Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paljonko nousee penkistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laatikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
40kg :D
Just tänään nostin tuon, enkä ees viittiny koittaa enempää näillä voimilla ja tekniikalla. Vois ehkä ruveta jossain vaihees vähä treenaa ;)

***** kun käyn vessassa.

P.S. Kaikki tietää (Jotka asiasta jotain tietää) ettei penkkitulos tarkoita vielä paskan vertaa kun puhutaan käytännön voimasta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Menee ihan törkeästi, tässon mun http://koti.welho.com/palasimo/testo.html.txt]treenipäiväkirja(no joo on on vanha).

-------------------------------------------------------------------------------

okei Jore mulla on kiire ni pystyin vain lukeen ekan osan tosta sun pikku 'tarinasta' ei hitto.,. toi ehdottomasti TEKI mun paivan.. sika hauska ja en malta odottaa etta paasen lukeen loput tosta.. joo ny pitaa menna...
Nii toi penkki sillon viela ku kavin koklaamassa joskus pari vuotta takaperin olin sillon (15) ni lahti 85.. mut nyt ei varmaan lahe sitakaan... taa jenkki elama on tehnyt minusta pehmean.. :)
(ja tohon "penkki ei meinaa mitaan todelliseen voimaan" niin ei se meinaakkaan mut mita muutakaan porukka voi verrata 'sali-kuntoaan?" (okei onhan noita 'laitteita' mut kuitenki)

Vituttaa aina mennä salille kun sielä on polvenkorkuset äijät penkillä vähintään sen 3 tuntia. Sitten aina joku nero amispelle tulee kysymään "paljo vejät penkistä? ainaski 100? häh? mitäh?". Luoti kalloon.
Voisi melkein todeta, että asioista tietämättömillä:
playstation=pelikone
penkkitulos=kertoo miten vahva jätkä on

Viimeksi muokannut moderaattori:
Pari vuotta sitten nousi 90kg , arvelisin tuloksen nyt olevan n.100 kg en ole koskaan käynyt missään salilla . Kotona joskus nostelen käsipainoja ja teen punneruksia .

Mä en ole treenannut pitkään aikaan ja on päässyt tuo mahakin kasvamaan. Ennen vedin varjonyrkkeilyä kolmen ja neljän kilon puntit käsissä, hakkasin säkkiä ja punnersin yms. Penkistä olen kokeillut nostaa vain kerran kuudennella tai seiskalla ja silloin meni 42,5. Tekniikkaa minulla ei ole, eikä ne voimat kasva vaikka nostaisi kuinka. Muutenkaan ei kannattaisi painoja nostaa liian nuorena, pituus kasvu siinä vain loppuu. Minua kiinnostaa enemmän tuo lyöntivoima, mutta eihän sitäkään enää taida olla jäljellä yhtään, kun en treenaa. Vois taas alkaa treenaamaan.

Ps. Ab tronic Pro on sitten pelkästään "neideille" jotka ei jaksa rautaa rankaista:p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mä en ole treenannut pitkään aikaan ja on päässyt tuo mahakin kasvamaan. Ennen vedin varjonyrkkeilyä kolmen ja neljän kilon puntit käsissä, hakkasin säkkiä ja punnersin yms. Penkistä olen kokeillut nostaa vain kerran kuudennella tai seiskalla ja silloin meni 42,5. Tekniikkaa minulla ei ole, eikä ne voimat kasva vaikka nostaisi kuinka. Muutenkaan ei kannattaisi painoja nostaa liian nuorena, pituus kasvu siinä vain loppuu. Minua kiinnostaa enemmän tuo lyöntivoima, mutta eihän sitäkään enää taida olla jäljellä yhtään, kun en treenaa. Vois taas alkaa treenaamaan.

Ps. Ab tronic Pro on sitten pelkästään "neideille" jotka ei jaksa rautaa rankaista:p

Olen samaa mieltä siitä ettei liian nuorena pidä siirtyä kuntosali harjoitteluun. Oman kehonpainon käyttö on kaikista parasta harjoitusta ennen murkkuikää. Ja ehkäpä salille pitäis laittaa joku ikäraja.

Täällä koulussa kaikki kovikset lesottelevat että saavat 70kg penkistä, mikä hivenen huvittaa. Kaikki käyvät puntti salilla aivan hiessä vaikka kasvuikä on kovimmillaan, tiedä sitten mitä vaikutuksia sillä on...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Olen samaa mieltä siitä ettei liian nuorena pidä siirtyä kuntosali harjoitteluun. Oman kehonpainon käyttö on kaikista parasta harjoitusta ennen murkkuikää. Ja ehkäpä salille pitäis laittaa joku ikäraja.

Jos haluaa osatqa tapella niin voimasta ei ole oikeastaan mitään hyötyä vaan tekniikasta.
No on voimasta tietenkin sen verran, että jos yhdellä lyönnillä tipauttaa, mutta tekniikka se on lyönninkin tärkein osa. Vastustajan painoa ja voimaa on osattava käyttää hyväkseen. Jos taas haluaa naisia iskeä hyvällä kropalla ja isoilla lihaksilla, niin siihen käy sitten protskun ja vitamiinin ottaminen ja hirveä laihdutuskuuri. Lihakset näkyvät, mutta voimaa ei taatusti ole yhtään.
Paras tapa kasvattaa lihasmassaa ja voimaa on kuitenkin työntekeminen. Viime kesänä kun olin kesätöissä kaivamassa ojia ja rikkomassa asvalttia ihan hartiavoimin, niin siinä kasvoi muuten lihakset sitä tahtia, ettei salilla pysty edes niin nopeasti lihaksia kasvattamaan. Iho repesi hartioista, lantiosta ja hauisten kohdalta. Syviä raskausarpia on myös reisissä. Lihakset kasvoivat sitä vauhtia, ettei iho pysynyt mukana.

Lähes aina saan perseeni penkistä nostettua, vaikka joskus voi tehdä tiukkaakin jos on hyvä peli kyseessä. ;)

feldon suosittelee

Raudan vääntäminenhän on todella tylsää! Itse suosin vauhdikkaita lajeja, jossa kunto kasvaa melkein huomaamatta. Esimerkiksi kamppailulajit eri muodoissaan ovat todella hyvä tapa purkaa aggressioita ja päästä timmiin kuntoon. Armybic on myös melko rankkaa joten sopii hyvin myös Testo Manille ja meille muille tosimiehille ;)

Enpä oo salilla taas vähä aikaan käynny mutta 110 on mennyt penkistä. Syksyllä ehkä sitten taas vois käydä. :)

Ylös Bottom