Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paljonko pelaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Paljonko pelaat?

about 6h "päiväs" ainaki ny lomil jostaa klo 23 aamu 5 . Voi mennä enemmänki jos vääntää päiväl vähä.

Tosin ny on ollu viikon tauko ku oon ollu Tahkol.

Viimeksi muokannut moderaattori:

NO nyt kun on kesä, ja vielä kesäloma niin tosi vähän.
Keskimäärin alle tunnin päivässä (joskus tietty innostuu).

Talvella sitte vähintään (lähes aina) se 1 tuni päivässä

Kyllähän tuota jonkun verran tulee pelattua, nyttemmin kyllä työt ja harrastukset on hiukan vähentäny pelaamista, koska ei vaan yksinkertaisesti jaksa/kerkeä. Töistä saamillani rahoilla ajattelin kyllä ostaa sitten uuden telkkarin ja siihen kylkiäiseksi PS3:sen, kunhan tässä halpuu. (loppuvuodesta? toivottavasti)

Edit: Eka viesti!

Aika vähän viimeaikoina. Nykyään tulee seurattua paljon enemmän pelimediaa netistä, kuin istuttua kapula kädessä töllön äärellä. :p Konella kun voi tehdä enemmän eri juttuja ja musiikin kuuntelu on paljon mielekkäämpää kuin pistää epäkäytännöllisesti pelin päälle soimaan...

Nyt kun koulut taas alkoivat niin pelaaminen on jäänyt tosi vähäiselle huomiolle (Ehkä noin 1h päivässä)

Pakko myöntää, että ei ole tullut pelailtua varmaan kahteen viikkoon, olenko tullut sairaaksi vai eikö enää pelaaminen kiinnosta, kukaan ei osaa sanoa. Pelasin josku kaksi viikkoa sitten X0:lla varmaan 15 minuuttia ja se siitä.

mano sanoi:
.....kun ei oo just naista, jolla pelata. Se olis kyl hauskempaa
NoooH....kun tulet tähän ikään ja olet naimisissa, niin voin lyödä vetoa että on mukavampaa pelata konsolilla.
Konsolit ei nalkuta, ole mustasukkaisia, eivät sotke kämppää, jota sitten käsketään siivoamaan yms.
Että nauttikaa vaan nyt "vapaasta" pelaamisesta konsolilla :D

Niin itsehän pelaan about - 15-20h viikossa.

Blackdawn sanoi:
Niin itsehän pelaan about - 15-20h viikossa.

:eek: Eikö vähempi riittäisi?

Itse en ole koskaan pelannut säännöllisesti monta tuntia päivässä, mutta joskus on aina ollut niitä peliputkia Oma ennätys on jotain lähemmäs 7 h, eli ei ole edes kova tulos.

Kamesennin sanoi:
:eek: Eikö vähempi riittäisi?

Itse en ole koskaan pelannut säännöllisesti monta tuntia päivässä, mutta joskus on aina ollut niitä peliputkia Oma ennätys on jotain lähemmäs 7 h, eli ei ole edes kova tulos.

No ei tuo nyt kovin kauhesti ole jos sen jakaa seitsemälle päivälle (3h päivässä).

Flagg sanoi:
No ei tuo nyt kovin kauhesti ole jos sen jakaa seitsemälle päivälle (3h päivässä).
Joo, ei riittäisi vähempi pelaaminen.
Ja pelaan yleensä kerralla sellasen pidemmän pläjäyksen kuin 3h.
Klaani matseissa treenit mukaan laskien menee 4-6 tuntia ja näitä on noin 3/vko.
Siihen sitten muu pelaaminen päälle, niin siitä se 15-20h tulee helposti täyteen.

Itse pelailen keskimäärin 1h per arkipäivä, ja viikonloppuisin sitten enemmän. Varsinkin nämä sunnuntait ovat erinomaisia päiviä leppoisalle pelailulle. :)

Voin sanoa, että paljon 3-5h päivässä vaikkakin välillä on saattanut olla 2kk taukojakin. Ja samana tuo aika on pysynyt jo 8 vuotta. Lähinnä arkipäivisn tuo 3h ja 5h sitten vkl. Kyllähän sitä aikaa aina kuluu kun nytkin on tullut ostettua 8kk 13 kipaletta pelejä.

Silloin pelaan paljon kun uusi peli tai uusi "kausi" eli pelaan juuri sitä peliä tai pelisarjaa paljon. Vähemmän joskus toiste.

minä pelaan joka päivä päivästä riippumatta, paitsi tuntien määrä vaihtelee sitten päivittäin. arvelisin viikossa pelaan ainakin about 21h eli n. 3h per päivä

Ylös Bottom