Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Palautetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Jack
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

The Jack

New Member
Palaute koskee moderaattoreiden oikeuksien väärinkäyttöä ja moderaattoreiden asiatonta toimintaa.

Olen suuresti pettynyt ja suuttunut KonsoliFINin moderaattoreiden tapaan toimia, kun heitä joku tai jotkut eivät oikein satu miellyttämään. Moderaattorit ovat väärinkäyttäneet oikeuksiaan jäsenien poistamisessa, eli "bännäyksessä". Minut on poistettu jäsenlistalta, ilman kunnollista ja perusteltua syytä ja koen tämän olevan väärin minua kohtaan, joten vaadin minun "unbännäystä", eli "bännäyksen" poistamista, eli uudelleenjäseneksiottamista. Nimimerkkini on siis DS-FIN.

Jos tämä ei toteudu, oletan teidän vastaavan ja kertovan perusteellisen syyn minun "bännäykseeni" ja olen tarvittaessa valmis ryhtymään suurempiinkin toimenpiteisiin, joka tarkoittaa sitä, että internet on suuri ja nopea tiedonlähde kaikille, johon voi myös kuka tahansa uutisoida mitä tahansa Michael Jackson:stä KonsoliFIN:iin.

En kuitenkaan itse halua olla asiaton riitapukari, joten oletan teidän poistavan "bännäykseni" antaen minulle takaisin jäsenen oikeudet.

Kiitos jo etukäteen
-The Jack DS-FINin puolesta

Vastaus: Palautetta

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?p=263753#post263753

Moderaattorit käyttävät toimivaltaansa aina häiriköintitapauksissa ja mikäli häiriköinti jatkuu huomautuksista piittaamatta, seurauksena on bannaus.
Uusien tunnusten tekeminen on osoitus häiriköinnin jatkamisesta ja saadun porttikiellon kiertämisestä. Näissä tapauksissa käyttäjä osoittaa täydellistä välinpitämättömyyttä sääntöjä kohtaan ja häntä tullaan kohtelemaan samoin uusien tunnusten osalta. Kloonitunnukset huomataan helposti ylläpidon toimesta, joten tutkainta vastaan ei kannata taistella.

Käyttäytykää keskustelufoorumeilla, myös KonsoliFINissä, fiksusti ja asiallisesti. Sääntö on hyvin yksinkertainen ja helposti sisäistettävä.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom