Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pakan ihmeet

Vastaus: Pakan ihmeet

Tein tämmösen tiimin: Parannuksia tulossa vielä.

Vanek-HL Plekanec-SC Gallagher
Pacioretty-HL Eller-Gionta
Briere-HL Deharnais-Bourque
Brust-Galtsenuyk-MOV Parros

Subban-Gorges
HL Markov-Emelin
Murray-Diaz

Price-Budaj

Briere vaihtuu merkkipaaluun. Galtse, vanek ja pacio vaihtuu hut liveen, niinku subbanki :D Ja Price
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Viikonloppuna avasin yhden Megapackin ja sain Mats Zuccarellon en suinkaan SCE versiota vaan normikortin.

Onko jollain muulla käynyt vastaavaa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Viikonloppuna avasin yhden Megapackin ja sain Mats Zuccarellon en suinkaan SCE versiota vaan normikortin.

Onko jollain muulla käynyt vastaavaa?

Pitäs saada vaihdettua SC korttiin kun otat yhteyttä EA:han jollain kävi tällä viikolla sama juttu juuri Zuccarellon kanssa. En tosin tiedä onko saanu vaihdettua SC:hen. Kortissahan näkyy milloin se on avattu, joten ei pääse huijaamaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitäs saada vaihdettua SC korttiin kun otat yhteyttä EA:han jollain kävi tällä viikolla sama juttu juuri Zuccarellon kanssa. En tosin tiedä onko saanu vaihdettua SC:hen. Kortissahan näkyy milloin se on avattu, joten ei pääse huijaamaan.

Itse testasin kun sain reg bickellin. Toimii homma.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse testasin kun sain reg bickellin. Toimii homma.

Noita kannattaa ostaa vaikka marketista ja sanoa, että itte avas niin EA muuttaa SC:ksi. Muistaakseni joskus
joku teki tuota Joneseilla(sillä Kingsin mv:llä) ja sai aina muutettua. Oon 99% varma, että siellä on marketissa
jotain noita reg kortteja mitkä pitäis olla SC:tä kun ettii jostain 13.5. eteenpäin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitäs saada vaihdettua SC korttiin kun otat yhteyttä EA:han jollain kävi tällä viikolla sama juttu juuri Zuccarellon kanssa. En tosin tiedä onko saanu vaihdettua SC:hen. Kortissahan näkyy milloin se on avattu, joten ei pääse huijaamaan.

Jees, täytyy olla yhteydessä EA:han! kiitti vastauksista.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Mikäs kaverin nimi on ja missä liigassa ja jengissä pelaa?:D

Jan Kolar, Extraliga, Pardubice. Tietääkseni toi oli bugi joskus kuukausia sitten, että nimen edessä on XXXJAN XXXKOLAR
ja se olisi korjattu mutta näköjään edelleen saa noita. Toi täytyy säilyttää jossei siitä jotain hirveetä summaa saa. :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Jan Kolar, Extraliga, Pardubice. Tietääkseni toi oli bugi joskus kuukausia sitten, että nimen edessä on XXXJAN XXXKOLAR
ja se olisi korjattu mutta näköjään edelleen saa noita. Toi täytyy säilyttää jossei siitä jotain hirveetä summaa saa. :D

Sama bugi oli vielä aikaisemmin jossain junnuliigassa pelaavalla venäläisellä, näytti hienolta kentällä kun oli muutenkin jo nimihirviö ja siihen eteen vielä muutama x lisää :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitäs saada vaihdettua SC korttiin kun otat yhteyttä EA:han jollain kävi tällä viikolla sama juttu juuri Zuccarellon kanssa. En tosin tiedä onko saanu vaihdettua SC:hen. Kortissahan näkyy milloin se on avattu, joten ei pääse huijaamaan.

No niin olin yhteydessä EA:han ja näin vastasivat:

Terve!

Kiitokset yhteydenotosta EA asiakastukeen. Minun nimeni on Henri ja yritän auttaa sinua HUT ongelmasi kanssa.

Pahoittelen tästä aiheutunutta vaivaa. Harmillista, että sinulle on tullu normaali versio Mats Zuccarellosta. Valitettavasti näitä kortteja ei pystytä vaihtamaan, se vain yksinkertaisesti ei ole mahdollista järjestelmässämme, olen pahoillani.


Eli ei pysty pysty EA tekemään asialle mitään! Ei ollut mikään yllätys.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin olin yhteydessä EA:han ja näin vastasivat:

Terve!

