Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paper mario jelppiä

Vastaus: Paper mario jelppiä

tuhnu sanoi:
Jos rahat riittää, käy ostamassa Ultra Shroomeja (muistaakseni 200 g / kpl). Rogue Portin alla jossain on kauppias, joka niitä myy. Tarkkaa sijaintia en valitettavasti muista. Yritin itse kaksi kertaa loppubossia, kunnes tympäännyin liian pitkiin välidemoihin ja laitoin loput rahani sieniin. Sen jälkeen oli helppo.

Pääseekö sieltä Palacesta jotain lyhyempää reittä takaisin Rogueportiin, vai täytyykö kipitellä koko homma kahteen kertaan läpi?
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

Tarvis löytää ne kaks pommi-kaveria (Goldbob ja white general) mistäköhän nää kaverit löytyy? oon meinaa kolunnu koht koko mario-maailman läpi eikä niitä löydy!
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

BAP sanoi:
Tarvis löytää ne kaks pommi-kaveria (Goldbob ja white general) mistäköhän nää kaverit löytyy? oon meinaa kolunnu koht koko mario-maailman läpi eikä niitä löydy!

Muistaakseni Goldbob löytyy sieltä minne viimeksi jäikin junamatkan jälkeen? Ja White Generalin etsiminen kannattaa aloittaa Petalburgista vai mikä lie olikaan kylän nimi.
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

kultanenbobi löyty ja white general on jossain rauhallisessa paikassa mut ei prkl löydy :( lisää neuvoja?
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

BAP sanoi:
kultanenbobi löyty ja white general on jossain rauhallisessa paikassa mut ei prkl löydy :( lisää neuvoja?

Kyselet Petalburgin muilta asukeilta missä general on ja juokset sitten sinne...
 
Vastaus: Paper mario jelppiä

BAP sanoi:
kultanenbobi löyty ja white general on jossain rauhallisessa paikassa mut ei prkl löydy :( lisää neuvoja?

vähän myöhässä.

Go to Poshley Heights and talk to Goldbob, the gold Bob-omb with a hat. Take
the package he gives you and go to Fahr Outpost. Enter the last house of the
town and talk to the Bob-omb in there. He'll tell you General White went to
Rogueport. So go to the Rogueport inn and talk with the barman. He'll tell
you General White went to Glitzville. Go to Glitzville and talk to the barman
in the fresh juice shop. Then, go back to Poshley Heights and talk to Goldbob
again. After that, return to Fahr Outpost and enter General White's house.
Wake him up by jumping on him until he wakes up. Talk to him, give him the
package, and finally, go to Poshley Heights and talk to Goldbob to receive
your reward of 64 coins.
 
Ylös Bottom