Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras PS2-lehti?

  • Viestiketjun aloittaja TheMasa
  • Aloituspäivämäärä
T

TheMasa

Guest
Kertokaahan mielipiteenne, mitä PS2 lehteä lueskelette.
Mikä olisi paras (jopa tilaamisen arvoinen)?
 
Official PlayStation2 Magazine taitaa olla ainoa jossa demolevyllä on pelattavia demoja. Lehti on muutenkin asiallinen.

Tilatessa etuna on että lehti tulee postilaatikkoon n.3 viikkoa ennen kuin lehtipisteisiin. Hintakin on vähän halvempi, paitsi irtonumeroissa voi valita jos esim. lehden demot ei ole kiinnostavia niin voi jättää ostamatta,
mm kesällä oli pari-kolme numeroa jonka demot oli aika huonot, mutta kai ne heijastaa tilannetta mikä muutenkin on pelimarkkinoilla, eli varsinkin loppuvuodesta kun tulee paljon uusia hyviä pelejä, niin myös demolevyt on parempia.

PSM2 lehti on sisällöltään myös hyvä, arvostelut usein jopa parempia kuin OPM2:ssa, demolevyllä on vain videopätkiä peleistä.

Lehdistä jotka käsittelevät muitakin koneita, on Edge ehdottomasti paras. Siinä on erinomaisia haastatteluja, ja pelimaailmaa tutkitaan usein hyvinkin syvällisesti. Peliarvosteluitten laatu Edgessä on useimmiten asiantuntevaa, mutta usein huomattavissa on liiallistakin kriittisyyttä. Hyviä pisteitä taitaa nykyään lehdessä saada vain pelit jotka edustavat jotain uutta, jatko-osille voi ennustaa vain keskinkertaisia pisteitä.
 
Voikos Official PlayStation2 Magazinee tilata jostain päin Suomea
ja ilman luottokorttia? vai täytyykö tilata englannista ja luottokortilla...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Voikos Official PlayStation2 Magazinee tilata jostain päin Suomea
ja ilman luottokorttia? vai täytyykö tilata englannista ja luottokortilla...

Kyllä voi, itse olen suosinut Helsingin Akateemisen kirjakaupan asiakaspalvelua toisessa kerroksessa. Voit tilata lähes minkä tahansa lehden. Jos tilaat Euroopasta tilaus alkaa muistaakseni 1kk tilauspyynnöstä, jenkeistä yms kestää 3kk.

Itse tilaan lehtiä lähinnä jenkeistä, hinnat ovat nousseet dollarin ja punnan kovasta kurssista, mutta halvempaa joka tapauksessa kuin ostaisi kaupasta jokaisen numeron. Homma toimii hyvin.

Puhelinsoittikin varmasti riittää, jotta saat tilauksen tehtyä. Niin lehti tulee mulle esim. Saksan tai Ruotsin kautta. Jotkut lehdet tulevat suoraan esim. juuri Englannista postilaatikkoosi. Hinta on silti halvempi kuin joka kuukausi ostaisit Suomesta. Heiltä voi myös kysyä hintaa, joten voit vertailla. Mullakaan ei ole luottokorttia, joten olen erittäin tyytyväinen tähän palveluun. Mainospuhe :).
 
Kyllä Peliasema oli aikanaan paras lehti, mutta nyt yhdistyy Pelit lehden kanssa. Hintaa ja turhaa PC-asiaa vaan lisää.

En kyllä aio jatkaa tilausta. Muilla sama edessä?
 
onko official playstation2 magazine englanninkielinen lehti kertokaa jotta tiedän vähän mitä pitää etsiä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan boomba
Kyllä Peliasema oli aikanaan paras lehti, mutta nyt yhdistyy Pelit lehden kanssa. Hintaa ja turhaa PC-asiaa vaan lisää.

En kyllä aio jatkaa tilausta. Muilla sama edessä?

Kysyin Tuukka Grönholmilta, että eikös suurin osa Pelit lehden arvostelijoista ole konsoli vihaajia ja hän vastasi myöntävästi. Tosin Peliaseman arvostelijat tulevat Pelit lehden leiviin... Sota alkaa Pelit lehden sivuilla. Toi nimi (PELIT) ois pitäny vaihtaa. Kuulostaa uskomattoman typerältä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake


Kysyin Tuukka Grönholmilta, että eikös suurin osa Pelit lehden arvostelijoista ole konsoli vihaajia ja hän vastasi myöntävästi. Tosin Peliaseman arvostelijat tulevat Pelit lehden leiviin... Sota alkaa Pelit lehden sivuilla. Toi nimi (PELIT) ois pitäny vaihtaa. Kuulostaa uskomattoman typerältä...

Hmm... suurin osa(?)

Mä luulin että Nnirvi on ainoa joka inhoaa konsoleita. Laaksonen ainakin on puhunut konsolien puolesta. Muista ei oikein ole tietoa, mutta en usko että ne varsinaisesti inhoavat niitä (konsoleilla ei vaan taida olla mitään tarjottavaa heille).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Morden


Hmm... suurin osa(?)

Mä luulin että Nnirvi on ainoa joka inhoaa konsoleita. Laaksonen ainakin on puhunut konsolien puolesta. Muista ei oikein ole tietoa, mutta en usko että ne varsinaisesti inhoavat niitä (konsoleilla ei vaan taida olla mitään tarjottavaa heille).

Straight fact on se että konsolit on tarkoitettu pelaamiseen ja PC:t ihan muihin juttuihin...
 
Ylös Bottom