Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras SNES peli

Vastaus: Paras SNES peli

Slash80 sanoi:
Eli ihka ensimmäinen peli mitä sillä pelasin oli konsolin mukana tullut Super Mario World.

Sama täällä. Säästin vielä itse rahaa Snes:iin yli puolet ja yhtenä päivänä äitee toi sen kotiin. Siinä oli kyllä väristyksiä, kun Yoshin sai ensimmäisen kerran... :D


Slash80 sanoi:
Luulin, etten enään voisi kokea mitään vastaavanlaisia väristyksiä pelejä pelatessni kuin tuolloin penskana 12-vuotta sitten, mutta viime vuosina samoja tuntoja sai aikaan Halo sekä Zelda Wind Waker / Ocarina of Time.

Sama täällä taas. Pois lukien HALO.
 
Vastaus: Paras SNES peli

Super Metroid, hyvänä kakkosena Super Mario World: Yoshi's Island.
Joku rope olisi mukava kokeilla kun niitä niin kovasti hehkutetaan. En vain viitsisi maksaa (niistäkään) kovinkaan hirveästi ;P
 
Vastaus: Paras SNES peli

CODEath sanoi:
Super Metroid, hyvänä kakkosena Super Mario World: Yoshi's Island.
Joku rope olisi mukava kokeilla kun niitä niin kovasti hehkutetaan. En vain viitsisi maksaa (niistäkään) kovinkaan hirveästi ;P

Kyllä niistä kannattaisi maksaa. Mielestäni paras Snes peli on Chrono Trigger. Ja muita hyviä on sitten Seiken Densetsu 3/Secret of Mana 2 (joka on ollut kaikkein kallein peli mitä olen ostanut), Secret of Mana, Zelda 3, Super Metroid, Final Fantasy 3, Tales of Phantasia, Super Mario Kart, Super Punch Out, Super Mario RPG...nuo tuli noin äkkiseltään mieleen.
 
Vastaus: Paras SNES peli

Vaikea kysymys, sillä erittäin hyviä pelejä Snesille oli ainakin tusina. Mutta mainittakoot esimerkkinä tuo iki-klassikko Super Mario World, jonka pelasin läpi kiljoona kertaa ja josta nuuskin esiin lähes kaikki salaisuudet. Yksi lapsuuden maagisimmista kokemuksista ( ::pelailen sitä edelleenkin nostalgia-trippien takia ).

Muita erityismaininnan ansaitsevia pelejä ovat muun muassa:
-Starwing
-Donkey Kong Country
-Flashback
-Super Mario Kart
 
Vastaus: Paras SNES peli

Ehdottomasti Super Mario Kart. Siinäpä addiktiivinen peli, varsinkin kaveriporukassa Battle Mode...argh :)
 
Vastaus: Paras SNES peli

Kyllä ne on Donkey Kongit (1,2 ja 3), International Superstar Soccer (Maailman paras futispeli, yhä :rolleyes: ) sekä tietysti The Legend of Zelda - A Link to the Past
 
Vastaus: Paras SNES peli

Retro-muistelua... olen viime kuukausien aikana pelaillut paljon SNES-pelejä ja sen vuoksi aktivoin vähän tätä retropuolta. Virtual Console tekee vanhat pelit paremmin ajankohtaisiksi ja eiköhän näitäkin pelejä joskus/jo nähdä sielläkin, joten vanhan ketjun aktivointi toivottavasti on aiheellista.

Parhaimmat SNES-pelini ovat:

- Super Mario World (kentät, pelattavuus ja tunnelma ilman nostalgiahuumaakin tekevät pelistä varmasti lähes kaikkia miellyttävän paketin. Jos saisi vain yhden pelin mainita SNES-kirjastosta, niin minulla se olisi tämä. )
- Super Mario Allstars (samalla kasetilla monta klassikkopeliä. Vaikka SMB1 on esim. GBA:n classic-painoksena yhtä toimiva ja koskemattomat grafiikat miellyttävät, niin tämä kokoelma osoittaa, että osaavalla toteutuksella pidetään alkuperäisen pelin ilme ja lopputulos on originaalin tasolla tai parempi. Paras pelikasetti SNES:lle on varmaankin tässä, vaikka alun perin SNES-peleistä ei olekaan kyse.)
- Super Mario World 2: Yoshi's Island (klassikko, jatko-osa DS:lle myös lähes täydellinen peli)
- Super Tennis (edelleen viihdyttävä tennispeli, vaikka mä en edes pahemmin pidä tenniksestä. Ainoa miinus tulee hankalasta password savesta)
- Donkey Kong Country 1-3 (SNES:n parhaimmistoa, säväyttävät mielestäni edelleen grafiikoillaan. Perustasoloikintaa, mutta kympin toteutuksella.)

Voisi lisätä vielä Mario Kartin, mutta tässä mun mielestä mode7-kieputus tuntuu tänä päivänä oudolta, mun mielestä Super Circuit on parempi. Super Metroidia en ole koskaan pelannut, pakko tunnustaa :). Zelda LTTP on hyvä, 2D action rpg:t vaan eivät ihan täysin mun juttu. Street Fighter 2 Turbo toimi myös edelleen, mutta jää mulla hieman tuosta kovimmasta kärjestä. TMNT 4 on aivan kärjen tuntumassa, mutta en mä tähän samalla tapaa palaa kuin vaikka Mario Worldiin. Kyllä näitäkin voi kuitenkin suositella lähes kaikille virtuaalikonsolisteille ja muillekin.

