Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras komedia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Randall
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Randall

New Member
Eli mikä on paras komedia. Ite oon sitä mieltä että -ehdottomasti- hot shot ykkönen ja kakkonen. :D :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Austin Powersit. :D

Onhan ne ihan jees(=lue: hyviä), mutta kyllä Mies ja Alaston Ase 2½ aikoinaan kilahti loistavasti - katsoin varmaan jotain 5 kertaa ja aina löytyi uusia juttuja. Samoin muutama poliisiopisto, 1:nen ilmestyessään oli loistava (okei, olin niin pieni nikke knattertoni vielä siihen aikaan että varmasti jo se että sai kattoa videoita lisäsi elämykseen semmoinen 10 pistettä :))

Eli itse sanoisin Mies ja alaston ase (2½) sekä Poliisiopisto - näin wierd huumorista ehdoton on muuten Bad Taste ;)

Top Secret on hiiirmu hauska (oliskohan muuten tulossa DVD:lle?). Ja myös tuo Naked Gun sarja kolahti.

south park: b,l & u luetaan tässä tapauksessa komediaksi eikä musikaaliksi. oli tosin myös ensimmäinen filmi, jonka dvd:ltä katsoin. saattoi vaikuttaa katseluelämykseen.

Pienenä se oli Hot Shots 2, nykyään Austin Powersit ja Monty Pythonin hullu maailma (Holy Grail).

Hot Shotin se kohta kun Sheenit kohtaa joella on yksi oikeasti kaikkien aikojen nerokkaimpia elokuvakohtauksia sisältää paaaaalllljon inside juttuja enkä nyt tarkoita Platoon/Apocalypse Now sydeemejä ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Troublemaker
Hot Shotin se kohta kun Sheenit kohtaa joella on yksi oikeasti kaikkien aikojen nerokkaimpia elokuvakohtauksia sisältää paaaaalllljon inside juttuja enkä nyt tarkoita Platoon/Apocalypse Now sydeemejä ;)

Oli hienoo kun nyt tajusin ekankerran sen Sheenit kohtaa kohtauksen ku se tuli kolmoselta. Olin just vähän aikaa sitten nähnyt Wall Streetin (yllättävän hyvä muuten) joka selittikin sitten aika paljon

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jammu

Oli hienoo kun nyt tajusin ekankerran sen Sheenit kohtaa kohtauksen ku se tuli kolmoselta. Olin just vähän aikaa sitten nähnyt Wall Streetin (yllättävän hyvä muuten) joka selittikin sitten aika paljon

Jammuna tossa äsken toimi me (as in jepe). Oli koulun koneelle jääny Jammun profiili...

No melkein kaikki komediathan on hauskoja. Noooooo... Ekana mieleen tulee Austin Powerssit, Hot Shotsit ja American Pie2.

Eniten kyllä kolahti me, myself & Irene. Aivan kipeen hyviä jotkut läpät... Toisaalta on Jim Careylla monia muitakin hyviä leffoja kuten Ace Ventura 2.

Monty Python-leffat naurattavat vieläkin, ja Austin Powers (The international man of mystery) oli oikeasti hyvä leffa vaikka jatko-osa sille olikin ahterista :)

Mihin unohtu Scary Movie 2? En väitä, että juoni olisi tältä planeetalta tai että näyttelijät ilmiömäisiä, mutta kun siinä on niin pirusti niitä hauskoja kohtia!

Ylös Bottom