Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras energiajuoma?

Vastaus: Paras energiajuoma?

Battery.

Onkos muuten kaupat huomenna auki et pääsiskö huomenna ostamaan batterya?:p
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Mä en ymmärrä miksi näitä juodaan. Olen useita testannut, kun olen ollut väsynyt ja mitään vaikutusta en ole henk.koht. huomannut. Helvetin kalliita pahanmakuisia limuja mun mielestä.
Esimerkiksi ajettaessa pitkää matkaa piristää huomattavasti enemmän pikku stoppi ja happihyppely.
Tai sitten mä olen vain liian wanha.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

BATTERY Stripped ehdottomasti. ei mitään sokeripaskaa missään nimessä.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Mä en ymmärrä miksi näitä juodaan. Olen useita testannut, kun olen ollut väsynyt ja mitään vaikutusta en ole henk.koht. huomannut. Helvetin kalliita pahanmakuisia limuja mun mielestä.
Esimerkiksi ajettaessa pitkää matkaa piristää huomattavasti enemmän pikku stoppi ja happihyppely.
Tai sitten mä olen vain liian wanha.

Niin kuinkakohan moni näitä nyt juo sen takia, että ne muka piristää? :rolleyes:
Maun takiahan näitä varmasti suurin osa juo tai on juomatta.

Ja itse kuulun taas niihin, jotka tykkäävät energiajuomien mausta. Kaikki light-versiot mitä on tullut maistettua ovat olleet aika kuraa. Limsa puolella taas kierrän kaukaa sokerilitkut, koska limsaa tulee juotua niin paljon ja light versiot ovat myös pääosin kaikki parempia + niillä lähtee janokin.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Mad Crockia puolen litran tölkistä, ja joskus sitä Lidlin energiajuomaa.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Pahinta kuraa ikinä on ollut Teho Light... Nyt tietää senkin.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Jos satun olemaan rahoissani niin silloin ehdottomasti normaali Battery tai teho. Muuten mennään Lidlin juomalla. Kamalinta litkua mitä olen maistanut on ehdottomasti Battery Heat. Puoli tölkkiä pystyin sitä juomaan kunnes kaadoin menemään.Se kammottava jälkimaku raastoi kurkussa koko loppupäivän.
Eikö muuten normaalia Mad Croccia myydä 0.25 L tölkissä kun kaupoista tuntuu löytyvän vain lightia sillä koolla?
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

ED ja Mad Croc maistuvat minulle, myös Battery on ihan hyvää. Pahinta mitä olen maistanut on Red Bull light ja Mad Croc light. HYI!
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Perus Battery on paras! Ehdottomasti. Jo kymmenen vuoden kokemus.

Battery *****
Battery Gingered **
Battery Heat ***
Battery Stripped ****
Teho ***
Teho Light * (paskimman makuinen juoma mitä tiedän)
Red Bull ****
Red Bull Light ***
ED **
ED Lemon Light **
ED Red Berry ***
Mad Croc ***
siinä varmaan yleisimmät...
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Itse en kyllä tajua miten joku jaksaa juoda tuollaista kallista ja pahan makuista litkua :S Lidlistä saa suht koht hyvää limsaa eurolla 2 litraa, juokaa ennemmin sitä :)
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Itse en kyllä tajua miten joku jaksaa juoda tuollaista kallista ja pahan makuista litkua :S Lidlistä saa suht koht hyvää limsaa eurolla 2 litraa, juokaa ennemmin sitä :)

Noin minäkin ajattelin kun ensimmäistä kertaa maistoin EDiä. Nyt voisin juoda sitä koko aika. Yleensä myös noita juodaa "energian" takia.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Batteryahan sitä mieluiten joisi, mutta edullisemman hinnan vuoksi tulee ostettua useimmiten Mad croccia.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Noin minäkin ajattelin kun ensimmäistä kertaa maistoin EDiä. Nyt voisin juoda sitä koko aika. Yleensä myös noita juodaa "energian" takia.

Niin. Mutta on se kumma jos ei kunto kestä vaan pitää tuollaisia juoda :p No jaa, omapahan on asiansa jos noita joku juo : )
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Battery, koska se on hyvää tai Mad Crocia, koska se on halpaa ja hyvää.
Pahimman makusta on ED Green Light en enään koskaan osta sitä vaikka ei olisi enään muita energiajuomia olemassa. Harvoin kyllä kuitenkaa tulee ostettua energiajuomia.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Niin. Mutta on se kumma jos ei kunto kestä vaan pitää tuollaisia juoda :p No jaa, omapahan on asiansa jos noita joku juo : )

Eivät nämä mielestäni mitään urheilujuomia ole. Pikemmin itse juon vaan sillon kun pitää pitkää valvoa.
 
Ylös Bottom