Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat pakkaukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Parhaat pakkaukset?

Full Hunter sanoi:
PS3 paketti on hyvä. saan nopeasti sen pois laatikosta ja takasin. eikä ylimääräista ja repsottavaa pahvia ole. painopiste on keskellä ja sitä on helppo kantaaa kahvasta joka on kestävä.
Samaa mieltä. Laatikkoa aion muuten säilyttää monta vuotta kun oli niin hieno :D.

X0:n laatikko on helppo käyttöinen (avata / sulkea, itsekkin olen siinä kuletellut boxia kaverin luo ja takaisin), mutta minua kansa ottaa päähän ne lisävaruste pakkaukset (X0), niitä saa jumalauta suunnilleen sorkkaraudalla availla. Ps. Kyllä tietenkin mun käsillä aukeaa ne X0:n lisävaruste pakkaukset köh köh... siis raavaan miehen käsillä. Ja lisätään vielä, että pelien pakkaukset on parhaat.

Wiin laatikko on kyllä erittäin bueno :) Tyylikäs ulkoa, käytännöllinen ja siisti sisältä. Ei sitä ruskeaa aaltopahvia, vaan sisältäkin jopa tyylikäs, kaksikerroksinen. Todella toimiva ja tyylikäs ratkaisu. Kantokahva olisi ollut vielä jees.

No näistä PS3:n, XO:n ja Wiin pakkauksista "paras" on Wiin paketti.

Tai kun XO:n nyt ostin käytettynä niin se laatikko oli jo vähän kovia kokenut niin piti ihan kunnolla tapellakkin sen loodan kanssa ku sitä konetta sinne yritti piuhoineen kaikkineen tunkea.

PS3:sen paketti oli "ihan okei". Se ruskea pahvi nyt on melko törkeää, mutta mitä sitten?

Wii oli sitten saatu pakattua sinne laatikkoon aika komeasti. Tyylikäs ulkoisesti. Ja tykkäsin siitä ku oli pakattu sillai kahteen osaan jänskästi.

Ah. Mikäs sen ihanempaa kuin uuden konsolin laatikon avaaminen? Se uutuden tuoksu, laatikon sisällön tutkiminen ja lattialle levittäminen sekä kirsikkana kakun päällä: konsolin nostaminen pois laatikosta. Harmittaa kun pienempänä en säilyttänyt laatikoita. Xboxin ja GameCuben laatikot olen heittänyt roskiin. Vasta kun keräilykärpänen puri, aloin säästämään laatikoita, ja myös ostamaan käytettyjä konsoleita vain jos se tulee alkuperäisessä laatikossa. Tällä hetkellä nurkassa nököttää PS2 Slim -version, Xbox 360:n, Nintendo 64:n, PSP:n ja DS Liten laatikot. Dreamcastin ostan pian, alkuperäisessä boxissa tietenkin ;)

Välillä tulee YouTubesta katseltua niitä videoita. En tiedä mikä siinä on, mutta jos avaaja on hyvä kuvaamaan ja oikein innokas avaamisesta, niin innostuuhan sitä itsekin. :D Outoa, mutta hauskaa :D

E: Parasta en osaa valita. Kaikki ne on yhtä ihania :)

Kabanossi sanoi:
Ah. Mikäs sen ihanempaa kuin uuden konsolin laatikon avaaminen? Se uutuden tuoksu, laatikon sisällön tutkiminen ja lattialle levittäminen sekä kirsikkana kakun päällä: konsolin nostaminen pois laatikosta. Harmittaa kun pienempänä en säilyttänyt laatikoita. Xboxin ja GameCuben laatikot olen heittänyt roskiin. Vasta kun keräilykärpänen puri, aloin säästämään laatikoita, ja myös ostamaan käytettyjä konsoleita vain jos se tulee alkuperäisessä laatikossa. Tällä hetkellä nurkassa nököttää PS2 Slim -version, Xbox 360:n, Nintendo 64:n, PSP:n ja DS Liten laatikot. Dreamcastin ostan pian, alkuperäisessä boxissa tietenkin ;)

Välillä tulee YouTubesta katseltua niitä videoita. En tiedä mikä siinä on, mutta jos avaaja on hyvä kuvaamaan ja oikein innokas avaamisesta, niin innostuuhan sitä itsekin. :D Outoa, mutta hauskaa :D

E: Parasta en osaa valita. Kaikki ne on yhtä ihania :)
Jep. Laatikoiden avaaminen on muutenkin aika jännää... Itsekin olen heittänyt cuben laatikon pois. Oli se ihan hieno. Harmi vaan kun en säästänyt PS3:n laatikon sisuksia niin ei voi raahata sitä siinä mihinkään...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oliver sanoi:
Onko siis paketilla väliä? Onkä jäänyt hyviä fiiliksiä jonkun laatikon avaamisesta?
Itse tuotehan se on tärkein, mutta ainakin Applella mietitään pakkauksetkin loppuun asti.

Ei oikeastaan kuhan vain tarvikkeet säilyvät ehjänä siellä lootassa.

En osaa sanoa missä olisi ollut paras, mutta ehdottomasti hirvein laatikko oli Amiga CD32 -konsolissa. XO:n kantokahva oli hyvä homma :)

Uuden konsolin pakkauksen avaaminen on tottakai jännää :) En ota kantaa niiden paremmuudesta, paitsi ne "kuplamuovipakatut" lisälaitteet ja piuhat, myös muiden kuin Microsoftin, ne on kamalia. En tiedä onko niiden avaamisessa jotain hienoa kikkaa, itse olen käyttänyt saksia ja väkivaltaa.

Pelien kotelot on nykyään paljon parempia kun kaikki käyttää DVD-koteloita, jopa PC-puoli (enimmäkseen?). Vanhat PC:n pelikotelot on tietty hienoja mutta hyvin epäkäytännöllisiä, monesti sisällön olisi saanut paljon pienempäänkin pakettiin. Dreamcastin pelikotelot olivat jotenkin heppoisia ja helposti hajoavia, PS1:llä taisi myös olla samantyyppiset kotelot. Lisäksi ne oli jo turhan pieniä manuaalia ajatellen. Nykyinen DVD-kotelo on hyvä kompromissi :)

Mikähän idea oli tehdä HD-DVD/BD-koteloista DVD-koteloa matalampia? Erottuvat DVD-levyistä ja muovia kuluu hieman vähemmän?

Paras oli PS2:sen pakkaus. Oli niin upeata kantaa Playstation2 kaupungin läpi siinä sinisessä Playstation2 pussissa missä itse pahvipakkaus oli.

Pääsi kotiin niin sai ensin avata tyylikkään pussin sen jälkeen sai nostaa itse sinisen lootan pois pussista ja sitten vielä vetää upouuden konsolin pois laatikosta! Monta kiksiä yhellä kertaa.

Toisin oli xbox360 kohdalla... Pelkkä tylsä laatikko, mistä boxi piti kaikkien pussien ja ohjeiden alta nykiä esiin. Ei mitään jännitystä, ei mitään fiilistä.

Kyllä laitteen pitää saada vetää pois laatikosta, se on parhautta.

Reiveni sanoi:
(TV pakkauksista)
jaa ei tullut mieleen että se pakkaus(pahviloota) nostetaan siitä television päältä poies.. tai näin ainakin on muutaman tv:n kohdalla ollut(LG:n 37" LCD, 28" CRT panasonic).

Muuten noista pakkauksista, tuntuu että sitä sälää nykyään tuntuu riittävän ihan liikaa, wiin kahteen osaan jaettu pakkaus on kyllä sinänsä ihan mukava tuttavuus. eihän noita pakkauksia tarvitsisi säästää, jostain syystä itsellä on tuommoinen paha tapa kaapinpäälle kerääntyy noita mm.näytönohjaimien pakkauksia. kalan pakkaus ajaa asiansa, mutta muuten aika sieluton ehkäpä C64:n pakkaus onnistui kuitenkin nostattamaan karvat parhaiten pystyyn(ehkäpä siihen styroksin ääneen sen jälkeen jotenkin tottui).

Ylivoimasesti huonoimmat pakkaukset ovat kyllä nuo:"et saa nätisti auki"-pakkaukset eli nuo muoviset/lateksiset.. mitä lienee.

Kyllä minulle uuden ekun saaminen ja laatikon avaaminen on lähes uskonnollinen kokemus. Ah, sitä autuutta kun saa uuden puhelimen tai konsolin laatikostaan otettua. Taidan olla materialisti. :eek:

Kokemuksia ei hirveästi silti ole, uusi boksi-O varmaan tulee tässä hankittua (varmuuden vuoksi) ja sitten pääsen taas nautiskelemaan. :D

Wiin pakkaus oli ilman muuta jännin avata. Hienoa vetää kaksi tasoa ulos laatikosta.

PS3:n pakkaus taas on ollut todella käytännöllinen, sillä konetta on tullut kuljeteltua jo toista kymmentä reissua paikasta toiseen. Helppo pakata ja kantaa kantokahvasta.

Wiin pakkaus oli kyllä kiva kun sen ekan kerran avasi, pieneen tilaan saatu kaikki mahtumaan mutta silti helppo pakata tavara takasin jos siltä tuntuu.

Dreamcastia taas en ole pakkaukseen saanut pakettua ohjaimen kanssa pakkauksen avaamisen jälkeen.

mukavin purkaa ja takaisin pakata on ollut ps3. toiseksi mukavin purkaa on ollut xbox 360, mutta se oli aivan helvetillistä pakata takaisin. wii kaikista helvetillisintä purkaa teipin määrän vuoksi, enkä tykännyt kahdessa kerroksessa olevista tavaroista. onneksi en ole joutunut vielä pakkaamaan sitä takaisin

PSP slim on ollut helpoin, Sitten PS2 slim. X360 oli tuskaa purkaa ja pakata uudestaan, sillä joka paikka repeili avaamisen aikana.

Kännyköiden pakkausten avaaminen on jännää. Koskaan ei täysin tiedä, miltä se luonnossa näyttää.

Näin siis minulla ja Nokian kännyköiden kanssa.

Ps3:sen kun ostin niin oli sievässä paketissa, kaksi muotoiltua styrox xxx palaa joidenka välissä Ps3.

Jessica Chobot, eiku... Paras pakkaus on ollut Xbox 360:llä. Helppo se oli ainakin purkaa sieltä. Sama juttu myös DS:n ja PSP:n kanssa.

Ainakin minulle ne uudet konsoli-lootat ovat aikamoisia palikka-testejä, piti 360 laatikkokin hajoittaa, mutta sekin varmaan johtui siitä kun olin hieman innoissani. :D

Ylös Bottom