Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras GBA pelisi?

Super Mario Advance 2 ja viime perjantaina ostamani Advance Wars ovat samalla viivalla.

Yllätyin kuinka viihdyttävä ja addiktoiva tuo AW on, nosti koko GBA:n arvoa mun mielessä!
 
No ei mulla ole kuin Castlevania ja Golden Sun. GS on oikeastaan aika pitkäveteinen. Castlevania on enemmän meikän makuun.
 
Castlevania: Circle of the Moon ja Harmony of Dissonance ovat mielestäni parhaimmat, ja oikeastaan Mario Kartin(jonka tosin kerkesinkin jo myymään pois jokunen aikaa sitten) ohella myös ainoat omistamani/pelaamani GBA-pelit. :)
 
Paha sanoo...eiköhän se oo tuo MarioKart...sitä on ainaski pelattu eniten. Miten nyt voisin määritellä parhaimman pelini? Siinäpä vasta kysymys...Esim. Mario Kartia oon pelannu eniten GBA peleistä, mutta en silti välttämättä tykkää siitä ENÄÄ niin paljon, koska se on jo kaluttu läpi. Golden Sun vaan ei jaksa tylsien taistelujen kannalta enää kiinnostaa, THPS2 on ärsyttävä ja Doom ei nyt vaan iske. Kai mun kaikki pelit on sitte tasa-arvossa, eikä mulla ole yköös GBA peliä...SHIT, munhan täytyy ostaa sellanen!

pahoittelen kirjoitus virheitä ja muuta shittiiii.:)
 
Megaman Battle Network 2. Aivan loistava peli.

Saa tosin nähdä että viekö Advance Wars tai Metroid Fusion parhaan GBA-pelini paikan MMBN2:lta.
 
Advance Wars, eihän siitä mihinkään pääse.
Pelit jotka omistan: Advance Wars, THPS2, THPS3, Super Dodge Ball, Bomberman Tournament
 
Ylös Bottom