Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat kaksin/kaveriporukka fiilistelypelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pegi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Parhaat kaksin/kaveriporukka fiilistelypelit

Mario Partyt maistuu edelleen ja varsinki osat 4 ja 7

Minipelit näissä kahdessa pelissä on erittäin monipuolisia ja etenkin niitä rämpytysminipelejä joita kammoksun yli kaiken ei näistä kahdesta pelistä löydy yhtä tai kahta poikkeusta lukuunottamatta. Vitosessa ärsytti se itemi jolla pystyi heittämään tähden pyörremyrskyn avulla eri paikkaan ja kutosessa on rämpytirämpyti pelejä kärjistetysti joka kolmas.

Muista moninpeleistä täytyy myös mainita marion urheilupelit (golf, baseball, tennis, fudis). Ei läheskään yhtä pitkäkestoista hupia kuin mario partyt mutta pieninä annoksina mukavaa pelailua.

Melee ei oikein uponnut itselle ja kavereille kun siinä tarvitsi selvästi paljon aikaa oppiaakseen eri liikkeitä ja comboja. Ei sovi illanistujaisiin jossa porukkaan kuuluu muitakin kuin nintendo veteraaneja.

Vastaus: Parhaat kaksin/kaveriporukka fiilistelypelit

Näitä suosittelen itse:

-Super Smash Bros. Melee
-Soul Calibur 2
-Mario Kart Double Dash!!
-Timesplitters 2
-Baldur's Gate: Dark Alliance
-Burnout 2: Point of Impact
-Metal Arms: Glitch In the System - neljällä pelaajalla todella maukas
-F-Zero Gx
-Mario Partyt
-Mario Smash Football
-Super Monkey Ball
-Tony Hawk's Pro Skater 4

Sitten on tietysti Tales of Symphonia, jos toinen pelaajista jaksaa seurata tarinaa ja osallistua itse vain taisteluihin. Ja olen myös kuullut huhuja ihan onnistuneesta Metroid Prime 2 moninpelaamisesta, itsellä ei ole kokemuksia. Pikmin 2 kokeileminen jäi kertaan, mutta jos molemmat tietävät miten peliä pelataan, saattaa co-op luolastot sekä marmorikuulan ryöstö olla yllättävänkin hauskaa.

Ylös Bottom