Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat kiistat ja heitot konsolisodassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Parhaat kiistat ja heitot konsolisodassa

Teppo_Holmqvist sanoi:
Tämä saattaa kuulostaa ilkeältä, mutta miksi näyttää siltä että PS2 fanaatikot ovat aina ensimmäisenä räksyttämässä koneidensa puolesta ja vielä surkeimmilla perusteluilla?

Yoshi oli GC-miehiä. Eli kyllä muissakin leireissä osataan.

No joo, faktaa on että valtaosa on PS2 leirin tyyppejä. Ehkäpä seuraavaan erään yritän löytää XB miesten vuodatusta ja noloutta. Tai jopa GC miesten katkeraa itkua. Jos vain sellaista löytyy.

Voi herranjestas. :D

Viimeinen erä. Loppupuolella ei enää kunnon huumori viestejä tullut, mutta yritin kuitenkin keräillä vielä heittoja sieltä. Muutama jäi pois sen tiedän itsekin. Pari todella hyvää heittoa hävisi jonnekin kun keräilin viestejä. Jos jaksan niin etsin ne vielä joskus. Tässä kuitenkin vielä viimeiset sivut. Seuraavaksi paneudun muihin ketjuihin jos vaikka jotain kivaa löytyisi. Nimiä ei ole taaskaan poistettu.

-EDELLEENKIN: EN ole missään välissä kiistänyt sitä etteikö DOA3 olisi näyttävä peli. LUE NYT SLAISSERI SINÄKIN OIKEIN AJATUKSELLA NOITA JUTTUJA ENNEN KUIN TULET AVAUTUMAAN. JA SAMA KOSKEE KEIUA. Pikemminkin toin sun kirjoituksen perusteella voisin uskoa sun olevan analisoija - ei analysoija.

-----
-En nyt ole jaksanut koko keskustelua lukea läpi, mutta kerroopa nyt ymmärsinkö väärin.

-Älä tuu kuule aukoo turpaas ,jos et ole lukenut läpi keskustelua kokonaan. Asia kyllä selviää kaikille yli 69 ÄO:n omaaville jo kahdesta - kolmesta ensimmäisestä viestistä liittyen tähän aiheeseen. Valitettavasti näyttää olevan monella vaan hieman alempaa tasoa tuokin lukema - luvuistahan täälläkin väännetään

-----
-AASSSIIIAAA! Täällä on tiukempi meininki ku Korson Essolla perjantai-iltana.
------
-Sitäpaitsi PS2:lle tulee ennen sitä Document of MGS2 joka sisältää melkeimpä kiinnostavampaa materiaalia kuin MGS:Substance (pelienginellä toteutettuja vapaasti tutkittavia 3d malleja kentistä, hahmoista. VR tehtäviä. Making of dokumentteja... ainoa mikä Substanceen verrattuna varsinaisesti puuttu on itse Sons of Liberty peli, jonka jokainen PS2 omistaja tietenkin on jo pelannut moneen kertaan läpi)

-Juupis on niin huono pelaamaan MGS2:sta, että hän mieluummin tutkii vapaasti tutkittavia 3D malleja kentistä. Ai, vitsit, miten mielenkiintoista
-----
-Joo ei kannata ottaa näitä heppuja täällä liian vakavasti jotka väittelee jostain h*lvetin koneen tehoista. Itse ainakin keskityn pelaamiseen kun noita hyviä pelejä (ainakin PS2:lle) on niin paljon ettei millään ehdi kaikkia edes testaamaan. Ja grafiikka on 95% tarpeeksi hyvää

----
-Jos xbox on niin hemmetin paljon PS2:a tehokkaampi, niin missä vimputissa ovat ne pelit jotka todistavat tämän? Pelkkä bumpmapping ei ainakaan minulle riitä.

-----
-tuntuu vain siltä että vaikka olen ainakin yrittänyt keskustella järkevästi ja antanut perusteluita niin paljon kuin ehdin, niin silti väitetään että puhun täyttä potaskaa. Yllättyisitte jos tietäisitte kuinka paljon väitteeni ovat saaneet pohjaa oikeilta koodereilta. Olen mm. seurannut yhden Final Fantasyn koodanneen hemmon kommenttaja Xboxsin ja PS2:sen tehoeroista. Xbox miehistä saattaa kuullostaa aika uskomattomalta mm. yksi hänen väitteistään. Hän uskoo että DOA3:nen ei ole ollenkaan mahdoton toteuttaa myös PS2:lle samalla visuaalisella tasolla kuin Xboxsilla. Ja hän totesi että PS2:sen 48GT/s siirtävän muistikaistan ansiosta PS2:nen pystyy asioihin jotka saattavat Xboxsin hetkessä polvilleen. Eli en minä todellakaan ole yksin näiden väiteideni kanssa. Netissä on vain niin että usein faktat hukkuvat paskapuheiden joukkoon. Ja ei näitä juttuja ole todellakaan pakko uskoa, minulle ainakin riittää että itse uskon ja tiedän asian olevan näin. En minä yritä ketään käännyttää, jokainen uskokoon mitä tahtoo.

------
-Nuo ovat ilmiselvästi sinun fanipoika mielipiteitä.
En voi uskoa että joku todella pitää SGT2002 ajotuntumaa parempana, paitsi tietysti jos ei tuiedä paremmasta

-Luonnollisesti. Ja yhtä luonnollisesti sinun mielipiteesi ovat asiantuntevia ja varmasti niitä ainoita oikeita, etkä sinä missään nimessä ole PS2-fanipoika. Niinkö? No ei nyt ihan...

-Ovatko Halonkin maisemat edelleen simppeleitä ja näyttävyys saatiin aikaan kepulikonstein? Kyseessähän oli mielestäsi pelintekijöiden luoma valheellinen illuusio hyvästä grafiikasta. Se vaan sattui keräämään kehuja kaikkialla, mutta ei läpäissyt Juupajaapan lahjomatonta silmää

------
-Nyt on vuorossa Sega GT -hypetys. Itse en ole henkkoht. peliä vielä testannut, mutta arvostelujen perusteella tämäkin jää GT3:sta...
No, voihan Boxin omistajat ohduttautua sillä, että rallipelien (tn.) tuleva ykkönen CMR3 tullee olemaan XB:lläkauniimpi. Toistaiseksi ajopelit - sekä rallit että radat - ovat kyllä PS2:n hallussa.

-Yllä nähdään esimerkki Sonyn aivopesemästä pelaajasta.
Ikävää jälkeä se saa aikaan

-----
(Toim. huom. Frank viittaa tällä tuhannenteen viestiin Tehokkain Konsoli ketjussa. Jos joku ei tiennyt)

-Pistetäänkö sen kunniaksi ketju lukkoon ja deleteä?

-Voisimmekohan värvätä jonkun tekemään tästä ketjusta sellasen "Best Of" kokoelman, jossa olisi kaikki legendaarisimmat viestit?

------
-Ennenkuin/jos tämä ketju lukitaan haluan vain sanoa yhden asian.
PS2 on tehokkain konsoliiii !!!!!!!!!!!!!

-Xpoxx ox parempxixxxxxxxxxxx!!!!!!!!!1111111111111111111

-XBOX ON PARAS SIINÄ ON KOVA LEVY EIKÄ MUISSA OLE!!!!!11

Oliko se Pelipeikko vai mikä, jonka kanssa väännettin joskus? Etsi hänen viestejään, niissä oli hubaa.

Ja ihan oikeasti, nimimerkit kehiin. Ei kukaan tänne ilman nimimerkkiä kirjoittele, joten tännekin ne voi pistää. Tai laita edes jotkin merkit, että tietää kuka sanoo mitäkin.

Hiukan laimeiksi menneet nyt. Varmasti löytyisi hauskempiakin argumentteja.

Knight sanoi:
Oliko se Pelipeikko vai mikä, jonka kanssa väännettin joskus? Etsi hänen viestejään, niissä oli hubaa.

Ja ihan oikeasti, nimimerkit kehiin. Ei kukaan tänne ilman nimimerkkiä kirjoittele, joten tännekin ne voi pistää. Tai laita edes jotkin merkit, että tietää kuka sanoo mitäkin.

Hiukan laimeiksi menneet nyt. Varmasti löytyisi hauskempiakin argumentteja.

Pelipeikon läppää löytyy jo. Mieshän sanoi XB:n olevan paras konsoli koska siinä on kovalevy. Eli ei varmaan tarvitse etsiä kauaa hänen tekstejään ;) Ensimmäiseltä sivulta löytyy.

Nyt minua harmittaa suuresti vain se, että Breadfan, leipäfani tjsp. on bannattu ja hänen viestinsä poistettu.

Mutta seuraavaksi yritän taas etsiä niitä hyviä heittoja..

Itseäni ainakin huvitti kovasti tuo tuhat- kommenttia jälkeen tullut keskustelu....

Lueskelin noita Pelipeikon juttuja, ja täytyy kyllä sanoa, että jampasta tuli kaikkien aikojen ykkössuosikki. Harmi, että threadeja lukotettiin niin herkästi, olisi ollut kiva lueskella juttujaan pitempään. Nykyään ei taida häntä pahemmin näkyä. No, ehkä foorumilaisten yleisen mielenterveyden nimissä tämä on ihan hyvä.

