Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen tässä miettinyt että voinko ihan huoletta tilata pelejä joissa on PAL-merkinnät, esim. Play.com:ista? Minulla on Suomesta ostettu PS3. Ovatko Play.comista ostetut PAL-pelit identtisiä esim. Suomesta ostettujen pelien kanssa? Kiitos jo etukäteen vastauksista
PS3 pelithän ovat tietääkseni aluekoodittomia, joten sillä ei ole mitään väliä mistä pelit ostat. Ja pelit ovat samanlaisia, mutta joidenkin pelien takakannet ja ohjekirjat ovat eri kielellä. (Ei suomenkielisiä vaan englannin)
Ei pidä paikkaansa ainakaan GT5:n kohdalla, josta minulla on kokemusta. Ero koskee siis ainoastaan online pelin puolta. Jos eventit eivät ole kansainvälisiä, niin PAL pelaajat eivät pääse smaan kisaan NTSC pelaajien kanssa.
Ei nyt ihan näinkään. Kuten edellä mainittiin, niin esim. PS3: Buzzista on erikseen Skandinaavinen versio, eli Playsta tilatulla pelillä ei voi palata suomeksi.pal pelit ovat siis juurikin niitä samoja pelejä mitä suomessakin myydään, joten ei ole mitään estettä tilata esim. playsta...
Ei nyt ihan näinkään. Kuten edellä mainittiin, niin esim. PS3: Buzzista on erikseen Skandinaavinen versio, eli Playsta tilatulla pelillä ei voi palata suomeksi.
Sitten vaadin ainakin otsikon vaihtamista. PAL- ja NTSC-peleistä puhuminen HD-aikana saa aikaan välitöntä verenpaineen kohoamista.Pitäisikö tälle aiheelle perustaa pysyvä topic? Mietin tätä kun itse nyt hommasin ps3:n, että olisi hienoa jos olisi lista ulkomailta tilatuista peleistä mistä löytyy/ei löydy suomenkieltä.
Veikkaan, että lista on tällä hetkellä noiden ei suomea sisältävien pelien osalta aika lyhyt. Jos pelin nimi on Suomessa sama kuin muuallakin Euroopassa, on suomilokalisointi mukana.