Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paper Mario GameCubelle!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -freezer-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

Rapia 44h pelikellossa ja viimeinen pahis vastassa. Sen jälkeen siltivielä pelailla hoitamatta jääeitä sivujuonia. :D
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

Meikäläiselläkin on kellossa 44 tuntia vikalopparissa. Aivan tajuttoman vaikea! Pitänee lähtä ostamaan super mushroomeja lähimmästä kaupasta joka on tosi kaukanaaaaaa.
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

Läpi meni! 48:06 oli aika. Oli kyllä vaikea se Shadow gueen. Mulle jäi 3 hp:ta :D
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

No tulihan tuo toivottua joululahjaksi mutta oli vaikea päättää metroid 2:sen ja paper marion välillä lopulta päätin ottaa marion koska mario pelit on hyviä ja ensimmäinen pelaamini peli oli mario ja roolipelitkin on hyviä eli hyvä sekoitus :D Onkos peli vähän niinkuin mario and luigi superstar saga gba:lla?
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

Tänään kävin ostamassa tuon pelin itselleni joululahjaksi, joten jääkön se odottamaan aattoiltaa. :)
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

Sain tuon pelin eilen joululahjaksi.. mukavalta tuntuu ja pelattu on vasta 3:53 ja eka chapteri läpi.. saisko vinkkiä miten noita skillejä kannattais lisätä.. ite oon lisänny 2 kertaa hp ja 1 kerta fp.. ihan just tulee leveli niin voisitteko kertoa mitä lisätä?
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

nakkihuuli sanoi:
ihan just tulee leveli niin voisitteko kertoa mitä lisätä?

Jos haluat pelata varman päälle taisteluissa, lisää energiaa; jos käytät paljon erikoisliikkeitä, lisää FP:tä; jos käytät paljon badgereita, lisää BP:tä. Itse jätin energiat vähemmälle ja lisäilin enemmän noita muita, mutta badge-pointseista oli silti aina pulaa.
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

Tämä on aivan hillitön peli!! :p Ei helvata!!! Pahiksien supertietokone ihastui just äsken prinsessa peachiin, kun näkin sen alasti suihkussa..

Ja töihin pitäs lähtee.. :(
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

Mites kaikilla noin kauan on menny? Itselläni meni n.29 tuntia kun shadow queenin menin ja leveliäkin oli 26 :cool: . Mutta kyllä on aivan pakko sanoo että mahtava peli on ja se mestaruusvyö pitäis saada takaisin :D
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

Joro sanoi:
Mites kaikilla noin kauan on menny? Itselläni meni n.29 tuntia kun shadow queenin menin ja leveliäkin oli 26 :cool: . Mutta kyllä on aivan pakko sanoo että mahtava peli on ja se mestaruusvyö pitäis saada takaisin :D


Ootkos mennyt niitä sivutehtäviä ja tutkinu paikkoja? Itse oon chapter 7 menossa ja kaikki tähän astiset sivutehtävät on menty läpi ja peli tunteja menny jotain 20-30h
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

Wille__90 sanoi:
Ootkos mennyt niitä sivutehtäviä ja tutkinu paikkoja? Itse oon chapter 7 menossa ja kaikki tähän astiset sivutehtävät on menty läpi ja peli tunteja menny jotain 20-30h

Tottakai :)
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

Joro sanoi:
Mites kaikilla noin kauan on menny? Itselläni meni n.29 tuntia kun shadow queenin menin ja leveliäkin oli 26 :cool: . Mutta kyllä on aivan pakko sanoo että mahtava peli on ja se mestaruusvyö pitäis saada takaisin :D

Minulla menee varmaan 50 h :D Suomentelen kaiken pikkutarkasti, vaikka englantini onkin aika kuppainen ja puhun hahmoille aina uudestaan ja uudestaan, koska jutut vaihtuu kun juoni etenee. Tapana on myös harhautua tekemään kaikkea muuta kuin pelata juonta eteenpäin. Näin käy aina kun alkaa pelaamaan jotain mestariteosta.
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

Kaipa se peliaika minullakin tuohon 40-45h tietämille asettuu. Hyvä peli, paljon tekemistä (vaikka juoksupoikuus troublejen kanssa onkin ajoittain tod. rasittavaa).
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

Perhana kun on vaarallinen peli. Millään ei malta lopettaa pelaamista kun on kerran alkuun päässy. Nyt tunteja on vissin jotain 36,37 ja viimestä tähteä aloin juuri metsästämään(7?). Enpä muista milloin viimeksi on ollu tuskaa lopettaa peli kesken :D
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

Tahvo sanoi:
Läpi meni! 48:06 oli aika. Oli kyllä vaikea se Shadow gueen. Mulle jäi 3 hp:ta :D
Minulla ihan sama juttu! :) Mikäs leveli olit ku menit Shadow queenia? Mä 26 :cool:
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

Jees, vikassa chapterissa ollaan, ja siellä toisessa savepaikassa. Aikaa mennyt 25h.
 
Vastaus: Paper Mario GameCubelle!

~42h, level 27. Toki homma jatkuu vieläkin.

EDIT: Ei se loppari nyt NIIN vaikea ollut. 3 Ultra Shroomia auttoi kummasti.
 
Ylös Bottom