Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paper mario jelppiä

mikkoz

New Member
Piätis löytää sen mafia hemmon tytär, jotta pääsis kolmanteen seikkailuun tjsp. Mistäs se löytyy? Oon kolunnu mielestäni kaupungin läpi eikä löydy.
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

mikkoz sanoi:
Piätis löytää sen mafia hemmon tytär, jotta pääsis kolmanteen seikkailuun tjsp. Mistäs se löytyy? Oon kolunnu mielestäni kaupungin läpi eikä löydy.

Rogueportin satamasta.
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

tänks niinpäs löyty, olin käyny siinä vieressäkin pyörimässä mutten mennyt tarpeeks pitkälle.

Nyt oon neljättä tähteä metsästämässä ja se aave kaappas Marion nimen? ja oon sillä varjolla etsimässä kirjaimia siitä aavelinnasta. P-kirjaimen löysin linnan pohjalta, mutta nyt ei kyllä löydy enää yhtään mitään.
Oletan että jotain varmaan pitäisi tehdä, että aulan takaseinältä olevasta keskimmäisestä ovesta pääsis johonkin. Eli siitä mistä portaita liikutellaan niillä napeilla. Varmaan pari tuntia oon pyöriny tuolla ja siinä kylässä. Pää hajoo.
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

mikkoz sanoi:
tänks niinpäs löyty, olin käyny siinä vieressäkin pyörimässä mutten mennyt tarpeeks pitkälle.

Nyt oon neljättä tähteä metsästämässä ja se aave kaappas Marion nimen? ja oon sillä varjolla etsimässä kirjaimia siitä aavelinnasta. P-kirjaimen löysin linnan pohjalta, mutta nyt ei kyllä löydy enää yhtään mitään.
Oletan että jotain varmaan pitäisi tehdä, että aulan takaseinältä olevasta keskimmäisestä ovesta pääsis johonkin. Eli siitä mistä portaita liikutellaan niillä napeilla. Varmaan pari tuntia oon pyöriny tuolla ja siinä kylässä. Pää hajoo.
Nimen saat tietää siltä papukaijalta, joka on linnan kellarissa, P-kirjaimen vieressä. Siinä pitää piiloutua Vivianin(?) erikoistaidolla. Jos et kuitenkan jaksa edestakas ravata turhan takia, se nimi on
Doopliss.
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

Missä se paikka on ja miten sinne pääsee kun siinä yhessä sähköpostissa tuli "go to the watering system outside the glitzville pit"?
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

nakkihuuli sanoi:
Missä se paikka on ja miten sinne pääsee kun siinä yhessä sähköpostissa tuli "go to the watering system outside the glitzville pit"?
Muistaakseni sun pitää mennä sinne baariiin sen areenan ulkopuolelle ja puhumaan sille baarimikolle, sillä on sulle mukava lahja :rolleyes:
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

Ja taas uutta ongelmaa pukkaa.
Nyt pitäis saada se valkonen pommi hereille jotenkin?
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

mikkoz sanoi:
Ja taas uutta ongelmaa pukkaa.
Nyt pitäis saada se valkonen pommi hereille jotenkin?

Sun vaan pitää jotai 10 tai yli kertaa pomppia sen päälle niin kyllä se sit herää.. :cool:
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

Joro sanoi:
Muistaakseni sun pitää mennä sinne baariiin sen areenan ulkopuolelle ja puhumaan sille baarimikolle, sillä on sulle mukava lahja :rolleyes:


Kyllähän mulla se uus leka on mutta mihin mun pitää mennä ku en pääse battlee sinne areenalle?
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

nakkihuuli sanoi:
Kyllähän mulla se uus leka on mutta mihin mun pitää mennä ku en pääse battlee sinne areenalle?
Kun oot hakenut sen lekan niin mee varaa matsi. Ei tossa muistaakseni muuta pitänyt tehdä.
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

Uuden lekan jälkeen aloittelijoiden pukuhuoneeseen pamauttamaan jättiläismäinen keltainen laatikko mäsäks.
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

Jatketaanpa Paper Mario ongelmalla...

