Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

paras rpg?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja From Finland
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paras RPG mitä olen koskaan pelannut on:

Secret Of Mana

Perässä tulevat Golden Sun sekä Secret Of Evermore.


Tällä hetkellä pelaan Breath Of Fireä ja seuraavaksi vuorossa olisi nää projektit: (about tärkeysjärjestyksessä) :p

Chrono Trigger
Mario RPG
Final Fantasy 1,2,3,4
Final Fantasy Mystiq Quest
Seiken Densetsu 3
Secret Of The Stars
Tales Of Phantasia
Breath Of Fire 2
7th Saga
Earthbound
Dragon Ball Z
Lufia 1,2
Young Merlin
Lagoon

Että semmosta...

Ainoa asia maailmassa mikä voittaa pelaamisen on hifi :D
 
Ykkönen on ilman muuta Planescape:Torment.

Japskiropeja olen pelannut erittäin vähän, mutta niistä suosikkini on Grandia2 DC:llä.
 
Call of Cthulhu.






...Tai sä varmaan tarkotit konsolirpgeitä. Niistä paras taitaa olla se FF3(6).
 
Ultima 3, 4, 5 ja 7 (+Serpent Isle)
Ultima Underworldit
Dungeon Master & Chaos Strikes Back
Falloutit
Planescape: Torment

Japsiropet eivät ole "mun juttu", mutta kyllä niidenkin parhaimmistoa tulee pelattua.
 
Eikös, Calathia, tuo Secret of Evermore ollut se peli, jossa oli koira ja poika. Jos oli, niin muistelisin, että se oli aika arsesta. Jotain siinä asesysteemissä oli muistaakseni möö.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Eikös, Calathia, tuo Secret of Evermore ollut se peli, jossa oli koira ja poika. Jos oli, niin muistelisin, että se oli aika arsesta. Jotain siinä asesysteemissä oli muistaakseni möö.

Joo se asesydeemi oli kyl aika yksinkertainen.

Njaa, muhun se peli kyllä uppos... Toi Secret Of Mana oli kyl niin nannaa et tovi sen jälkeen Secret Of Evermore toi hyvän fiiliksen pintaan. Mut kuten huomaat mulla on *must* pelejä pelaamatta (Chrono trigger, FF,etc.) et toi lista tulee vielä muuttumaan :p

Itse olen ajan saatossa huomannut kuinka uskomattoman paljon pelin fiilis vaikuttaa, mielestäni se on todella tärkeä tekijä pelissä.

Hyvänä esimerkkinä Zelda: Ocarina Of Time, Secret Of Mana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia


Itse olen ajan saatossa huomannut kuinka uskomattoman paljon pelin fiilis vaikuttaa, mielestäni se on todella tärkeä tekijä pelissä.

Hyvänä esimerkkinä Zelda: Ocarina Of Time, Secret Of Mana.


Oletkos pelannut Grandiaa? Siinä on niin uskomaton fiilis että ihan itkettää aika ajoin. Suosittelen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono
Oletkos pelannut Grandiaa? Siinä on niin uskomaton fiilis että ihan itkettää aika ajoin. Suosittelen.

En ole kokeillut mutta nyt kokeilen ehdottomasti! Kiitos vinkistä :p
 
Ylös Bottom