Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Palautteet foorumin toiminnasta

Osaatteko sanoa mistä johtuu, että iPhonella täällä ei saa youtube videoita koko ruudulle? Joko katsoo pikkuisena, tai avaa youtubeen erikseen.
Käsittäkseni iotech käyttää samaa foorumialustaa ja siellä pystyy klikkaamaan koko ruudun kuvaketta normaalisti.
 
Osaatteko sanoa mistä johtuu, että iPhonella täällä ei saa youtube videoita koko ruudulle? Joko katsoo pikkuisena, tai avaa youtubeen erikseen.
Käsittäkseni iotech käyttää samaa foorumialustaa ja siellä pystyy klikkaamaan koko ruudun kuvaketta normaalisti.
Voi olla, että io-techissä käytetään jotain eri toteutusta. Meillä on käytössä s9e/MediaSites-plugari. En kuitenkaan sen asetuksista löytänyt suoraan mitään säätöä tuohon. Ja ainakin omalla iPhone 11 Prolla (iOS 15.3.1) Safarilla foorumia selatessa videot saa haluttessaan avautumaan full screeniksi ilman että tarvitsee käynnistää varsinaista YouTube-sovellusta.
 
Voi olla, että io-techissä käytetään jotain eri toteutusta. Meillä on käytössä s9e/MediaSites-plugari. En kuitenkaan sen asetuksista löytänyt suoraan mitään säätöä tuohon. Ja ainakin omalla iPhone 11 Prolla (iOS 15.3.1) Safarilla foorumia selatessa videot saa haluttessaan avautumaan full screeniksi ilman että tarvitsee käynnistää varsinaista YouTube-sovellusta.
Hmm, mielenkiintoista. Mulla ei oo koskaan millään iPhonella/versiolla pystynyt täällä avaamaan koko ruudulle. Herjaa tuosta ettei selain tue sitä (oletus safari). Ja käytännössä tää on ainut sivusto missä tuo tulee vastaan.
872333FB-D5A1-4DB6-8A63-CD354A5992ED.jpeg
 
Hmm, mielenkiintoista. Mulla ei oo koskaan millään iPhonella/versiolla pystynyt täällä avaamaan koko ruudulle. Herjaa tuosta ettei selain tue sitä (oletus safari). Ja käytännössä tää on ainut sivusto missä tuo tulee vastaan.
Tuolla virheilmoituksella ei Google löytänyt kuin yhden ainoan osuman, eikä siitä ollut apua ongelman ratkaisussa. Vaihdapa puhelimen kieli englanniksi ja katso, mitä se sitten sanoo. Ehkä sillä virheilmoituksella hakemalla löytyy jotain käyttökelpoista jeesiä.
 
Vaihdapa puhelimen kieli englanniksi ja katso, mitä se sitten sanoo. Ehkä sillä virheilmoituksella hakemalla löytyy jotain käyttökelpoista jeesiä.
Ei muuttanut tuota tekstiä englanniksi. Lienee YouTuben asetuksista kieli, mutta en äkkiseltään löytänyt paikkaa vaihtaa sitä. Edit: löyty, hetkinen.

edit2: sama herja se englanniksi on:
F679A29E-73AE-45CE-97B1-80A70CA3BDB6.jpeg
 
Safaria ja oli nyt pakko asentaa mainostenesto puhelimeen, kun alkoi sen verran ottamaan päähän toi pommitus :D
Ite en kyllä saanut toistumaan iPhonen Safarilla tuota evästekyselyn ongelmaa. Eikä mulla ole tässä mitään mainosblockereita käytössä.
 
Ite en kyllä saanut toistumaan iPhonen Safarilla tuota evästekyselyn ongelmaa. Eikä mulla ole tässä mitään mainosblockereita käytössä.
Mulla se toistuu jatkuvasti, niin voisiko johtua Safarin "estä sivustojen välinen seuranta" asetuksesta?
 
Mulla se toistuu jatkuvasti, niin voisiko johtua Safarin "estä sivustojen välinen seuranta" asetuksesta?
Tuskin, koska mulla on sekin asetus itellä päällä.

Tsekkaa, onko sulla nää asetukset samalla tavalla. Kokeile myös sitä, että kirjaudut sivustolta ulos ja sitten takaisin sisään.
 

Liitetiedostot

  • 48E5D4E8-5F25-4F86-B49B-30631769C604.jpeg
    48E5D4E8-5F25-4F86-B49B-30631769C604.jpeg
    234 KB · Lukukerrat: 13
Tuskin, koska mulla on sekin asetus itellä päällä.

Tsekkaa, onko sulla nää asetukset samalla tavalla. Kokeile myös sitä, että kirjaudut sivustolta ulos ja sitten takaisin sisään.
Jaahas, nyt toimii ku heitin samat asetukset. Paitsi se Private Relay ei oo käytössä mulla
 
Tuossa kun loin Minecraft Legends ketjun ja laitoin Platform tagit kohdalleen, niin rupesin miettiin olisiko tätä päivää olla myös Xbox Cloud Gaming ja muille vastaaville pilvipalveluille tagi?
 
Tuossa kun loin Minecraft Legends ketjun ja laitoin Platform tagit kohdalleen, niin rupesin miettiin olisiko tätä päivää olla myös Xbox Cloud Gaming ja muille vastaaville pilvipalveluille tagi?
Joissain ketjuissa alustatagien määrä on jo nykyisellään ihan älyttömän pitkä, joten en lähtisi sitä enää yhtään kasvattamaan. Semminkin kun esim. Xbox Cloud Gaming tai GeForce Now eivät sinällään tarjoa mitään excluja, vaan ovat striimattuja Xbox/PC-pelejä.
 
Kansalliskirjaston ylläpitämä Suomalainen verkkoarkisto on kerännyt talteen kaikkiaan 55 suomalaista keskustelupalstaa. Mukana on monia mediasta tuttuja keskustelupalstoja, kuten Hommaforum, Punk in Finland, Pakkotoisto, MuroBBS, Päihdelinkin keskustelualue, Konsolifinin foorumi, Mersuforum ja Kauppalehden keskustelualue.
Huomasin saman uutisen itekin eilen illalla. Onhan tuo aikamoinen kunnia.
 
Onkohan pelkkä foorumi varmuuskopioitu vai koko konsolifin sivusto? Täällähän on mulla 255 lukija-arvostelua foorumin ulkopuolella.
 
No kiva. Sitten joskus vuonna 30XX (tai ehkä jo 202X) kun tulee uhfot tutkimaan ydintuhon jälkeistä kärventynyttä jäteplaneettaamme niin löytyy joku Shamaniacin valitusvirsi pelien hinnoista. On se hyvä että kulttuuria säilötään :D

Tämä tieto herätti hyvin ristiriitaisia fiiliksiä.

PS. Tarkennettakoon vielä sen verran että en ole täysin tosissani siis. Hieno juttu, noin yleisesti. En vain tiedä olisinko halunnut olla osa sitä :D Ihmiset muuttuu ja en ehkä ole enää kaikesta samaa mieltä joskus myöhemmin. Näin on käynyt aiemminkin ja jotain vanhoja viestejä ei silloin pysty lukemaan ilman että miettii että mikä minussa on ollut vikana :D

On siinä tietty se hyvä puoli että kehitystä on (ehkä) tapahtunut.

Niin ja tiedän toki että kaikki säilyy "ikuisesti" netissä mutta jotenkin tuollainen virallisempi säilöminen tuntuu pysyvämmältä.
 
No kiva. Sitten joskus vuonna 30XX (tai ehkä jo 202X) kun tulee uhfot tutkimaan ydintuhon jälkeistä kärventynyttä jäteplaneettaamme niin löytyy joku Shamaniacin valitusvirsi pelien hinnoista. On se hyvä että kulttuuria säilötään :D

Tämä tieto herätti hyvin ristiriitaisia fiiliksiä.
Omasta mielestä aivan upeaa, että tällaista arkistointia tehdään. Vaikka tieto tuntuu nyt ehkä enemmänkin huvittavalta, voi se olla vuosikymmenien päästä jopa arvokasta.
 
Ylös Bottom