Yllä olevat pelit ovat luultavasti yleisestikin "kokeile nämä SNES-kasetit ensin" osastoa, mutta ihan puhtaasti henk.koht. suosikkeja tuon listan jatkeeksi ovat (ei siis välttämättä iske joka kaveriin ihan samalla tapaa):

- Super Smash T.V. (sisältöä ei ole kovin paljon, mutta jos vaan yksikin pelikaveri löytyy, niin pelinautinnossa ei häviä. Yksin tätä jaksaa jonkin verran pelailla, kuitenkin parhaita pelaamiani kaksinpelejä. Hauska ohjaustapa toimii!)
- NBA JAM Tournament Edition (parhaita pelejä koskaan, vaikka onhan tässä omat vikansa, jotka oppii ottamaan ominaisuuksina hyvin pian. Tätä ja N64:n Hangtimea olen pelannut aivan liian paljon, kun ajatellaan miten yksinkertaisesta pelistä on loppujen lopuksi kyse:). Kun haluan realistisempaa korista, kaivan Cuben NBA Live 2005:n esiin.)
- Tetris Attack (kuvittelin joskus ennen nettiä ja parempaa pelilehtiin tutustumista, että tästä pelistä tuskin kovin moni on edes kuullut. Samaa ajattelin vielä N64:n Pokémon Puzzle Leaguen julkaisun aikoihin, mutta EGM-lehden numerossa 200 muistaakseni vuonna 2000 molemmat pelit päätyivät olisiko jopa top-15:sta kaikkien aikojen parhaiden pelien joukkoon. Pelit olivatkin paljon arvostetumpia kuin ajattelin - check it out!)
- Pilotwings (klassikko tämäkin, mutta sen verran massasta poikkeava, että ihan best of the best sakkiin en tätä uskalla rankata. Pienissä erissä toimii edelleen. Muistan, kun Sky Onella tms. tätä pelattiin Games Master -ohjelmassa... harmi, että vastaavia osioita ei ole enää missään ohjelmissa. Ymmärrän, että tälle pelille toivotaan jatkoa.)
- Sunset Riders (hyvä kaksinpeli western-teemalla)
- Aladdin (Disney-aiheisista SNES-loikista paras, jos multa kysytään.)
- NBA Live 95 (tästä pitää aika varmasti, jos on pelannut tätä 90-luvulla ja pitää koriksesta. Jotkut asiat onneksi ovat muuttuneet parempaan suuntaan, mutta kyllähän tätä silloin tällöin muutaman matsin pelailee.)
- Cool Spot (tavallaan aika keskivertoa, mutta jostain syystä tätäkin jaksaa vielä välillä pelaila.)
- Super Bomberman (tietty)
 
Vastaus: Paras SNES peli

Kyllä se on ja täytyy olla Brett Hull Hockey...

Viimeisin hankintani Anttilasta...
 
Vastaus: Paras SNES peli

Parhaat ovat:

-Chrono Trigger (Varmaan kaikkien aikojen paraspeli ikinä)
-Donkey Kong Country 1,2,3
-Secret of Mana
-Super Mario World 2: Yoshi's Island (Hienompi kuin Super Mario World)
-Legend of Zelda: Link to the Past (Ei niin hyvä juoni mutta muuten loistava peli)
-Super Castlevania IV (Todella pitkä ja haastava tasohyppely)
 
Vastaus: Paras SNES peli

Kyllä se varmaan Chrono Trigger on, vaikka en ole paljo muita SNES-pelejä pelannu.
 
Vastaus: Paras SNES peli

Zombies ate my neighbors on mielestäni paras SNES peli. Peli oli mukavan haastava ja etenkin kirves/moottorisaha murhaajat olivat saatanan kuumottavia :D
Peliä tuli hakattua paljon nuorena ja tekisi mieli päästä pelaamaan taas.

EDIT: Musat ovat legendaarisia :D
 
Vastaus: Paras SNES peli

zexel sanoi:
Shadowrun. Tietysti cyberpunk-fanittajana tämä peli teki helposti aikanaan vaikutuksen, mutta vieläkään en ole löytänyt yhtä hyvää kyseisen lajityypin edustajaa miltään alustalta.

Paitsi että megadrive versio on monin kerroin parempi :) en nyt mitään sotaa meinaa aloittaa mutta mitä olen kumpaakin pelannut on megadriven versio aivan erilainen,parempi tunnelmallisempi ja paljon pelattavampi.Suosittelen tätä Megadrive versiota kokeileen jos sen jostain käsiin saa :) paras snes peli mielestäni on brett hull hockey
 
Vastaus: Paras SNES peli

Donkey Kong Country ja Breath of Fire l ja II seka mun ehdoton lemppari, Tales of Phantasy.
 
Vastaus: Paras SNES peli

Ainakin paras urheilupeli on ehdottomasti looney tunes b-ball. Muista peleistä hauskin oli ja on edelleen donkey kong country 1.
 
Vastaus: Paras SNES peli

Kyllä se taitaa olla tuo Super Mario World 2: Yoshi's Island. Loistava pelattavuus, grafiikka ja tasosuunnittelu. Vaikeustasokin on edeltäjäänsä korkeampi. Tulee edelleenkin pelattua paljon :cool:
 
Vastaus: Paras SNES peli

:):):)The Legend of Zelda: A Link to the past :):):) Best of the best

Pakko vähän leijua :D

snesalttpfullxt0.jpg


Vaan onhan tuo maailman parhaita pelejä.
 
Ylös Bottom