Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras laite DS homebrew:lle ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smikke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Paras laite DS homebrew:lle ?

Tuli hankittua myös DSTT laite itselleni. Vaikuttaa ihan kivalta laitteelta, mutta kortti ja kortin lukija oli rikki, onneksi kuitenkin oli kameran muistikortti jolla pääsin laitetta testailemaan. Tarvii kysyä Dealextremestä onko heillä jotain korvausjuttua tai muuta. Sitten ajattelin kysyä, että miten saisin muutettua videot muotoon, että Moonshell ne toistaisi? Yhtä ohjelmaa yritin, mutta jo asennusvaiheessa virustorjunta varoitti viruksista.

Anteeksi OT.

Itse aikoinani käytin sellasta kun BatchDPG muistaakseni piti joku avisynth tai vastaava asentaa, että toimii ohjeita varmaan löytyy googlella.

E: toinen taitaa olla tuo DPGtools tulee moonshellin mukana (tai ainakin minulla oli samassa paketissa)

Tuli hankittua myös DSTT laite itselleni. Vaikuttaa ihan kivalta laitteelta, mutta kortti ja kortin lukija oli rikki, onneksi kuitenkin oli kameran muistikortti jolla pääsin laitetta testailemaan. Tarvii kysyä Dealextremestä onko heillä jotain korvausjuttua tai muuta. Sitten ajattelin kysyä, että miten saisin muutettua videot muotoon, että Moonshell ne toistaisi? Yhtä ohjelmaa yritin, mutta jo asennusvaiheessa virustorjunta varoitti viruksista.

Anteeksi OT.

Itse käytän SUPER-konvertointiohjelmaa tuohon video-muutoksessa. Tässä tietoa palautuksista., eli tuotekuva rikkinäisestä tuotteesta sekä pakkauksesta, ja tuolla on linkkiä mihin niitä laitella.

Pahoittelen lievää offtopikkia. Hommasin tuon DSTT:n ja ostin siihen Kingstonin 8 gigan microSD hc muistikortin jonka mukana tuli myös usb adapteri. Ongelmana on se, että en saa tuota korttia luettua tietokoneellani. Kone tunnistaa ainakin adapterin, mutta avattaessa ilmoittaa, että "aseta levyke asemaan x". Päivittelin windowsin, mutta tästä ei ollut mitn apua. Epäilin, että adapteri tarvitsisi ajurin, mutta en sellaisia löytänyt valmistajan sivuilta enkä googlettamalla.

tossa tietoa koko setistä:
Kingston Technology Company - Flash Memory - Multi-Kit / Mobility Kit

mahdollista tietenkin on, että kortti on viallinen.

Ylös Bottom