Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pahin painajainen: Tilt-lehti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eiköhän tuon Tilt-lehden kohderyhmä tule olemaan sama kuin ohjelmalla ja netti-sivustolla, joten en usko siitä juuri olevan "vaaraa" Pelit ja Pelaaja lehdille.
On muuten aika kummaa, että tarjoavat viiden numeron testitilausta, mutta missään ei kerrota paljonko lehdessä on sivuja, kuinka usein se ilmestyy yms. 19 jostain parin sivun lärpäkkeestä joka ilmestyy silloin tällöin?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Ja jos nyt vielä korjaisivat peliarvostelijoidensa lukiohärön, niin eiköhän siitä tule ihan kohtalainen kilpailija Pelaajalle ja kumppaneille.

Siis minkä?

(Ja no comment muuhun.)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan joelman
Joni Halli aka LohiLinja Tilt.tv:n keskusteluissa:

"Sitä minä ihmettelen, kun nykyisellä kokoonpanolla ei ole mitään hajua ainakaan minun tietääkseni lehden tekemisestä, että minkälaista jälkeä tulee. Saapahan pelimedian edustajisto taas naurun aihetta julkaisupippaloihin."

Verbaalinen pimpelipom. Olen ymmärtänyt alusta alkaen lehden idean niin, että se tulee sisältämään samoja arvosteluja, mitä löytyy Tilt.tv:n verkkosivuilta kuin myöskin uutiset. $_$ -meiningillä lähdetty liikkeelle mitä ilkosemmin ja odotukset eivät ole kovin korkealla, jos puhutaan lehden 'syvällisestä annista'. Esimerkkinä Pelitti, joka tarjonnu varsin mukavia hetkiä kolumnejen seassa.
Kannattaa muuten hankkia ne viisi ensimmäistä numeroa, keräilijät... :rolleyes:

Toivottavasti kaikki spekulaatiot osoittautuu loppujen lopuksi vääriksi ja lehden ilmestymisen jälkeen kaikki syövät jäätelöä ja laulan tanssivat viherniityillä Lossar-Heikin taputtaessa rytmiä...

Joelman se näköjään osaa saman viihdyttämisen taidon, kun tuolla Tiltin foorumeilla ja chatissa :)

Olen asiasta kuitenkin aivan samaa mieltä ja ymmärsin homman täysin samalla lailla. Lehti ei luultavasti poikkea sivuista ja ohjelmasta mitenkään, paitsi että pari haastattelua joita ei muualla julkaista voidaan lehdessä nähdä. Arvatenkin Tilt:in kysymykset kuuluvat tyyliin: ' No onko pelien teko kivaa?' jne. , jollaisia ne ovat ohjelmassakin olleet.
Vielä kun otetaan huomioon, että Suomessa on kaksi oikeasti hyvää lehteä, jotka tekevät hommansa moitteettomasti ja kolumnit sekä muut artikkelit pitävät mielenkiinnon ylhäällä (puhun siis Pelaajasta ja PElit-lehdestä...Pelimestari ei ole lehti, vaan suuri painovirhe).
Vielä kun Tilt älyää tehdä Klubistaan sellaisen, että sinne pääsevät vain lehden tilaajat, olen aivan varma, että paikalla keskustelee n. 10 ihmistä (näistäkin suurinosa Jaanan perässä kuolaavia pervoja).
Siis oikeasti. Tämähän voittaa rahastuksessa jopa lisenssipelit ;)

Kyllä on muuten noloja ne Tiltin erikois haastattelut. Yleensä jossain lehdistötilaisuudessa kuvattuja puheita, jossa tyyppi pitää mainos puhettaan, jotka on yleensä sisällöltään ihan päivän selviä juttuja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Kyllä on muuten noloja ne Tiltin erikois haastattelut. Yleensä jossain lehdistötilaisuudessa kuvattuja puheita, jossa tyyppi pitää mainos puhettaan, jotka on yleensä sisällöltään ihan päivän selviä juttuja.

Niin. Ja kysymyksiä näytetään keskimäärin jotain 2 kpl.

Onhan se sinänsä jännää, että tuo taisto lehtipuolella kasvaa oikein urakalla. Mielenkiintoista kun heikoin lenkki on samalla uusin tulokas.

pientä pilkun n****mista että kyllä niitä peli lehtiä on neljä toi tiltin paska mukaan lukien.(PS2-lehti,Pelit,Pelaaja vai mikä ny olikaan ja tilt)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
pientä pilkun n****mista että kyllä niitä peli lehtiä on neljä toi tiltin paska mukaan lukien.(PS2-lehti,Pelit,Pelaaja vai mikä ny olikaan ja tilt)
Luulen vain, että tässä tarkoitettiin multi-platform lehtiä, johon PS2-lehti ei tietenkään kuulu.

Tilaus linkin takaa löytyy vain tyhjää. Oishan se ollut kiva tilata olematon lehti erikoishintaan.
Jospa ne kuoppasivat koko jutun.
Eikös täällä foorumilla pyöri joku tiltin tyyppi, joten sillä vois olla inside stooria asiasta?

Kyllä, Igel on tiltin leivissä.. mutta hän sanoi jo hyvin ymmärrettävästi no comment :P en mäkään tosta kehtais puhua :D

lehteä ei tule, piste. tuskin kukaan tekijätiimistä kehtaisi lähteä satuilemaan miksi näin kävi.. järkiinsä tulemisesta ei voi puhua, mutta selvästi siellä päättäjissä nyt vähän ryhdistäydyttiin. hyvä juttu enivei.

Sain kans sen postissa ja siin oli taas joku supertarjous- systeemi... Blaah... Näytti olevan samat arvostelut ku ite ohjelmas mut arvostelusysteemi tais olla joku max. 5 mollukkaa... Noh, eiköhän se vetoa joihinki Tilt- megafaneihin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
Sain kans sen postissa ja siin oli taas joku supertarjous- systeemi... Blaah... Näytti olevan samat arvostelut ku ite ohjelmas mut arvostelusysteemi tais olla joku max. 5 mollukkaa... Noh, eiköhän se vetoa joihinki Tilt- megafaneihin...

Tuo saa ainakin mut siihen käsitykseen, että tuo lehti olis olemassa. Tuleeko se vain joillekin, harvoille ja valituille? Onneksi en itse tunnu kuuluvan siihen joukkoon, otan osaa. :eek:

Ylös Bottom