Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

paras fps moninpeli cubelle ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janner1987
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

janner1987

New Member
itse sanoisin joko red faction 2 tai timesplitters 2 ... ei cubelle vielä ainakaan sellaista moninpeli nautintoa ole tulla kuin n64:jän perfect dark tai golden eye .. no sanokaa teidän mielipiteenne ??

Kyllä se TS2 on ,vaikka ei se kuitenkaan ole niin hyvä kuin väitetään.
Pelattu kuiteskin monta kertaa.

Turok: Evolution on huono, TimeSlitters 2 useiden mielestä loistava (minun mielestäni korkeintaan hyvä), James Bond 007: Nightfire hyvä.

TS2 tuskin tuottaa pettymystä muille paitsi minulle. Jos minulta kysytään, on Perfect Dark kaikkien aikojen paras FPS-peli. PD:hen verrattuna TS2 tuntuu kovin amatöörimaiselta tekeleeltä. Jos ei ole tutustunut GE:hen eikä PD:hen, voi minun kommenttini ohittaa suosiolla.

Pelattu sekä Goldeneyetä, PD:a ja TS2:sta - kaikkia paljon - ja kyllä TS2 vie ykkössijan. Ja kun tiedetään millaisia teoksia noi N64-pelit on, kertoo tämä aika paljon TS2:sta. Tosin mulla on TS2:n PS2-versio, mutta tietääkseni niissä ei merkittäviä eroja ole.

Kyllä Perfect Dark on ehdottomasti paras konsoli räiskintä peli mitä sekä yksinpeli että moninpeli ovat kummatkin ehdotonta rautaa ainut vika on n64:jän ohjaimessa kun ne tatit löystyy jä ukko ei meinaa kääntyä vaikka kuinka yrittäisi voinkun vaan saisi ton cuben ohjaimen jotenki kuusneloseen tai PD tulis cubelle vähän niinku nuo zeldatki.....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan janner1987
Kyllä Perfect Dark on ehdottomasti paras konsoli räiskintä peli mitä sekä yksinpeli että moninpeli ovat kummatkin ehdotonta rautaa ainut vika on n64:jän ohjaimessa kun ne tatit löystyy jä ukko ei meinaa kääntyä vaikka kuinka yrittäisi voinkun vaan saisi ton cuben ohjaimen jotenki kuusneloseen tai PD tulis cubelle vähän niinku nuo zeldatki.....

Välimerkit on kivoja.

PD taitaa olla Raren, eikä Cube tule sitä enää näkemään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight

PD taitaa olla Raren, eikä Cube tule sitä enää näkemään.
Hm, muistaakseni Nintendo kuitenkin omistaa oikeudet N64:n Perfect Darkiin... eli uusintaversio Perfect Darkista GameCubelle? Ainahan saa toivoa...:)

Ylös Bottom