Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras videopelitraileri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PurpleHaze
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Paras videopelitraileri

Itselle kovin traileri on ehdottomasti Gran Turismo 3, joka tuli joskus aikanaan demolevyn mukana ps2 ostettaessa. Ei siinä, että olisin kova GT sarjan fani, eikä tuo muutenkaan yllä edellä postattuihin mutta tuo musiikki on jotain niin uskomatonta. Heti ensimmäisestä katselu/(kuuntelu)kerrasta olin aivan ihastunut. Muutama vuotta myöhemmin sitten löysin ko. biisin ja artistin ja siitä lähtien ollut itselle ehdoton #1 bändi.

Enemmänkin tunnearvoa täällä siis "parhaalla" trailerilla ;)

Gran Turismo 2 Japan intro on kaikkein aikojen paras intro koko GT-sarjassa imo. Parhaat musiikit, ei mitään europoprockkia. Tässä traikussa toi biisi ja video nostaa karvat pystyyn :D
YouTube - Gran Turismo 2 original intro from Japanese release

Toiseksi parhaana tulee toi Fallout 3 teaser.

Uuden Zeldan traileri 2004 E3-messuilla on tässä asiassa ihan omassa luokassaan. Osaksi tietysti koska tuli itselle ihan puun takaa. Vastaavasti itse pelin julkaisua saikin sitten odottaa kyllästymiseen asti.

YouTube - E3 2004 - Nintendo-

Ei helvata. Täytyy hakea zelda kaupasta ja alkaa pelaamaan. Mulla oli kaverin zelda lainassa, mutta en ikinä pelannut läpi sitä, vain noin 15h. Tuo traileri sai taas sellaisen olon että pakko pelata se läpi...

Kyllä ne on nuo MGS ja Zelda trailerit aina ollu parasta laatua.

Ylös Bottom