Kiitokset yhteydenotosta EA asiakastukeen. Minun nimeni on Henri ja yritän auttaa sinua HUT ongelmasi kanssa.

Pahoittelen tästä aiheutunutta vaivaa. Harmillista, että sinulle on tullu normaali versio Mats Zuccarellosta. Valitettavasti näitä kortteja ei pystytä vaihtamaan, se vain yksinkertaisesti ei ole mahdollista järjestelmässämme, olen pahoillani.


Eli ei pysty pysty EA tekemään asialle mitään! Ei ollut mikään yllätys.

Aika läppä pulju koko EA.

Kumma homma että silloin kun Scrivensistä tuli se milestone kortti niin kyllähän silloin jengi sai vaihdettua niitä pakasta vedettyjä normikortteja MS-kortteihin. Piti vaan laittaa vaihtopakkaan ja ottaa kontaktia johonkin twitter kundiin, kuka se nyt mahtoi ollakaan?

Yhtäkkiä Zuccarelloa ei sitten saadakkaan vaihdettua, onhan tässä jo muutama kuukausi ehtinyt välissä ollakkin... :)
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Kyllä ainakin tais olla Statsny jos siitä on SC kortti sai vaihdettua, mutta jotkut noista EAn tyypeistä
on kyllä sanonu että voi nostaa normikortteja myös ja silti kun on jaksanu jankuttaa eri tyypeille niin
tyyliin yön aikana EA käyny vaihtaa erikoiskortin normikortin tilalle.
Ostin nyt itekkin kaks 22/5/2014 avattua Zuccarelloa voin liittyä perintätalkoisiin. Siellä oli näköjään yks
tänään avattu ja ymmärtäny tilanteen ja laittanu hinnaks 9k. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkopa perjantai aamu mukavasti, 17,5k paketti ja stanley cup sharp paukahti :)
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Onko ketään kuka ois ostanu ton tän hetken erikoispakan? Tuleeko minkälaista ukkoa? Himottas ostaa, mut kolikoita ei oo kun 97k ni sinne menis kaikki...
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Onko ketään kuka ois ostanu ton tän hetken erikoispakan? Tuleeko minkälaista ukkoa? Himottas ostaa, mut kolikoita ei oo kun 97k ni sinne menis kaikki...

Kovii ukkoja putoo, mm: Daley, Paille, Stajan yms.. Menin miinaan, pakoista ei o kyllä tullu 2kk yhtää mitään.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Kyllä ainakin tais olla Statsny jos siitä on SC kortti sai vaihdettua, mutta jotkut noista EAn tyypeistä
on kyllä sanonu että voi nostaa normikortteja myös ja silti kun on jaksanu jankuttaa eri tyypeille niin
tyyliin yön aikana EA käyny vaihtaa erikoiskortin normikortin tilalle.
Ostin nyt itekkin kaks 22/5/2014 avattua Zuccarelloa voin liittyä perintätalkoisiin. Siellä oli näköjään yks
tänään avattu ja ymmärtäny tilanteen ja laittanu hinnaks 9k. :)


Se kun ei vaan ihan mene noin, ne kattoo että oot kortin ensimmäinen omistaja.
Jos olet toinen, kortti ei vaihdu, jos ensimmäinen, oikealla päiväyksellä, ei pitäs olla ongelmaa.

Nimimerkillä Scrivensin pakasta saanut ja joka vaihtui MS versioon ongelmitta. :)
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Näytä liitetiedosto 12795

Siinä muuten 26€ pikseleinä! Voin sanoa, että ei naurattais jos noita rahalla ostelis. Piti tehä muutama ylimääränen pucksi
ja kokeilla noita 95k pakkoja, mutta noh.. Kai siitä sen 14k tuli takas. :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Näytä liitetiedosto 12795

Siinä muuten 26€ pikseleinä! Voin sanoa, että ei naurattais jos noita rahalla ostelis. Piti tehä muutama ylimääränen pucksi
ja kokeilla noita 95k pakkoja, mutta noh.. Kai siitä sen 14k tuli takas. :D

Tuttua tuo että ku rahal ostaa nii ei mitää. Itel vaan weber kunnollisist, sit mcdonagh.
Mutta ite kulutin omaa visaa joskus reilustikki kun rahaa pääs kertyy..24€ pakkoihi.. vrm 120€ meni ja cam ward paras. Ei naurata.
 
Ylös Bottom