Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Panasonic Gamecube Q

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja duzzit
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei ole varmaa tieto , mutta mielestäni näin jossain uutisen että Q tulisi sittenkin USAN markkinoille.Silloin vois olla mahdollista saada se myös Eurooppaan. Tosin aika epätodennäköistä.

No voihan sellaisen aina tilata lik-sangilta sellaisena joka pyörittää kaikkien regionien pelit ja DVDt. Ja maksaa yhtä paljon kun XboX.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
No voihan sellaisen aina tilata lik-sangilta sellaisena joka pyörittää kaikkien regionien pelit ja DVDt. Ja maksaa yhtä paljon kun XboX.
Xbox - 429 Eur (Megaswap)

Panasonic Q - 566 Eur + (toimituskulut UPS) 80 Eur + (verot) x 1.22 x 1.041 = 820 Eur

Jep, no niinpä näyttää...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Eikä taida modattunakaan pyörittää pal-pelejä, vai olenko väärässä?

Ei vielä, mutta melko varmasti tulevaisuudessa modattuna. Ja soittaa sentään PAL-DVD:T.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Xbox - 429 Eur (Megaswap)

Panasonic Q - 566 Eur + (toimituskulut UPS) 80 Eur + (verot) x 1.22 x 1.041 = 820 Eur

Jep, no niinpä näyttää...

Ostetaankin modaamaton ja modataan itse (tai edullisesti teetetään keiulla), eikä todellakaan makseta mitään vitun tulleja tai veroja, sehän tulee lik-sangilta 'lahjana'. Missä tuo Megaswap muuten on, tuo hinta on perin kiintoisa. Takkiin ottaminen pelikonsoleista on perin harvinaista nykypäivänä. PSX-aikana se oli tosin melko normaalia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer

Ei vielä, mutta melko varmasti tulevaisuudessa modattuna. Ja soittaa sentään PAL-DVD:T.

Siis onko siinä NTSC-tuen lisäksi myös tuki PAL-peleille? :confused: Aika jännää...eikös Japanissa käytetä vain NTSC-signaalia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Ostetaankin modaamaton ja modataan itse (tai edullisesti teetetään keiulla), eikä todellakaan makseta mitään vitun tulleja tai veroja, sehän tulee lik-sangilta 'lahjana'.
No niinhän se tietenkin "lahjana" tulee... En nyt tiedä minkälaista spesiaali-serviseä arvon herra (rouva???) saa, mutta kaikki tuntemani henkilöt ovat joutuneet maksamaan veroja tuotteistaan.

Liksang merkkaa puolet paketin oikeasta hinnasta hinnaksi (ainakin suurimmassa osassa tapauksista) näin ollen verot ovat tietysti pienemmät. Itse makselin verot ihan iloisena (jos niitä iloisena voi maksaa), koska hinta oli silti melko lähellä suomen tasoa ja sain koneen aikaisin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Liksang merkkaa puolet paketin oikeasta hinnasta hinnaksi (ainakin suurimmassa osassa tapauksista) näin ollen verot ovat tietysti pienemmät.
Jeps, näin joskus on, mutta ei aina. Siksi laitoin täydet verot mukaan.

itse näin jollain Kanadalaisella sivulla tuon modatun Panasonic Q:n, jolla pystyi katsomaan kaikkia DVD:tä ja pelaamaan usa ja japsi pelejä.Hinta myös oli sen mukainen 485.50 !(2913 mk!)

Ylös Bottom