Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaan näköinen nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No kyllä Dark Angel ihan kelpo ohjelma on, mutta itsekkin kyllä toivoisin X-Fileseja. Olen ollut jo monta vuotta fani - katsonut joka jakson 5. luokasta lähtien. Kiitti mutsi kun annoit mun valvoa!:D

millä nimellä sun mutsi on tääl?
Mäki toivoisin että x-fileet tulis takas.
Koskakohan ne tulee...

Toivotaan vaan, ettei X-filesien taso laske paljon ilman Scullya. Voisivat toki näyttää sarjaa uudestaan alusta.

Noista kahdesta Denise vetää pidemmän korren. Vaikka kauniimpiakin kyllä löytyy (jätetäänpäs nimet sanomatta [ette sitäpaitsi edes tuntisi]).

Oon aina tykänny Japanilaisista tytöistä:D
Pari faktaa, jos ette tiiä heistä:

- Kyoko Fukada (valokuvamalli, näyttelijä ja laulaja) : Erittäin
kaunis tyttö
- Sachiko Kokubu (valokuvamalli...): COOL!
- Ai Kato
- Ayumi Hamasaki: japanin suosituin Jpop -solisti
- Aya Hirayama: lolitamainen -look
- Eriko Imai
lista senkun jatkuu...

Tytöt ovat enimmäkseen Idoleita (valokuvamalli, näyttelijä ja laulaja...) Heidän Kuva-albumeita, Tv-sarjoja ja musaa oon tullu kerättyä ja erittäin KALLIIKSII tullu :o

Niin paljon hyvännäköisiä tyttöjä löytyy, mut en osaa päättää kuka on #1:confused:

Tokyo Game Shown kauniit Japanittaret... Japanilaiset on muutenki tosi kauniita ja kaiken lisäks ne tykkää suomalaisista..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kohokas
Toivotaan vaan, ettei X-filesien taso laske paljon ilman Scullya. Voisivat toki näyttää sarjaa uudestaan alusta.

Ilman Scullyä? Eihän se ole siitä mihinkään lähdössä, eihän?. Ja mikäli tähän kehittyy spoilerieta niin merkataan ne jotenkin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban

Ilman Scullyä? Eihän se ole siitä mihinkään lähdössä, eihän?. Ja mikäli tähän kehittyy spoilerieta niin merkataan ne jotenkin.

Niin, Mulderhan se lähtee, tai on jo lähtenyt.

Mut sen pitäis vissiin tulla takas, kun "T1000" laski jenkkien katsojalukuja :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban

Tuosta tulikin mieleen, että voisikos tällä boardilla saada käyttöön spoiler-tagit? Siis että jonkun tekstin voi vetäistä spoiler-tagien sisään ja sen näkee ainoastaan "maalaamalla" tekstin hiirellä. trabant.dna.fi kotiteatterikeskusteluboardilla tuommoisen systeemin olen nähnyt käytössä, ja eikös tämä perustu samaan softaan kuin sekin?

Voisi olla ihan hyödyllinen joissakin tapauksissa, meinaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tommi

Tuosta tulikin mieleen, että voisikos tällä boardilla saada käyttöön spoiler-tagit?

Oishan noi. Jos pistää tekstin valkoiseksi niin silloin tuo toimii. Vois ottaa kyllä sellasen linjan että jos jotain megaspoilereita pistää ilman varoituksia niin deleteä vaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic

Niin, Mulderhan se lähtee, tai on jo lähtenyt.

*spoileri*

Se katoaa tuossa mutta tulee takaisin myöhemmin

Mutta jos tausta on sininen niin toi valkonen kikka ei tietenkään toimi

Mtv3:n sivuilla luki, että Gillian Anderson lähtee sarjasta kokonaan enkä asiasta sitten muuta tiedäkään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kohokas
Mtv3:n sivuilla luki, että Gillian Anderson lähtee sarjasta kokonaan enkä asiasta sitten muuta tiedäkään.

No voihan kökkö. Kirjoittaisi sitten samalla jonkun kunnon lopetuksen sarjaan, lähes kymmenen vuoden aikana taso on päässyt laskemaan. Eikä se olisi enää sama ilman noita molempia.

No Pamelalla on hyvät muodot ja en ole hirveästi kuullut tosta toisesta! Luulisin että on ainakin naamaltaan paremman näköinen, muodoista en tiedä!Mutta en osaa itse päättä kuka maailman naisista on parhaimman näköinen! Kyllähän osa japsuistakin on hyvän näkösii! :cool:

No mitä kysymykseen tulee, on Denise Richards huomattavasti kauniimpi kuin teko-pamela.

Ja kaunein nainen maan päällä on tietenkin oma kultani Heini, joka tosin on selvästi ollu vähäsen mustasukkainen minun tiistai-iltojen noin. kello 22.30 alkavista tv sessioista, hehe...

Ylös Bottom