Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pako (Prison Break)

lauri05

New Member
Alkaa pyörimään maikkarin tiistai-illoissa yhdeksän maissa syyskuun 12.

Valtavan suosittu sarja jenkeissä, Suomessakin piraattien keskuudessa. Kehuvat jopa paremmaksi tuotokseksi kuin hegemoninen Lost :rolleyes:

Pitkä odotus loppuu. Mene ja tiedä oliko tämä sitten parempi valinta kuin jaksojen lataaminen netin kautta. Mainoskatkojen on paha tapa olla suursarjojen kohdalla ylipitkiä :(
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Onnistunut sarjahan tuo on. Hahmot hyvin kirjoitettuja ja jännitystä rakennetaan ensimmäisestä jaksosta alkaen taitavasti. Kauden loppupään jaksoissa jännitys onkin jo aivan taivaissa. Juonenkäänteiden uskottavuudesta voi olla montaa mieltä, mutta itse en kokenut mitään juonenkäännettä kovinkaan epäuskottavaksi. Kannattaa seurata, tai vaihtoehtoisesti hommata DVD-boksi ja katsoa sarja maratonina läpi.
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Itse olen tuon koko 1. kauden katsellut(köhköh) ja loistava sarjahan tuo on. Itse rankkaan paremmaksi kuin Lostin, mutta tiedä häntä. Sarja on, kuten todettiin jo,todella jännittävä alusta asti. Lisäksi sarjassa on mukana sellaista salapoliisimaista ongelmien ratkaisua, joka vielä lisäsi omaa kiinnostustani sarjaan. Ehdottomasti katsomisen arvoinen sarja ja varsinkin kahden viimeisen jakson jännitystä voisi leikata veitsellä.
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Täältäkin yksi ääni sille, että on parempi kuin Lost. Tässä tapahtuu koko ajan!

Mutta joo. PB on parasta mitä teeveestä on tullut ikuna. Katsokaa! MTV3:n tahtiin, DVD-boksista taikka netistä lutkuttamalla, mutta tätä EI SAA jättää väliin. :)

PS. Vaikka nyt tuossa hehkutinkin maasta taivaisiin, niin ennustan, ettei tämä kiinnosta naiskatsojia puoliakaan siitä mitä Lost. Veikkaisin, että tämä iskee enemmän miehiseen makuun?! Mystiikka ja hellät tunteet ovat poissa... + Sawyerin kaltaista päiväunelmaa ei ole näyttelijäkaartissa. :D
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Meinasin jo viime talvena lutkuttaa, mutta enpä lutkauttanutkaan.
Ei jotenkin vankilasarja tuntunut kiinnostavan. Hyvä niin, nyt on
telvisiossakin jotain mielenkiintoista katteltavaa. Mainosten ja
tyyppien ennakkohehkutuksen perusteella odottelen innolla.
:D
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Katosi kaikki mielenkiinto sarjaa kohtaan tuon muutaman kuukauden tauon aikana. Pitäisi joskus kattoa tuo ensimmäinen tuotantokausi loppuun asti.
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

tsinivuo sanoi:
PS. Vaikka nyt tuossa hehkutinkin maasta taivaisiin, niin ennustan, ettei tämä kiinnosta naiskatsojia puoliakaan siitä mitä Lost. Veikkaisin, että tämä iskee enemmän miehiseen makuun?! Mystiikka ja hellät tunteet ovat poissa... + Sawyerin kaltaista päiväunelmaa ei ole näyttelijäkaartissa. :D

Tyttöystävääni tämä kyllä kiinnosti paljon enemmän kuin Lost. Hän ei pitänyt Lostin yliluonnollisista jutuista ja Prison Break on kuulemma jännempi ja siinä tapahtuu enemmän. Ja tottahan se on. Lostissa välillä voi olla parikin jaksoa putkeen, joissa ei oikein tapahdu yhtään mitään.

Prison Breakia voi suositella lämpimästi.