Elikkäs nyt olen jymähätänyt merirosvosaarelle siihen kohtaan, missä pitäisi siellä luolassa saada se vinssin vipu siitä laivasta, mikä on jo heti luolaston ekassa huoneessa.

Saan Marion jo muuttumaan paperiveneeksi ja ratkaisu tod. näk. liittyy siihen, mutta kun ei älli leikkaa niin ei leikkaa :)

Jep Jep... Pompitaan yläkertaan ja mennään vesiputouksen vietäväksi... Helppoa kun siihen törmää... :rolleyes:

Ja nyttemmin kokonaan päästy läpikin. Viimeinen loppuvastustaja oli kyllä ärsyttävä, ennen kuin kekkasi keinon sitäkin vastaan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Paper mario jelppiä

Et Baron pystyis paremmi selittää ku vedin peli 1 kk si läpi eikä tykkää oikee mielee muistuu mitä tarkotat :( . Netistähä löytyy hyvin läpi peluu ohjeita mut englanniks, vaik kyllähä kaikki englantii osaa :p .Esim . www.gamefaqs.com sielt löytyy hyvi läpi peluu ohjeit.
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

Kuinka saa sen contact lenssin, mitä tarvitaan läntiseen rogueportiin pääsyyn? Olen kyllä tilannut sen sieltä kaupasta, mutta se ei ole vielä saapunut.. Elikkäs mitä pitää tehdä ennen kuin kyseinen linssi saapuu..
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

eli mä olen kans sillä varjolla pelaamassa nyt ku se yks vei sen marion hahmon..

yritin laittaa siihen ku se hyppää sieltä taustastaläpi ja kysyy sitä nimeä niin ton yllämainitun vaan se ei kuulema ole se.. sitte joutuu taistelemaan ja siihen eikä minuun tehoa mikään?

mistä sen papukaijan löytää? pitäskö siitä kaivosta joka on siinä pihalla päästä jonnekki?
sitä ovea voi vain työntää ylöspäin eikä se avaudu mitenkään..

olen ihan jumissa enkä tiedä mitä tehdä!!! auttakaa joku minua.

KIITOS
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

juihelo sanoi:
eli mä olen kans sillä varjolla pelaamassa nyt ku se yks vei sen marion hahmon..

yritin laittaa siihen ku se hyppää sieltä taustastaläpi ja kysyy sitä nimeä niin ton yllämainitun vaan se ei kuulema ole se.. sitte joutuu taistelemaan ja siihen eikä minuun tehoa mikään?

Et taistele vaan pakenet.

mistä sen papukaijan löytää? pitäskö siitä kaivosta joka on siinä pihalla päästä jonnekki?
sitä ovea voi vain työntää ylöspäin eikä se avaudu mitenkään..

Miten kuuntelit lintujen juttelua?
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

Nyt Tarvis helppiä. Oon luultavasti vikassa lopparissa, siinä jossa se pimeyden kuningatar ottaa prinsessa Peachin ruumiin hallintaansa. Oon taistellu sitä vastaan monta kertaa, mutta en vaan pärjää sille.

Oiske vinkkejä?? :confused: :confused: :confused:
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

ForceMaster sanoi:
Nyt Tarvis helppiä. Oon luultavasti vikassa lopparissa, siinä jossa se pimeyden kuningatar ottaa prinsessa Peachin ruumiin hallintaansa. Oon taistellu sitä vastaan monta kertaa, mutta en vaan pärjää sille.
Jos rahat riittää, käy ostamassa Ultra Shroomeja (muistaakseni 200 g / kpl). Rogue Portin alla jossain on kauppias, joka niitä myy. Tarkkaa sijaintia en valitettavasti muista. Yritin itse kaksi kertaa loppubossia, kunnes tympäännyin liian pitkiin välidemoihin ja laitoin loput rahani sieniin. Sen jälkeen oli helppo.
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

Kiitii Täytyy koittaa tota, tosin nyt on rahat vähän lopussa. No täytyy menä keräämään... :)
 
Ylös Bottom