Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Palautteet foorumin toiminnasta

Outoa, koska minulla ei ole ollut moneen vuoteen mitään adblockeria käytössä. Olen ihan kiltisti katsonut niitä seuranhakuilmoituksia, että foorumi pysyy käynnissä.
 
Outoa, koska minulla ei ole ollut moneen vuoteen mitään adblockeria käytössä. Olen ihan kiltisti katsonut niitä seuranhakuilmoituksia, että foorumi pysyy käynnissä.
Nykyään tosin on selaimissa itsessäänkin ne vissiin oletusarvoisesti päällä.
 
Juu, tuota on ihmetelty. Laitoin meidän mediamyyntikumppanille viestiä aiheesta, ja siellä tutkitaan asiaa.

Toi tyhjä tila näyttää nyt aiempaa isommalta, koska tein sellaisen muutoksen, että laitoin mainospaikan minimikorkeudeksi 400 pikseliä. Nyt ei pitäisi enää tapahtua sitä, että rivit pongahtavat yhtäkkiä puoli ruutua alaspäin juuri sillä hetkellä kun pitäisi klikata jotain ketjua.
Nyt siinä näkyy jo mainos, mutta aika paljon jää tuota ärsyttävää tyhjää tilaa edelleen :confused:

Screenshot 2024-03-06 at 13-26-43 KonsoliFIN _ FilmiFIN.png
 
Mulla siinä lukee "Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)".
Mulla on edelleen tälläisiä ilmoituksia. Auttaisiko jos siivoaisi nettiselaimen keksit? edit, käytän siis Firefoxia. Kokeilin Safaria ja siinä näkyy mainoksen tilalla ethän blockaa teksti. Safarissa ainoa plugari on F-secure virussuoja, joka ei blockaa mainoksia.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on edelleen tälläisiä ilmoituksia. Auttaisiko jos siivoaisi nettiselaimen keksit? edit, käytän siis Firefoxia. Kokeilin Safaria ja siinä näkyy mainoksen tilalla ethän blockaa teksti. Safarissa ainoa plugari on F-secure virussuoja, joka ei blockaa mainoksia.
Mulla tuo korvautuu Chromella kun vieritän selaimen tuon tekstin kohdalle. Eli kun tulen sivulle ilmoitusten kautta, niin mainospaikkaan ei ole ladattu mainosta, vaan se latautuu vasta kun skrollaan selaimen mainospaikan kohdille.
 
Kännykän Chromella mainokset näköjään toimii, mutta tietokoneen Firefoxilla ja Safarilla ei toimi millään vaikka siivoaisin keksit.

Lisäys, Ai nyt keksin missä on vika! F-Securen lisäosa nettiselaimeen on saanut uusia ominaisuuksia ja siinä on uutena ominaisuutena mainosten esto. Kytkin ominaisuuden pois päältä ja nyt toimii taas mainokset! :)

Kumma että Google mainokset pitää blockata. Ne on nykyään ihan asiallisia.
 
Viimeksi muokattu:
Ahaa, minulla on myös F-Secure käytössä ja se siis sotki asiat. No ehkä katson kännykällä tarpeeksi mainoksia, että kuittaan niillä oman osani.
 
Ylös Bottom