Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Palaute uudistuneista konsolifin -sivuista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En nyt jaksanut lukea jokaista kommenttia kun laiska olen, mutta kai joku tämän lukee..
Elikkäs ihan toimivat sivut sinäänsä, vaaleat värit sopivat kuin nenä päähän ja muutenkin on tullut lisää mukavia pikku "yksityiskohtia". Mitähän seuraavaksi keksitte jos tätä rataa jatketaan? :)
 
Re: Julkaisulista

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lindros88
Päivittäkää julkaisulistaa useammin! Kiitos!

PS2FINin osalta voin sanoa, että päivitys lopetettiin kun uudet sivut olivat tulossa. No siinä menikin sitten noin pari kuukautta ennen kuin sivut tulivat. Nyt noita ei voi toistaiseksi päivittää kun niille pitää myös rakentaa uudet työkalut päivitystä varten.

Mutta Karvapallo on niitä kyllä tekemässä ja sitten rupeamme niitä pitämään taas ajantasalla.
 
Peliarvosteluihin mukaan ikäsuositus

Olisiko liikaa pyydetty että kaikkien peliarvostelujen yhteydessä mainittaisiin myös pelin suositusikäraja. XBox-peleissä ainakin kaikissa moiset ikärajat on määritelty, ja ainakin minulle se on kolmen lapsen isänä aina oleellinen tieto. Joten laittakaa ne mukaan!

Arvosteluissa voisi enemmän yrittää kuvailla itse peliä, mitä/miten siinä tapahtuu jne. Monta arvostelua olen lukenut, joissa vain peliä verrataan johonkin toiseen peliin, tai sitten kuvaillaan vain grafiikkaa ja ääntä. Ei auta että verrataan toiseen peliin, jos lukija ei ole sattunut pelaamaan sitä toista peliä.

Mutta muuten kaikenkaikkiaan tosi hienot sivut nämä uudet!

-Nippala-
 
Re: Peliarvosteluihin mukaan ikäsuositus

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nippala
Olisiko liikaa pyydetty että kaikkien peliarvostelujen yhteydessä mainittaisiin myös pelin suositusikäraja. XBox-peleissä ainakin kaikissa moiset ikärajat on määritelty, ja ainakin minulle se on kolmen lapsen isänä aina oleellinen tieto. Joten laittakaa ne mukaan!

Ei ole liikaa pyydetty

Ikärajat ovat tulossa, mutta jäivät tästä versiosta vielä pois. Kun jäimme ihmettelemään kaiken mailman merkkejä pelien koteloissa :)

Mutta eilen juuri idaho mainitsi että merkit alkaisivat olla kunnossa ja kun kerkeävät niin lisäävät ominaisuuden sivuille. Yritämme sitten päivittää vanhoihinkin, mihin sen osaamme laittaa. Mutta kaikkiin uusiin se sitten tulee näkyviin.
 
Re: Peliarvosteluihin mukaan tarkempi kuvaus pelistä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nippala
Monta arvostelua olen lukenut, joissa vain peliä verrataan johonkin toiseen peliin, tai sitten kuvaillaan vain grafiikkaa ja ääntä. Ei auta että verrataan toiseen peliin, jos lukija ei ole sattunut pelaamaan sitä toista peliä.
Kiitokset palautteesta, nippala!

Sinulla oli oikein hyvä pointti tuossa palautteessasi. Osaisitko vielä kertoa mistä peliarvosteluista on kyse, niin osaamme täällä ryhtyä jatkotoimenpiteisiin. Kiitos!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Jos Konsolikollia haukkuu, se tulee keskiyöllä pyyhkäisemään otsanahan silmille. Tällaista urbaania legendaa olen kuullut.

No ilkeältä katilta se näyttääkin. Jaiks. Olis edes joku hauskan/humoristisen näköinen (hauskaahan pelaaminen on, eikö?) mutta kun tuo näyttää suoraan painajaisesta reväistyltä.

(Jos ei graafikko vihannut mua aiemmin niin viimeistään nyt..)
 
Nyt tuli tehtyä ihan oikeita huomioita etusivusta ja kritiikkiä tuli heti mieleen. Etusivulla on ilmeisesti jokaisen osaston uusin uutinen. Mielestäni olisi parempi jos siinä olisi vaikka koko sivuston 5 uusinta uutista aikajärkestyksessä ja niitä pääsisi selaamaan vielä taaksepäin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Nyt tuli tehtyä ihan oikeita huomioita etusivusta ja kritiikkiä tuli heti mieleen. Etusivulla on ilmeisesti jokaisen osaston uusin uutinen. Mielestäni olisi parempi jos siinä olisi vaikka koko sivuston 5 uusinta uutista aikajärkestyksessä ja niitä pääsisi selaamaan vielä taaksepäin.

Mielestäni tuo homma ei olisi täysin puolueeton. Olen huomannut, että joihinkin sivustoihin tulee muita nopeammin uutisia. Jossain vaiheessa kaikki viisi uusinta uutista saattaisivat olla esim. playstation-uutisia. Tämä ei välttämättä miellyttäisi muiden konsolien pelaajia. Tämä tällä hetkellä käytössä oleva järjestelmä on mielestäni oikein hyvä eikä sitä pitäisi muuttaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ozzie
Mielestäni tuo homma ei olisi täysin puolueeton. Olen huomannut, että joihinkin sivustoihin tulee muita nopeammin uutisia. Jossain vaiheessa kaikki viisi uusinta uutista saattaisivat olla esim. playstation-uutisia. Tämä ei välttämättä miellyttäisi muiden konsolien pelaajia.
http://www.sunpoint.net/~p3310p3310/KonsoliFin.jpg
Yllä olevassa linkissä oleva malli voisi olla yksi vaihtoehto. Eli, jokaisella konsolilla olisi näkyvissä esim. viisi uutislinkkiä ja näin ollen ei tulisi turhaa scrollaamista (niin kuin nyt tapahtuu pitkissä uutisissa), eikä tarvitsisi mennä katsomaan heti etusivun perään konsoleiden omille pääsivuille, onko uusia uutisia tullut enemmänkin, kuin vain tuo uusin etusivun uutinen.

Tietysti tuohon voisi keksiä jotakin pientä grafiikkaa tai väriä, sillä tuollaisenaan se ehkä näyttäisi aika aneemiselta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
http://www.sunpoint.net/~p3310p3310/KonsoliFin.jpg
Yllä olevassa linkissä oleva malli voisi olla yksi vaihtoehto. Eli, jokaisella konsolilla olisi näkyvissä esim. viisi uutislinkkiä ja näin ollen ei tulisi turhaa scrollaamista (niin kuin nyt tapahtuu pitkissä uutisissa), eikä tarvitsisi mennä katsomaan heti etusivun perään konsoleiden omille pääsivuille, onko uusia uutisia tullut enemmänkin, kuin vain tuo uusin etusivun uutinen.

Tietysti tuohon voisi keksiä jotakin pientä grafiikkaa tai väriä, sillä tuollaisenaan se ehkä näyttäisi aika aneemiselta.

Oikeastaan tuo idea tuntuu minustakin paljon paremmalta kuin tämän nykyisen pitäminen. Tuollainen systeemihän oli jokaisen konsolin sivulla erikseen sivujen edellisessä versiossa ja se toimi erittäin hyvin. Kannatan ehdottomasti tuota esitystä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Jossakin vaiheessa yritin saada BBS konsolikohtaista väritystä, mutta minun taidoilla koko BBS tulikin pinkki. Vaikka oli sekin ihan upee :)

Pinkki kertoo susta aika paljon.

Pyysin tuossa kuumeista idahoa pilkkomaan tuon yläpalkissa olevan Konsolifin BBS-logon kahteen osaan, että saadaan linkit kondikseen. Toimitusajaksi muodostuu tällöin "jahka idaho saadaan täyteen Finnrexiniä".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Minkä takia BBS:ssä on älytön natsimeininki? Viestejäni on poistettu ilman kunnollista syytä.

Mitä näissä poistetuissa viesteissäsi sitten oikein oli kirjoitettu ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Minkä takia BBS:ssä on älytön natsimeininki? Viestejäni on poistettu ilman kunnollista syytä.

Joo, paikan moderointi tuo välillä -onneksi harvoin - mieleen keskenkasvuisten 3l1t3-bbs:t, mutta sille ei taida voida mitään. Tsekkasin tänään tarkemmin minkälaisiin ehtoihin sitä on tullut suostuttua kun tänne reggasi (huomasin yhden viestisi poiston ja kummastelin moderointia) ja natsisäännöthän ne ovat. Ainoa mihin voi vedota on "oikeudenmukaisuus" ja olikohan toinen termi "tasapuolisuus" joita moderoijien tulee noudattaa. Jos katsot että oikeuksiasi on loukattu niin asiaa eteenpäin vain.

Jos mestan logo ei ole myyvä niin eivät ole bbs:n käyttöehdotkaan. Rupesin itse miettimään tänään käyttöehdot luettuani josko vaihtaisi paikkaa kun moderoijat näköjään voivat poistaa viestejä tai viestiketjuja ihan jos vain siltä sattuu tuntumaan. Mieluummin kirjoitan paikkaan jossa oikeuttani ilmaista mielipiteitäni ja kritiikkiä kunnioitetaan. Olen kirjoitellut erilaisiin foorumeihin jo yli kymmenen vuoden ajan joten on vuosien varrella joutunut jo ihan tarpeeksi taittamaan peistä kaikenlaisten pikkuhitlereiden kanssa eikä enää kiinnostaisi.

No kylläpäs tuli kiukkuista tekstiä ja hitler-kortti vilkkui useammin kuin... no en edes muista milloin olisin sitä vilkutellut...
Mut vähäks helpotti.. :rolleyes: Ja loppujen lopuksihan täällä on ihan asiallinen meininki vaikka törkeät käyttöehdot onkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ozzie
Mielestäni tuo homma ei olisi täysin puolueeton. Olen huomannut, että joihinkin sivustoihin tulee muita nopeammin uutisia. Jossain vaiheessa kaikki viisi uusinta uutista saattaisivat olla esim. playstation-uutisia. Tämä ei välttämättä miellyttäisi muiden konsolien pelaajia. Tämä tällä hetkellä käytössä oleva järjestelmä on mielestäni oikein hyvä eikä sitä pitäisi muuttaa.

Nykyisessä mallissa ongelma on tietenkin se, että pelkkää pääsivua seuraamalla uutisia jää helposti huomaamatta (esim. tulee kaksi "tärkeää" ps2 uutista peräkkäin jolloin toinen tipahtaa suoraan pois). Toisena ongelmana on tietenkin se, että joku sivusto jää päivittämättä ja pääsivulle jää roikkumaan tämän uutinen. Nykyinen pääsivu ei mielestäni palvele uutissivuna kovinkaan hyvin edellämainituista ongelmista johtuen. Pikemminkin se on toimii "mainoksena" muille alasivuile pakottaen surffaajaa menemään nille. Mun mielestä ei ole toimiva ratkaisu :(
 
Ylös Bottom