Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras autopeli Xboxille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

karza

New Member
Mikä on teidän mielestänne paras autopeli Xboxille tähän mennessä tai mikä autopeli kannattaa Xboxille ostaa?

Niin no, vaihtoehtoja on oikeastaan kaksi, jos diggaat rallia -> rallisport challenge, jos katu-autoilua -> Project Gotham racing.
Pgr = Dreamcastin MSR, jos yhtään helpottaa hahmottamaan.

Itse ostaisin, niinkuin teinkin, Rallisportin...
Ostin tosin heti perään PGR:nkin mutta itse pidän enemmän Rallista.

RalliSport

Kyllä RalliSport on ehdottomasti paras autopeli Xboxille tällähetkellä. Itse en jaksanut innostua PGR:stä puhumattakaan Wrecklessistä jota jaksoin pelata muutaman tunnin...

Wrecklessissä on eri tehtäviä ja siksi se on monipuolinen driving peli, mutta tehtävät on myös haastavia. 20 tasoa ei ole paljon, mutta loppua kohti ainakin B-tasot on aika haastavia. Grafiikka on siis tosi hyvää. Makuasiahan se on mistä autopelistä pitää ja vaikea on mennä sanomaan parasta autopeliä xboxille. Onkos muuten kukaan vielä ostanut rattipoljin yhdistelmää? Olis kiva kuulla miltä on ajaminen sillä tuntunut.

Re: Re: RalliSport

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Wrecklessissä käy autoille näin.
Tekeekö pahaa kattella?

Frank Pappa heitti pahan linkin. Joo, kyllä teki pahaa katella. En kylläkään viittinyt katsoa kuin muutaman kymmenen kolariautoa kun aloin jo voimaan pahoin mietiskellessäni monta miljoonaa taalaa oli mennyt rusinaksi...

Mitä tulee autopeleihin, niin RSC on ainakin jees. PGR:stä en osaa sanoa, kun ei ole ne perkeleen MS-ilmaispelit vielä tulleet...

Re: Re: RalliSport

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Wrecklessissä käy autoille näin.
Tekeekö pahaa kattella?

Meinasi tulla oksennus! Kuvat joita ei pitäisi kenenkään nähdä. Saitti voittaa inhottavuudessaan jopa www.rotten.com :in :eek:

Morjes taas kaverit! Tulin takaisin ( toivoen että modet hyväksyy mut taas ). Paras autopeli? Hmm..Itse pelaan wrecklessiä, mut en osaa vielä sitä parasta sanoa. Colinmcrae 3 kiinnostaa..Itseasiassa se Wrecklessin törmäileminen on siistiä, miksei muka olis? Sehän on vaan peliä, eiks je?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
PGR on hyvä. Olisi vähän ehditty hioa enemmän niin olisi ollut todella hyvä.

No mitäs hiomista siinä nyt olisi oikeastaan? Minusta ne kudospisteet olivat se jokin, joka sai siihen peliin uudenlaista autopelitunnelmaa ja ne lisää pelin kestoikää oikeastaan. Xboxin pelifirmat tuntuu selvästi ymmärtävän oikeanlaisten autopelien päälle ja se kertoo hyvästä tulevaisuudesta jos mikä.

Joo no ei oikeastaan mitään hiomista sinänsä, sitä kun vaan odotti tuosta MSR:n seuraajaa niin pettyi vähän.

MSR ja PGR ovat kyllä todella samanlaisia, ehkä New Yorkin tulo uudeksi kaupungiksi on merkittävin uudistus.

Tietysti nätimpää ja nopeampaa, ainakin pääosin, mutta ehkä online -pelimuoto tuo vihdoinkin jotain todella uutta MSR:ään verrattuna.

Mutta kyllä se on mainio peli. Eilen pelasin Endurance Seasonia, ja San Fransiscon kisassa (15 kierrosta, n. 40km) olin kolme kierrosta ennen maalia 7 sekuntia perässä. Älytöntä tykitystä vikat kierrokset ja sitä mukaa kun takana olevat jäi niin se yksinäinen johtaja alkoi näkyä lähempänä. N. 2,5 sekuntia per kierros sain kiinni ja toka vikassa mutkassa menin ohi. Jätti muuten voittaja-fiiliksen... :cool:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom