Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras mainos/ mainoskampanja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arisalmi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep, R&C 2:n mainokset on aika hyviä. Tai no, ne on nyt viimeisimmistä jääneet parhaiten mieleen. Nythän nuita pelimainoksia "jostain syystä" tuppaa tuutista ulos joka toinen minuutti (noin).

Muistaako joku millä kampanjalla Xbox silloin tuli markkinoille, oliko niillä se joku kaveri mikä lensi ja vanheni tai jotain läpi ilman ja maailman ja joo, ehkä mä en yritä selittää enää tämän enempää. En mä oikeesti muista oikeestaan mitään siitä, paitsi sen, että silloin se oli mun mielestä hieno. Kenen se nyt sitten olikaan. Viisaammat vois avittaa :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan camisah
Muistaako joku millä kampanjalla Xbox silloin tuli markkinoille, oliko niillä se joku kaveri mikä lensi ja vanheni tai jotain läpi ilman ja maailman ja joo, ehkä mä en yritä selittää enää tämän enempää. En mä oikeesti muista oikeestaan mitään siitä, paitsi sen, että silloin se oli mun mielestä hieno. Kenen se nyt sitten olikaan. Viisaammat vois avittaa :)

XBOX oli kyseessä ja joku neropatti ennätti sen jo mainitakin tuolla keskustelun alussa:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
muistan elävästi myös pokspoksin "kehdosta hautaan" -mainoksen...

Muahaha, olisihan se pitänyt tietää että feldoniin voi aina luottaa :)
Täytyypi seuraavalla kerralla avata silmät lukiessa, se on niin aina vähän helpompaa.

Vastaus: Paras mainos/ mainoskampanja?

Nyt olisi hakusessa hyviä saitteja, josta löytyisi pelien mainoskuvia. En nyt tarkoita skriinshotteja tai hölmöjä mainossivuja, vaan etsin lähinnä printtimediassa käytettyjä kuvia ja mainosjulisteita. Etenkin oivaltavien GBA SP -mainosten tyyppiset toteutukset kiinnostavat. Mahtaako kenelläkään olla tietoa mistä sellaisia voisi löytää? Saa postata suoria linkkejä yksittäisiin kuviinkin!

Vastaus: Vanhat pelimainokset.

Tämän voisi yhdistellä siihen aiemman ketjun jatkoksi...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom