Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras Ipod ohjelmien katseluun ja musiikin kuunteluun

Zuor

New Member
Jees elikkäs, haussa olisin Ipod, jolla on mahdollisuus katsoa videoita (sarjoja tjms) ja kuunnella musiikkia. Haussa olisi hyvälaatuinen ja toimiva Ipod ja hyvä hinta-laatusuhde olisi myös suotavaa. Pistelkäähän tähän ehdotuksia erilaisista vaihtoehdoista. Itse kun en ole kauheasti tälläisiin tutustunut, niin mielummin kysyy vähän kokeneemmilta henkilöiltä, jos sellaisia täältä sattuu löytymään. :)
 
Vastaus: Paras Ipod ohjelmien katseluun ja musiikin kuunteluun

Mulla on itselläni 8 GB iPod nano (ns 3 sukupolven malli). Lähinnä olen katsellut sillä satunnaisia musavideoita mutta kerran lentokentällä "vakoilin" vieressä istunutta, joka tyytyväisenä katseli jotain vanhaa kotimaista leffaa. Näyttö on pieni mutta käypä tuollaiseen tarkoitukseen. Ja musasoittimena toimii erinomaisesti.

Olen tyytyväinen, kun ei ole koolla pilattu ja eikä tarvitse pelätä että lenkillä tärisyttää kiintolevyn vialliseksi.
 
Vastaus: Paras Ipod ohjelmien katseluun ja musiikin kuunteluun

Olen tyytyväinen, kun ei ole koolla pilattu ja eikä tarvitse pelätä että lenkillä tärisyttää kiintolevyn vialliseksi.

itellä tommonen 30 gigan kovalevy soitin ja sitä oon tiputellu lattialle monta kertaa ja hyvin toimii joten pieni juoksu lenkillä ei varmasti noita hajota
 
Vastaus: Paras Ipod ohjelmien katseluun ja musiikin kuunteluun

Suosittelen iPhonea. Ei tarvitse kantaa montaa laitetta mukana.
 
Vastaus: Paras Ipod ohjelmien katseluun ja musiikin kuunteluun

Tänään tuli postissa 16Gb Ipod Touch. "Mullistavia" ominaisuuksia 3,5" kosketusnäyttö josta on hyvä katsoa videoita ja WLAN-yhteys. Hyvältähän tuo vaikuttaisi. :)
Ainoa miinus tosin on tuo hinta, 16 giganen malli maksaa Suomesta ostettuna n. 330-380 ostopaikasta riippuen.


EDIT: Niin kyseessähän on iPhonen "karvalakkimalli" eli muuten sama, mutta puhelin puuttuu. :)
 
Vastaus: Paras Ipod ohjelmien katseluun ja musiikin kuunteluun

Suosittelen iPhonea. Ei tarvitse kantaa montaa laitetta mukana.

Totta puhuen vähän liian kallista eikä tuollaiselle loppujen lopuksi niin suurta tarvetta olisi. Kyllähän tuotakin olen katsellut, mutta siihen lopputulokseen tullut että mielummin vaikka kantaa kännykkää ja huomattavasti halvempaa ipodia taskuissa, vaikka vähän enemmän tilaa veisikin. ;)

Mutta, sitten vielä kysymys: Olen jo vähän onnistunut rajoittamaan hakua. Tällä hetkellä Ipod nano 8gb ja Ipod Classic 80gb vaikuttavat ehkä järkevimmiltä vaihtoehdoilta. Kysymys kuuluukin, onko kyseisillä Ipodeilla suurtakin eroa tilan ja näytön koon lisäksi? Ja voihan noihin ladata ihan kunnollisia leffoja ja niitä katsella tuon kautta?
 
Vastaus: Paras Ipod ohjelmien katseluun ja musiikin kuunteluun

Totta puhuen vähän liian kallista eikä tuollaiselle loppujen lopuksi niin suurta tarvetta olisi. Kyllähän tuotakin olen katsellut, mutta siihen lopputulokseen tullut että mielummin vaikka kantaa kännykkää ja huomattavasti halvempaa ipodia taskuissa, vaikka vähän enemmän tilaa veisikin. ;)

Mutta, sitten vielä kysymys: Olen jo vähän onnistunut rajoittamaan hakua. Tällä hetkellä Ipod nano 8gb ja Ipod Classic 80gb vaikuttavat ehkä järkevimmiltä vaihtoehdoilta. Kysymys kuuluukin, onko kyseisillä Ipodeilla suurtakin eroa tilan ja näytön koon lisäksi? Ja voihan noihin ladata ihan kunnollisia leffoja ja niitä katsella tuon kautta?

jos haluaa videoita kattoo niin creative on parempi jotka tukee noita normaalia codecia

ZEN Vision:M

Tukee WMA- (myös DRM-kopiosuojauksella), MP3- ja WAV-äänitiedostoja; MPEG- (1/2/4), DivX-, XviD-, WMV-videotiedostoja sekä JPG (JPEG) -kuvatiedostoja. Sisäänrakennettu FM-radio ja äänitallennin.
Ulostulo televisioon erikseen hankittavalla AV-kaapelilla.

kun ipod tukee noita harvemmin käytettyjä ja saa silloin itte konvertoida videot

H.264 video, jopa 1,5 Mb/s, 640 x 480 pikseliä, 30 kehystä sekunnissa, Low-Complexity -versio H.264 Baseline Profilesta jossa AAC-LC audio jopa 160 kb/s, 48 Khz, stereoääni .m4v-, .mp4- ja .mov-muodoissa; H.264 video, jopa 2,5 Mb/s, 640 x 480 pikseliä, 30 kehystä sekunnissa, Baseline Profile jopa Level 3.0 jossa AAC-LC audio jopa 160 kb/s, 48 Khz, stereoääni .m4v-, .mp4- ja .mov-muodoissa; MPEG-4 video, jopa 2,5 Mb/s, 640 x 480 pikseliä, 30 kehystä sekunnissa, Simple Profile jossa AAC-LC audio jopa 160 kb/s, 48 Khz, stereoääni .m4v-, .mp4- ja .mov-muodoissa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom