Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat pelit online?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja optim
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

optim

New Member
Eli, kertokaas teidän mielestä tällä hetkellä parhaat online pelit psp:lle, ja miksi?
ja laittakaas vielä että kuinka paljon pelaajia suunnilleen on.
Itse saan psp:n ensi viikolla, joten sitten lähden pelikauppaan hakemaan parhaat online mätöt :D

Vastaus: Parhaat pelit online?

Ainakin SOCOM US NAVY SEALs Fireteam Bravo 2 on toimiva online nettipeli hyvällä grafiikalla ja pelattavuudella. Killzone: Liberationia taas pääsee pelaamaan nettiin kunhan on ladannu peliin uusimman päivityksen. Jos tykkää countterista ni sitten socomi ja killzone semmoseen enemmän arcademaiseen räimeeseen.

Vastaus: Parhaat pelit online?

Itse en ole SOCOMeja kokeillut, mutta ainakin Syphon Filter: Logan's Shadow:ssa on mainio nettipeli.

Kyseissä pelissä on demo Syphon Filter: Combat Opsista, jossa on vielä laajempi ja parempi nettipeli. Vielä parempaa, pelissä on vain nettipeli. Ja vieläkin parempaa! Sen saa PS Storesta vain vajaalla 10 eurolla! :eek:

Itse olen jo ostanut Logan's Shadow:n ja ladannut PS Storesta Combat Opsin. Loistavia pelejä molemmat, täytyy myöntää!

Kannaattaa kokeilla myös Metal Gear Solid: Portable Opsin nettipeliä. Itse ostin ko. pelin yksinpelin takia, mutta kyllä tuo nettipelikin on ihan mukavaa viihdettä.

Ylös Bottom