Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras energiajuoma?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ede
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Paras energiajuoma?

onko kukaan vielä monsteria maistanut?
hinta paikallisessa k-kaupassa 3.9e / 0.5l:D
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Ehdottomasti Dynamit.

Ekaa kertaa tuli ostettuu Tallinnasta yksi laatikko hintaan n.16euroa. Maistuu samalta kuin Battery (kutsun sitä Viron Batteryks). Vähän aikaa sitten tuli käytyy uudestaan Tallinnassa, ja vahingossa satuin käymään jossain keskivertoihmisten kaupassa. Siellä oli puolen litran pullo 8kroonia eli 0.50senttiä. Ostin 3x12kpl eli 36 puolen litran pulloa alta 20euroa. Ai että on hyvää :p
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Kyllä se Mad croc voittaa; hyvää ja halpaa. Tosin pulloihin saisi tulla tämäkin.

Monsteria en oo päässy vielä maistamaan, kun ei ole raskinut vielä ostaa =P Hinta on kyllä hirveä 3,99 ja käsittääkseni tölkissä ei ole edes puolta litraa (battery pullon tyyliin 0,45L) eikä kyseisestä tölkistä saa panttiakaan suomessa. Harvinaista herkkua meikäläiselle ainakin.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Oma suosikki taitaa tällä hetkellä olla Rockstar juiced, se on mainion makuista:p

Tänään tuli ekaa kertaa ostettua RR juicedia pakko sanoa aivan sairaan hyvää ja maistuu varmaan sellaiselle henkilöllekin kuka ei energiajuomista tykkää

Suosittelen kaikille lämpimästi :D
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Ostin tänään sittarista rox -energiajuomaa. Vähän laimean makuista, mutta sekös hinnalla korvaantuu: 2,19/1,5 litraa. Siis kyllä, puolentoista litran pullo.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Sillo ku minä olin nuori ja teinejä ollukkaa, niin join tietämättäni energiajuomaa (roikuin isin mukana keilahalleilla ym kivaa, mitä ny 3 vuotiaana muutakaan).
Tämä herkun nimi oli Vita Nova, jota nykyään ostan välillä nostalgiamielessä. Hinta on muistaakseni suht kova kokoon nähden (taitaa olla joku härö 225ml pullo), hiilareita tässä ei ole, mutta maku on jotenkin mukava, nykyään nuo "uudet" kun tuppaavat olemaan niin samankaltaisia. Suosittelen kokeilemaan.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Sillo ku minä olin nuori ja teinejä ollukkaa, niin join tietämättäni energiajuomaa (roikuin isin mukana keilahalleilla ym kivaa, mitä ny 3 vuotiaana muutakaan).
Tämä herkun nimi oli Vita Nova, jota nykyään ostan välillä nostalgiamielessä. Hinta on muistaakseni suht kova kokoon nähden (taitaa olla joku härö 225ml pullo), hiilareita tässä ei ole, mutta maku on jotenkin mukava, nykyään nuo "uudet" kun tuppaavat olemaan niin samankaltaisia. Suosittelen kokeilemaan.

vita novaa ostelin joskus kakarana yhen pullon enkä ole toiste juonut. aika pahat traumat jäi mausta :D
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

vita novaa ostelin joskus kakarana yhen pullon enkä ole toiste juonut. aika pahat traumat jäi mausta :D

Täällä on hieman samanlaiset muisti kuvat ettei tuo vita nova tosiaankaan mitään herkkua ole.
Joskus polven korkuisena oli pakko saada puteli kaupasta ja ei ole kyllä toista kertaa tarvinnu kyseistä juomaa maistella.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

En muista olenko tähän ketjuun vastannut, mutta jos olen niin siitä on jo aikaa. Eli päivitetäämpä.
1. Euroshopper. Hyvän makuista ja halpaa.
2. Mad Croc. Vielä paremman makuista, mutta jonkun verran kalliimpaa. Ei tämäkään tosin kovin kallista (1.75/0.5L).
3.ED. myös tämä on ihan hyvää, mutta harmittavan kallista :(.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Nykyään ED on taas vienyt ykköspaikan. normaali, Lemon Light ja Green Light. Nuo ovat parhaat maut, se redberry menettelee. Toisena tulee Battery.
 
Ylös Bottom