Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paljonko maksoi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wombut
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wombut

Jäsen
olen jo hiukan edellä =) mutta kysytääs näin

Paljonko maksoi SINUN xbox ostoksesi ja mitä mukaan tarttui?
(ei mainoksia täällä kiitos)

Itselläni on nyt 700e lompakossa
- konsoli
- dvd-kit
- halo nyt ainakin tulee huomenna, pitää kattoa jos sieltä joku muukin peli mukaan tarttuisi =)

myöhemmin uus ohjain (ootan ehkä controler-S pitää kattoa)
ja RGB piuha mulla jo on...

(edit) vähän ulkoasua

Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse tilasin tälläisesn paketin:
-kone
-lisäohjain
-Microsoft Xboxiin Advanced Scart kaapeli
-Dead or Alive 3
-Halo
-Jet Set Radio Future (pakkosaada, joten tilasin eri kaupasta :D)

Hinta kokonaisuudelle tuli 795,85 :(

Pari tuntia sitten hain oman xboxini näin etukäteen, taisin olla euroopan ensimmäisiä importteja lukuunottamatta (myyjä vaati että en kerro mistä ostin) :D

Eli ostin itse koneen, Halon, Project Gotham Racingin sekä RGB-kaapeli (advanced scart-cable). Hintaa tuli yhteensä 720 EUR.

hinta - importattu xbox

$499.95CAD - X-BOX
$60CAD - dhl-postitus
195.02mk - wire transfer kulut (maksaja maksaa kaikki kulut, nordea)
----------------------
2562.43mk

8mk - metro, tutkimus yleiselektroniikan hyllyjen täydellisyydestä sekä muuntajasta kyseleminen (melkein 500mk niin olisi irronnut 140W muuntaja)
524mk - xbox:in tulli, dhllän hoitamana
72.31E - lik-sang tilaus + UPS + verot - svideo johto & 105W muuntaja (käy kuumana)
61.5E - Project gotham racing - dvdboxoffice
62.27E - Dead or alive 3 - dvdboxoffice
60.65E - Halo - dvdboxoffice
44.38E - Lisäohjain - dvdboxoffice
15.05E - verot ja matkakulut ohjaimen tiimoilta. (kellään muulla ei ole ohjain jäänyt tulliin?)
-------------------------
836.61E

Lisäksi vielä pari euroa kun ostin radioduosta scart johtoa 2m ja uros-liittimen RGB-johdon vääntöä varten.

En tiedä onko tämä nyt ollut niin järkevä ostos, mutta on ainakin nähty kolme hehkutettua peliä lähes 2kk ennen muita
ja halokin on nyt läpi kaikilla vaikeustasoilla (rupes koulukin jo kärsimään kun aina vaan pelattiin)

Jossei muuta ole opittu niin ainakin seuraavalla kerralla tietää miten menetellä importtaamisen kanssa.

Ilman tullia olisi jäänyt rahaa vielä wrecklessiin ja johonkin muuhun.

Nyt odotellaan vaan kesää ja lisää rahaa että saa pelejä. :)

Yeah! Saan huommenna XBoxin. Täytyy vain hakea postista kello 16 jälkeen. Kunhan JSRF kerkiäisi ennen viikonloppua niin kaikki olisi hyvin. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Theta
Pari tuntia sitten hain oman xboxini näin etukäteen, taisin olla euroopan ensimmäisiä importteja lukuunottamatta (myyjä vaati että en kerro mistä ostin) :D

Viikon olen tuota jo mättänyt veljen luona...ja pari viikkoa sitten olleessa "play more" tapahtumassa pelasin ekaa kertaa :)

Re: hinta - importattu xbox

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hna
524mk - xbox:in tulli, dhllän hoitamana
Nyt odotellaan vaan kesää ja lisää rahaa että saa pelejä. :)
pienenä tarkennuksena kyseessä ei ole tulli vaan vero...
pelit maksaa...mutta vähemmän kuin suomessa...:)

Aaaargh! Nyt se sitten ratkesi: minä en osta Xboxia ainakaan pariin viikkoon. Ei nimittäin ole kunnon TV:tä, johon sen voisi liittää. (Sen siitä saa, kun lykkää asioita)
Eli varautukaa kuuntelemaan (tai paremminkin lukemaan) minun todella ärsyttäviä viestejä, joissa jokaisessa on jonkin asteista valitusta tms. :(

Sori, että meni vähän off-topiciksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Brutal Monkey
Aaaargh! Nyt se sitten ratkesi: minä en osta Xboxia ainakaan pariin viikkoon. Ei nimittäin ole kunnon TV:tä, johon sen voisi liittää. (Sen siitä saa, kun lykkää asioita)
Eli varautukaa kuuntelemaan (tai paremminkin lukemaan) minun todella ärsyttäviä viestejä, joissa jokaisessa on jonkin asteista valitusta tms. :(

Sori, että meni vähän off-topiciksi.
Olikos sulla se 14" telkkari jolla pelaat ?
Siitä ei tietenkään saa ulos yhtä hyviä visioita kuin isommasta.
Mutta..pelit on aina pelejä. Olisitpa ainakin ensimmäinen kehumaan xboxin pelejä ihan vaan niitten pelattavuuden takia...:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

Olikos sulla se 14" telkkari jolla pelaat ?
Taisi olla Unreal-Hawk, jolla oli tuo "mahti-TV". Minulla on omassa huoneessa sellainen 15" matka-TV, joka on rikki. Eli se ei löydä ns. pelikanavaa tai videokanavaa. Veljen huoneessa olisi sellainen about 25" vanhanaikainen telkku, mutta siinä on todella karsea kuva, sillä se on kytketty sellaiseen pikkuantenniin. Ja on se muutenkin aika surkea.
Katsoo nyt, jos tuon matka-tv:n saisi korjattua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
Olisitpa ainakin ensimmäinen kehumaan xboxin pelejä ihan vaan niitten pelattavuuden takia...
Lol. :D
Valitettavasti tuo olisitpa-sanan konditionaali sopii tähän tilanteeseen liiankin hyvin. Eli en taida olla Xboxin omistaja vielä vähään aikaan. Mutta no, onhan muiden kokemuksia ihan siisti lueskella... (yeah right!)

:( (<~ It has begun!)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Brutal Monkey

Valitettavasti tuo olisitpa-sanan konditionaali sopii tähän tilanteeseen liiankin hyvin. Eli en taida olla Xboxin omistaja vielä vähään aikaan. Mutta no, onhan muiden kokemuksia ihan siisti lueskella... (yeah right!)

:( (<~ It has begun!)
noh...yritä kestää...:)

Oli se vaan nyt niin julmaa katsoa kun Xboxeja meni silmien edestä, ja yksi tarttui täälläkin tuttuun, Onysabletille. Ja vielä Amped tuli koneen mukana! Se riipi sydäntä pahemman kerran...

Tulipahan sitten sorruttua, vaikka olin niin suureen ääneen ylistänyt odottelun viisautta ja säästämisen autuutta. Minimipaketti Xbox + RGB + Halo 570 euroa ja veti talouden ihan kuralle. Pakkohan sitä Haloa oli päästä pelaamaan....

Frank

sanotaan näin että sain minäkin t-paidan =))

hinta oli sama kuin sinulla, paitsi ostin dvd-kit en lisä ohjainta...

Ei kannattas liikaa miettiä tällasia, ettei ala harmittaa...rahaa meni enenmmän kuin laki sallii, eli 774.5 :eek:

Mut kyllä sitä jotain vastinetta sai rahoilensa...

-Konsoli
-Toinen ohjain
-Adv. scartti
-Toslink letku
-Halo
-Max Payne
-Rallisport

Niin ja ei se rahanmeno valitettavasti vielä loppunut! Rallisportti vaikuttaa niin hyvältä, et pakkohan sitävarten on rattipoljin hässäkät hommata! Mut eipähän sellanen enää tässä konkurssissa paljoo tunnu! :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Frank

sanotaan näin että sain minäkin t-paidan =))

hinta oli sama kuin sinulla, paitsi ostin dvd-kit en lisä ohjainta...

Eli se olit sinä joka oli siinä ennen mua.
Mä ostin koneen heti sun jälkeen, kun se Mr K soitteli niitä takuu-juttuja etc.

No, oli mukava tavata.
:D

aijaa =) noh, jooh... tavattiin sit sillee =) olitkin vanhempi ku luulin... tosin mistä mä mitää olisin voinu päätellä =)

Ylös Bottom