Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

paljon pelejä myytävänä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Weezy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
W

Weezy

Guest
Eli seuraavat pelit olisivat kaupan, laittakaa tarjouksia kehiin mielellään tähän tai sit privaan. postikulut voin maksaa halvimman mukaan, eli kirjeenä. Kaikki pelit ovat erittäin hyväkuntoisia.

RallisportChallenge

Project Gotham Racing

Dead Or Alive 3

Deadly Skies

NHL2k3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Weezy
Eli seuraavat pelit olisivat kaupan, laittakaa tarjouksia kehiin mielellään tähän tai sit privaan. postikulut voin maksaa halvimman mukaan, eli kirjeenä. Kaikki pelit ovat erittäin hyväkuntoisia.

RallisportChallenge

Project Gotham Racing

Dead Or Alive 3

Deadly Skies

NHL2k3

oisitko kiinnostunut vaihtamaan proect gothamia?
multa löytyis mechassault ja oddworld

edelleen pelejä kaupan...

Project Gotham on juuri myyty mutta kaikki muut pelit on vielä kaupan, en mielellään vaihda ollenkaan vaan myyn suoraan ja tiedoksi niille jotka tarjoavat NHL2k3:sta ~30 niin en todellakaan sillä myy! peli on 3 viikkoa vanha...

Eli lisää vaan tarjouksia muista peleistä privaan tai tänne ja tietenkin kovimman tarjouksen tekijä pelin saa, joten eikun vaan suoraan kunnon tarjous niin mun ei tartte muita edes odotella :)

lisää tarjouksia

Lisää tarjouksia muistakin peleistä kiitos... ne tottakai lähtee suht halvalla. NHL2k3:sta on tullut kiitettävästi tarjouksia mut se on vielä kaupan et eikun lisää vaan :)

pelejä myytävänä...

edelleen kaikki muut pelit vailla uutta omistajaa paitsi PGR joka on jo mennyt kaupaksi... pikaisia tarjouksia peleistä joko tänne tai privaan!!!!!

45e NHL2k3:sta ja mulla on kiire. Jos todella nopea toimitus niin sovitaan vielä jos 50e vois olla mahollinen. Mutta muista että mulla on hieman kiire. (MM-kisat ei kestä ikuisuutta)
maili: mica86@suomi24.fi

Ylös Bottom