Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras FPS KAKSINPELINÄ?

EdHunter

New Member
Mikä mahtaa olla hauskin FPS kaveria vastaan mättäessä? Itse olen broidin kanssa mättänyt Red Factionia kaksistaan, eikä hirveästi ole valittamista, mutta löytyykö markkinoilta jotain vielä parempaa?
 
Taitaa olla tuo Quake 3 Arena paras kaksinpelinä PS2:n fps-peleistä. Tsekkaa meidän arviot.
 
Joo, Timesplitters on paras. Selvästi pitkäikäisin ja monipuolisin. Ensisilmäyksellä TS ei säväytä, mutta pelaamalla peli muuttuu pikkuhiljaa todella nautinnolliseksi. Multitap vie Timesplitterssin potenssiin 4. Se on paljon hauskempaa kuin kaksinpeli.

Quake3 on mielestäni aika tylsä. Kentät olivat samannäköisiä ja aseitakin vain kourallinen. Onnistunut PC-käännös kuitenkin.

Red Faction on yksinpeli, mutta sisältää myös yllättävän hyvän moninpelin, ja on kokonaisuudessaan ainakin parempi vaihtoehto kuin Q3. Moninpelin osalta ei kannata kuitenkaan odottaa kovin pitkäikäistä kokemusta.
 
On Red Factionissa ainakin minun mielestäni hyvä kaksinpeli :)

On tullut kavereitten kanssa mätettyä kymmeniä tunteja...
 
Minä olen vain RF:ä pelannut, mutta sen moninpeli on varsin kiva.

On sitä muutamia tunteja tullut pelattua putkeen, pitäisi noita muitakin kokeilla.
Q3 ei vain kiinnosta, inhoan sitä kenttä desingiä.
 
Pistetäänhän pelit sitten järjestykseen:

1.Time Splitters (Hyvä 2-peli loppujen lopuksi. Vallan mainio moninpelinä 2-4.)

2.Red Faction (Valitettavasti vain 2-peli.)

3.Quake 3 - Revolution (2-4 pelaajaa)

4. Unreal Tournament (2-4 pelaajaa)

Tulossa olevista (Siis tänä vuonna suomeen)peleistä mielenkiintoisin genren (moninpeli FPS) faneille tulee olemaan James Bond: Agent Under Fire. Peli on tyyliltään yrittänyt "matkia" N64:n Goldeneye:tä.
 
Tuo uus Bond peli näytti aika lupaavalta sen trailerissa... Sen jos vielä saa moninpeliksi, kuten epäilen on se pakko hankinta.
 
Timesplitters, ehdottomasti.
Kaikille vihjeeksi, että auto-aim KANNATTAA ottaa pois, peli paranee kerta heitolla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kyllä toi Timesplitters on aika sulava ja näyttävä..
siinähän pystyy pelaamaan nelinpeliäkin..
Quake ei ole yhtään paha ratkaisu myöskään..
Mutta silti Timesplitters.. TS2 tulossa..
 
Ja paras on tietenkin...

Red Faction, ehdottomasti. Timesplittersia en ole valitettavasti pelannut, joten paha sitä kehua! ;D
 
Kyllä toi Timesplitters on vetäny pisimmän korren. Red Factionissa on aivan mahtava single player mut se moninpeli on aika hätäilty. Jos toi Xboxin Halo tulis pleikkarille niin olisinpa sitten aika iloinen...
 
Mun mielest Red Faction ehdotta. Time Splitterssiä ei ole kyllä tullut kokeiltua. Joten Red Faction on paras kaksin pelinä.
 
Olen Hannun kanssa samaa mieltä!!!
Time Splitters on ehdottomasti paras!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Stealth
Red Faction ehdottomasti. On upeaa ampua kaveri fusion rocket launcherilla.:D

Juu, kyllä fuusiotykki on mahtava pyssy! Pitäisi vaan löytää kaikista kaksinpelikentistä ne salaiset huoneet, tähän mennessä vain 3 kentässä olen sellaisia huomannut. En tosin erityisesti ole niitä etsinytkään.
 
Ylös Bottom