-Ajattelin tässä aloittaa syvällistä keskustelua peeloudesta ja sen syvimmästä olemuksesta sekä alkuperästä. Mistä koko sanonta on edes tullut? Mitä se oikeastaan tarkoittaa?

Hii, tuo on minun viestini. Muistan vieläkin sen, vaikka siitä taitaa olla useampikin vuosi. Enpäs muista vain missä yhteydessä tuon kirjoitin. Taisin aika seilissä olla.

Paavi^ sanoi:
Hii, tuo on minun viestini. Muistan vieläkin sen, vaikka siitä taitaa olla useampikin vuosi. Enpäs muista vain missä yhteydessä tuon kirjoitin. Taisin aika seilissä olla.

:) Pääsit mukaan listalle jolle ei ihan moni heti halua :D

Slaisser, Groover ja Juupis varmaan pitää jaettua johtopaikkaa.

Muistan yhden kokonaisen hyvän keskustelun, mutta en muista miten se tarkalleen meni. Kuitenkin jotenkin näin:

Tiedonjanoinen keskustelun aloittaja: Eikös se ole?
Ja ainoa vastaus tuli joltakulta: Onhan se!

Suurinpiirtein noin.

Ja tämä TiLT.tv:n foorumeilla.

Swhat sanoi:
Muistan yhden kokonaisen hyvän keskustelun, mutta en muista miten se tarkalleen meni. Kuitenkin jotenkin näin:

Tiedonjanoinen keskustelun aloittaja: Eikös se ole?
Ja ainoa vastaus tuli joltakulta: Onhan se!

Suurinpiirtein noin.

Ja tämä TiLT.tv:n foorumeilla.

Onneksi en joudu tekemään Tilt.tv:n puolella tälläistä aihetta..

Solid Snake sanoi:
Slaisser, Groover ja Juupis varmaan pitää jaettua johtopaikkaa.

Huh, täytyy myöntää etten tunnistanut (muistaakseni) yhtään omakseni. Liekkö dementia, vai onko tapahtunut kehitystä (hyvään tai huonoon suuntaan). :D Eipä sillä, en epäile yhtään sanojasi. Itse en tuota threadia kovin pitkälle viitsinyt lukea kun rupesi hävettämään ne omat mölinät siellä.

Solid Snake sanoi:
:) Pääsit mukaan listalle jolle ei ihan moni heti halua :D

Hei, tuo viesti oli ihan vitsi kummiskin. En minä sitä tosissani kirjoittanut. Enhän?

Luuletko oikeasti, että haluaisin pelata jotain GTA:ta. Kuulin kaveriltani, että koko peli on täys floppi. Hypetetty turhaan.
Lähdenkin tästä pelaamaan Fablea, jota te pleikkari-pellet ette saa koskaan pelata.

GTA:SA:n lomassa vilkaisin SA ketjua ja tarttui silmään enkä millään voinut vastustaa kiusausta.

Palaan takaisin SA:n pariin :p

Solid Snake sanoi:
GTA:SA:n lomassa vilkaisin SA ketjua ja tarttui silmään enkä millään voinut vastustaa kiusausta.

Palaan takaisin SA:n pariin :p

Luuletko oikeasti, että haluaisin pelata jotain GTA:ta. Kuulin kaveriltani, että koko peli on täys floppi. Hypetetty turhaan.
Lähdenkin tästä pelaamaan Fablea, jota te pleikkari-pellet ette saa koskaan pelata.

Itsekin luin tuon, ja kyllähän se hiukan nauratti. :D

gefilus A sanoi:

Itsekin luin tuon, ja kyllähän se hiukan nauratti. :D

No jos tuo naurattaa, niin täällä pitää siteerata pelipeikkoa, jossei häntä ole jo lainattu. Siinä vasta vauhdikas tyyppi.

Paavi^ sanoi:
No jos tuo naurattaa, niin täällä pitää siteerata pelipeikkoa, jossei häntä ole jo lainattu. Siinä vasta vauhdikas tyyppi.

Kuka tämä pelipeikko oikein on?
Joku paikallinen kuuluisuus? :p

gefilus A sanoi:
Kuka tämä pelipeikko oikein on?
Joku paikallinen kuuluisuus? :p

Vaikuttanut erityisesti threadeissa "Xbox ei koskaan tule tuottamaan voittoa" ja "Xboxin menestys on turvattu". Kovalevy teki hänen mukaansa Xboxista niin hyväm, että MS jotenkin mystisesti sai sen pelkän olemassaolon ansiosta huikeat rahat. Puhumattakaan herran (/rouvan?) lähdelinkkilogiikasta ja omista "luotettavista tietolähteistään".

Väärinkäsitysten välttämiseksi mainittakoon, että Fable jäi ostamatta.

Ylös Bottom