Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parannus ehdotuksia BBs:ään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slash80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Koala
Toinen juttu on, että privaviestin tullessa minulle ei tule enää popup-ilmoitusta, vaikka asetuksissa se on päällä.
Nyt toimii. Lähettelin itselleni privaa toisella käyttäjällä ja loggailin pari kertaa ulos ja sisään, niin alkoi taas toimimaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Kyllä kyllä, mutta keksi säilyy silti. Ei tarvitse loggautua sisään, kun seuraavan kerran eksyy boardille.
Kyllä tarvitsee ainakin minulla. Minulla siis ei ole autologinia päällä erinäisistä syistä. Pidän siis kokoajan uusimmat viestit aluetta auki, kun teen kaikkea muuta, mutta jos en ole tuntiin esim. backspacen avulla hakenut uusimpia viestejä, niin minut on heitetty pihalle.

Yks hyvä parannus olis et jos saataisiin nuita laitteita/lisätarvikkeita kisojen palkinnoiksi (okei, se riippuu ihan palkintojen lahjottajista)... Esim. Multitap olis ihan kiva :) Ei muuta kuin ruinaamaan lisätarvikkeita palkinnoiksi...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
Yks hyvä parannus olis et jos saataisiin nuita laitteita/lisätarvikkeita kisojen palkinnoiksi (okei, se riippuu ihan palkintojen lahjottajista)... Esim. Multitap olis ihan kiva :) Ei muuta kuin ruinaamaan lisätarvikkeita palkinnoiksi...

Ja tämä parantaa BBS:n käytettävyyttä miten?

Joka tapauksessa. Itselläni on nyt hitunjan verran häikkää pysyä loggautuneena Operalla - ennen ongelmaa EI ollut. Lähden BBS:stä/suljen Operan, seuraavalla kerralla täytyy logata. Kun kattelin Operan keksejä, kaikki ok. Mikä mättää? Onnistunut säätö? Ratkaisu?

Öö, ei mitenkään...
Siis siin oli parannusehdotus, en huomannu et sen pitäis parantaa käytettävyyttä :rolleyes: Noh, tekevälle sattuu...

Maailman luokan puuhaa

Mielestäni yksi hyvä parannus ehdotus olisi seuraavan lainen.
Kirjoitetaan kaikki sanat erikseen niin kukaan ei voi tehdä yhdys sana virheitä. Myös puoleen väliin sanaa
voi ottaa rakentavan happihyppelyn, tä hän ta paan. Toimivuuteenhan tämä ei paljon liity...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Joka tapauksessa. Itselläni on nyt hitunjan verran häikkää pysyä loggautuneena Operalla - ennen ongelmaa EI ollut. Lähden BBS:stä/suljen Operan, seuraavalla kerralla täytyy logata. Kun kattelin Operan keksejä, kaikki ok. Mikä mättää? Onnistunut säätö? Ratkaisu?

Mulla ei ainakaan ole mitään ongelmaa Operan 7.01 version kanssa. Opera osaa kyllä välillä olla hieman salaperäinen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Mulla ei ainakaan ole mitään ongelmaa Operan 7.01 version kanssa. Opera osaa kyllä välillä olla hieman salaperäinen.

Sama versio kuin mulla. Ei voi käsittää mikä mättää. Operassa on turhan paljon bugeja vrt. IE, mutta eipä tarvii olla monta selainta auki, selatakseni useaa sivua samanaikaisesti - vrt. IE.

Nyt tuli mieleen yks parannusehdotus noita arvosteluja lukiessani: voisitte laittaa pelin arvostelun loppuun sellasen "Jos pidit tästä, kokeile"/"Kokeile myös" ja siinä pari linkkiä samankaltaisten pelien arvosteluihin...

Ylös Bottom