Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras energiajuoma?

Vastaus: Paras energiajuoma?

Euro shopperin, halpaa mutta tölkki on liiän iso. Pitää aina pohjat heittää kavereille, kun alkaa oksettamaan jos juo kokonaan itse.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Paras on normi ED se on vaan niin hyvää:p.Lähi kaupat on jo kiinni.Huomenna sitten hakemaan lisää :D.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

ed green lighy on ihan jees vaihteeksi. kaverilla oli jotain ulkomailta tuotua, banaanin makuista. helvetin pahaa tosin.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Euro shopperin, halpaa mutta tölkki on liiän iso. Pitää aina pohjat heittää kavereille, kun alkaa oksettamaan jos juo kokonaan itse.
Joo itekki kun lähen viettämään viikonloppuja perjantaina niin käydään joka jätkälle tommonen ostamassa kouraan. :D Kyl se on tosiaa liian iso. Ostin kerran ennen koulutuntii ja join nopeesti ni paska olo oli koko tunnin :(
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Ei mitään henkilökohtaista, mutta energiajuomia ei ole tarkoitettu 13 vuotiaille, johtuen kofeniinista ja sen sietokyvystä. Ihan hyvä suoraan sanoen, että niihin saadaan lähitulevaisuudessa ne ikärajat.

tammikuussa tulee viistoista täytee, ei nuo tommoset mulle ainakaan 6.luokalla mitään tehnyt vaikka niitä tuli paljon litkittyä
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Euroshopperin energiajuomaa on täällä Jyväskylässä todella monessa kaupassa. Ja hintakin on se 1.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

juuri litkitän tätä yllämainittua energiajuomaa, minusta maku on täyteläisen hyvää. :D

Coca-Colaa taasen saa esimerkiksi tällä hetkellä K-kaupoista hintaan 2,39 / 3 litraa. Ja tuosta saa vielä 0,80 panttia takaisin! Ja on muuten täyteläinen ja piristävä juoma, believe me.. :rolleyes:
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Kokista on aika turha verrata energiajuomiin, sen verran se jää taakse myrkkyjen määrässä.
1½ viikkoa ilman energiajuomia, täytyisi varmaan alkaa kirjoittamaan kofeinistin päiväkirjaa :D
Ja kyllä muuten menee buranaa kun keho yrittää totutella kofeiinittomaan tilaan... :mad:
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Kokista on aika turha verrata energiajuomiin, sen verran se jää taakse myrkkyjen määrässä.
1½ viikkoa ilman energiajuomia, täytyisi varmaan alkaa kirjoittamaan kofeinistin päiväkirjaa :D
Ja kyllä muuten menee buranaa kun keho yrittää totutella kofeiinittomaan tilaan... :mad:

Kyllä pullollinen Ediä tekee ihmeitä! Red Bull ja Mad Croc käy kyllä myös...
Itse jätin myös n. kk sitten energiajuomat, mutta nyt on taas mennyt viikon ajan ihan mukavasti . Pääsi unohtumaan ettei olis saanu juoda :D Noh kai sen voisi taas lopettaa. Paha tehdä yömyöhään läksyjä kun ei ole kofeiinipiristystä energiajuomasta kun ei tule kahviakaan juotua..
Kai sitten vain pitää alkaa tehdä läksyt vähän aikaisemmin :p
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

euroshopper, tavallinen ed ja battery näitä tulee juotua. Näihin vielä jos saa hieman koskenkorvaa tai muuta kirkasta niin ahhhh......
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Coca-Colaa taasen saa esimerkiksi tällä hetkellä K-kaupoista hintaan 2,39 / 3 litraa. Ja tuosta saa vielä 0,80 panttia takaisin! Ja on muuten täyteläinen ja piristävä juoma, believe me.. :rolleyes:

jeps ja meitsin hanasta tulee vettä litra kaupalla ja pirun halvalla ;)
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Nykyisen lukiojakson alettua - muutama viikko sitten - olen pidättäynyt energiajuomista. En ole tehnyt parannusta unen määrässä, mutta olo on silti virkeämpi.
Sen verran ovat energiajuomat minulle rakkaita, etten luovu niistä kokonaan vaan voin juoda niitä joskus, kun mieli tekee.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Red Devil on kyllä helvetin hyvää! En sitten tiedä tuosta uudesta "Rox" olikohan se 2.80e 1.5l, ei paha, mutta Red Devil on se paras
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Battery on parasta jos hintaa ei kysytä. Tämän jälkeen Rodeo on pirun hyvää ja hinta kohdallaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom