Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

paras rpg?

Final Fantasy VII. Kunnes käsiin ilmaantui FF6 SNES:lle. Sen jälkeen tittelin varasti Chrono Trigger, ja sillä se on pysynyt. Peli on lyhyesti sanottuna itse täydellisyys.

Harmittaa kauheasti, kun ei ole koskaan tuota Chrono Crossia päässyt testaamaan. Kaikki ovat sitä vielä maasta taivaisiin kehuneet :(.

Mutta lista menee kuitenkin näin:

1. Chrono Trigger
2. Koko Final Fantasy-sarja, koska en pysty millään erottamaan niitä toisistaan. Ne ovat kerrassaan loistava kokonaisuus.
3. Diablot. Hemmetin rentouttavaa hack'n'slash RPG:tä. Kakkosta tuli varsinkin tykitettyä netissä aaaaaaivan liikaa.
4. Secret of Mana. Se oli itse asiassa ensimmäinen RoPe, jota pelasin. Olin todella nuori, enkä silloin edes osannut englantia kunnolla, joten pelaaminen jäi vähän pinnalliseksi.
 
Parhaimpia RPG ja Strategy RPG pelejä (ei parhaus järjestyksessä) :

Seiken Densetsu 3
Chrono Trigger
Shining Force:t
Breath of Fire II
Der Langrisser
Tales of Phantasia
Star Ocean
Bahamut Lagoon
Final Fantasy V
Live A Live
Harvest Moon (ei kyllä ihan rpg)

+ paljon muita. Pitää vaan odotella että rommeihin julkaistaan lisää patcheja.
Harrastaako täällä joku rommien "transleittausta" ?
 
1.Final Fantasy 7
2.Final Fantasy Tactics
3.Terranigma
4.Chrono Trigger
5.Super Mario RPG

Valinta oli vaikea, mutta tuossa on listani. Ovatko nuo kaikki RPGitä, sen määritelköön kukin itse (kuten myös sen, miten RPG määritellään).
 
Koska nyt ollaan KONSOLI BBS:llä, niin oletan että tähän lasketaan vain konsoli ropet. Paras on tietty Final Fantasy 7. Hyviähän on vaikka muille jakaa, mutta FF7 on se parhaista parhain.
 
TOP 5:

1. Final Fantasy 7

2. Final Fantasy 6

3. Phantasy Star online

4. Secret of mana 2

5. Chrono Trigger
 
Ylös Bottom