Doctor Pepper
Well-Known Member
Mulla siinä lukee "Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)".
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu, toi teksti näkyy, jos adblocker estää mainosskriptiä pyörähtämästä.Mulla siinä lukee "Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)".
Nykyään tosin on selaimissa itsessäänkin ne vissiin oletusarvoisesti päällä.Outoa, koska minulla ei ole ollut moneen vuoteen mitään adblockeria käytössä. Olen ihan kiltisti katsonut niitä seuranhakuilmoituksia, että foorumi pysyy käynnissä.
Päivitä selain, tekeekö edelleen samaa? Voi olla ihan poistettu mainos
Tekee. Ei tosiaan ole mainosestoa tai Firefoxin seurannanestoa päällä.Päivitä selain, tekeekö edelleen samaa? Voi olla ihan poistettu mainos
Lähinnä tarkoitinkin mainospalvelusta poistettua mainostaTekee. Ei tosiaan ole mainosestoa tai Firefoxin seurannanestoa päällä.
Nyt siinä näkyy jo mainos, mutta aika paljon jää tuota ärsyttävää tyhjää tilaa edelleenJuu, tuota on ihmetelty. Laitoin meidän mediamyyntikumppanille viestiä aiheesta, ja siellä tutkitaan asiaa.
Toi tyhjä tila näyttää nyt aiempaa isommalta, koska tein sellaisen muutoksen, että laitoin mainospaikan minimikorkeudeksi 400 pikseliä. Nyt ei pitäisi enää tapahtua sitä, että rivit pongahtavat yhtäkkiä puoli ruutua alaspäin juuri sillä hetkellä kun pitäisi klikata jotain ketjua.
Huomasin saman eilen, ja ongelma on raportoitu eteenpäin.Nyt siinä näkyy jo mainos, mutta aika paljon jää tuota ärsyttävää tyhjää tilaa edelleen
Onkohan liian lyhyt ja yleinen hakusana? Kokeile tageja, esim. https://forum.konsolifin.net/tags/ps5/Onko normaalia, että hakutoiminto ei löydä mitään sanoilla PS3 ja PS5?
On normaalia, koska tuo foorumin haku on ihan persiistäOnko normaalia, että hakutoiminto ei löydä mitään sanoilla PS3 ja PS5?
Jostain järjettömästä syystä Xenforo-foorumisofta vaatii, että hakusana on vähintään neljä merkkiä. Se on aika perseestä siinä kohtaa, kun koettaa etsiä vaikka sanaa NHL.Onko normaalia, että hakutoiminto ei löydä mitään sanoilla PS3 ja PS5?
Mä haen usein mieluummin googlella, vaikka se typerältä kuulostaakinOnko normaalia, että hakutoiminto ei löydä mitään sanoilla PS3 ja PS5?
site:forum.konsolifin.net ps5
Mulla on edelleen tälläisiä ilmoituksia. Auttaisiko jos siivoaisi nettiselaimen keksit? edit, käytän siis Firefoxia. Kokeilin Safaria ja siinä näkyy mainoksen tilalla ethän blockaa teksti. Safarissa ainoa plugari on F-secure virussuoja, joka ei blockaa mainoksia.Mulla siinä lukee "Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)".
Mulla tuo korvautuu Chromella kun vieritän selaimen tuon tekstin kohdalle. Eli kun tulen sivulle ilmoitusten kautta, niin mainospaikkaan ei ole ladattu mainosta, vaan se latautuu vasta kun skrollaan selaimen mainospaikan kohdille.Mulla on edelleen tälläisiä ilmoituksia. Auttaisiko jos siivoaisi nettiselaimen keksit? edit, käytän siis Firefoxia. Kokeilin Safaria ja siinä näkyy mainoksen tilalla ethän blockaa teksti. Safarissa ainoa plugari on F-secure virussuoja, joka ei blockaa mainoksia.