Mulla jotenkin särähtää korvaan tuo suomennettu nimi. "Pako" :(
Toisaalta, tuskin olisin itse keksinyt parempaakaan...
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Teurastaja sanoi:
Mulla jotenkin särähtää korvaan tuo suomennettu nimi. "Pako" :(
Toisaalta, tuskin olisin itse keksinyt parempaakaan...
Itselle kilahtaa nimi ihan kivasti korvaan :D ...enkä varmasti olisi minäkään parempaa keksinyt :rolleyes:
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Toinen tuotantokausi alkoi ihan huomaamattomasti jo nyt joten päätin katsoa loput jaksot ykkösseasonista pikamaratonilla läpi. Ihan jees, onneksi tuli katsottua vasta nyt sillä cliffhangeri on ... noh, sanotaanko nyt näin että huomattavasti isompi kuin esimerkiksi Lostissa ;)

Nyt onkin taas viikottainen odottelu käsillä.
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Ehdottomasti yksi parhaista sarjoista mitä olen nähnyt, ainakin ensimmäisen kauden perusteella. Hienoja twistejä, jännitystä, eikä tylsää hetkeä ole yhdessäkään jaksossa. Todella koukuttava sarja kiinnostavilla hahmoilla ja erinomaisilla näyttelijäsuorituksilla höystettynä. Lostista en puhuisi edes samassa lauseessa, vaikka paikoin ihan jees sarja onkin.
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Kyllähän Prison Break on loistava sarja. Kuten hyvissä vankilasarjoissa yleensä, tunnelma on todella tiivis läpi jaksojen. Peter Stormare on parasta.

ps. Lost = LOLst :rolleyes:
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Joo-o Prison Break kuuluu kyllä omasta mielestänikin televisio sarjojen parhaimmistoon. Jokainen sarja vie tarinaa eteenpäin. Tarinan kerronta on loistavaa ja jännittävää.
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Noniin, tuli nähtyä eka jakso telkasta. Vaikutti kyllä laadukkaalta ja koukuttavalta sarjalta. Pitänee alkaa tuota kyllä seuraamaan ;)
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

M. Pajulahti sanoi:
Noniin, tuli nähtyä eka jakso telkasta. Vaikutti kyllä laadukkaalta ja koukuttavalta sarjalta. Pitänee alkaa tuota kyllä seuraamaan ;)

Kyllähän tuo ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa, joskaan ei mitään tajunnanräjäyttävää vielä ainakaan. Viikkotahti on kuitenkin sarjalle kuin sarjalle kirous, joten saattanen kääntyä piakkoin boksin puoleen.
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Ihan hyvähän tuo oli. Pitää vielä pari jaksoa katsoa ennen kuin voi tarkemmin sanoa. Yhden jakson perusteella ei kyllä ole vielä Lostia parempi, mutta kattellaan..
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Niin no ei se eka jakso mikään erikoinen ole vielä, mutta ainakin loppua kohten sarja on sellainen että tekee mieli katsoa useampi jakso putkeen... Itse omistan ensimmäisen tuotantokauden ja voin sanoa että se on jopa mielestäni parempi kuin Lost!
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Ei säväyttänyt, ei sitten yhtään. Kiven sisään hankkiutunut veli vaikutti koko ajan liiallisen määrätietoiselta (Don't worry, I got it covered) eikä pilotti synnyttänyt lainkaan odotettua jännitystä. No, kaipa tähän jää koukkuun, kun parempaakaan ei ole tarjolla.

nimim. Galactican Season 2:sta odottava.. ;)
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Eipä ihmeemmin säväyttänyt tämän(kään) hypetetyn sarjan avausjakso, aika tusinalinnasarjaltahan tuo alkuasetelmansa puolesta vaikuttaa. Pluspuolelle kirjattakoon kuitenkin Peter Stormaren roolihahmo, toivottavasti äijää nähdään jatkossa enemmänkin. Katsotaan nyt muutama jakso (jos muistan), mutta kovin korkealla ei odotukset ole.
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Ei pettänyt odotuksia. Tosin en ole nähnytkään noista 12:sta linnasarjasta kuin kaksi :), mutta vankila teemana on myös leffoissa aina kiinnostanut, jollain voi olla päinvastoin. Hyviä yksittäisiä kohtia, jotka säväyttivät ja joitain jätettiin sopivasti auki esim. origami. Vaikea verrata Lostiin, kun ovat niin erilaisia, mutta tämä ei tunnu laahaavan yhtään juonensa puolesta. Liikaa sarjoja ei jaksa seurata, mutta Lentävä Sirkus sai nyt kaverin :).
 
Vastaus: Pako (Prison Break)

Itse olen katsonut kaikki jenkeissä ilmestyneet jaksot ja on kyllä IMO paljon koukuttavampi kuin Lost. Kaverilta sain joskus 12 ensimmäistä jaksoa ja katsoin niistä 8 ensimmäistä yhteen putkeen. :D Katsokaa pari seuraavaa jaksoa ennen kuin tuomitsette sarjan kokonaan huonoksi. :)
 
Ylös Bottom