Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaan näköinen nainen?

Sarine

New Member
tämä ei pakolla kuulu tänne sivuille mutta kumpi on paremman näköinen naishenkilö: Denise Richards vai Pamela Andersson?!?? minun mielestä denise koska se on luonnollisemman näköinen ja muutenkin vaan paremman näköinen!!!

Jore-edit: pistetääs ny kaikki naisäänestykset tähän samaan ketjuun, kohta on kuitenkin bbs täynnä Tarja vs. Anneli -äänestyksiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Kumpi Denise Richards vai Pamela Andersson?!?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
tämä ei pakolla kuulu tänne sivuille mutta kumpi on paremman näköinen naishenkilö? minun mielestä denise koska se on luonnollisemman näköinen ja muutenkin vaan paremman näköinen!!!

Pamela on ainakin sen verran hirveän näköinen, että Denise vie voiton tästä parivaljakosta.
:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
tämä ei pakolla kuulu tänne sivuille mutta kumpi on paremman näköinen naishenkilö: Denise Richards vai Pamela Andersson?!?? minun mielestä denise koska se on luonnollisemman näköinen ja muutenkin vaan paremman näköinen!!!

Jore-edit: pistetääs ny kaikki naisäänestykset tähän samaan ketjuun, kohta on kuitenkin bbs täynnä Tarja vs. Anneli -äänestyksiä.
Denise kuka...:confused:
 
PAMELA ANDERSSON, SARAH MICHELLE GELLAR ja FAITH MAXWELL!!1 Tuossa on parhaat. *Sanoo jolla on kämppä täynnä faithin ja sarahin julisteita&hiirimatto* :D
 
Pitkällisen harkinnan jälkeen.....

Tumma tyttö kaksi pulpettia (insert ilmansuunta) meidän bilsanluokassa :p
Hyvin mielenkiintoiseksi ovat tunnit muuttuneet
TAI
Tumma tyttö meidän historian ryhmässä :p
Kuin myös

- Veni, Vidi, Vici - (toivottavasti)

Kuka sanoi että pidän tummista naisista :rolleyes:


(ja Designedille: Älä kysy. En kummiskaan kerro. Tai ehkä)
 
Jade Pinkett oli aika nätti Pähkähullu professori ykkösessä :) Kyllähän niitä löytyy (julkkiksia nyt minun listasta aika vähän) ja tummat ovat mun makuun. Semmoista.

edit: Voihan nenä, meinasin aivan unohtaa TiLT-tädin Jaana Pelkosen. Raikas persoona ja muutenkin nappi ulkonäkö. Ilo katsella/kuunnella. Ah ja voih, olisi tuollaisia enemmänkin ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
Kyllä oli eilen ilo tujottaa Dark Angelia, kun Maxin pukuvalinta oli sattunut kohdalleen! :cool:

Harmi vain että tuo ohjelma on ihan luokaton. Voi kun X-Files tulisi takaisin tai näyttäisi Millenniumia uusintana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban


Harmi vain että tuo ohjelma on ihan luokaton. Voi kun X-Files tulisi takaisin tai näyttäisi Millenniumia uusintana.

Niin X-Files on ihan gurgo ohjemla. Mutta naisista, Pamela on noista kahdesta parempi.
 
... No lisätäänpä vielä muutama kaunis vosu top5:een!:p
Claudia Schiffer, Britney Spears, Gwyneth Paltrow. Siinä ne parhaat Anna Kournikovan lisäksi on.
 
Juujuu Millennium takaisin ja seksikkäin naikkonenhan on tunnetusti se, jonka kanssa on jotain mahiksia.:D
 
Ylös Bottom