Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat PSN-pelit (myös PS1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FVG
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Parhaat PSN-pelit (myös PS1)

Älkää nyt minua ihan tyhmäksi luule mutta eihän tuo SSHD ole ensimmäisestä persoonasta kuvattu. FPS=First Person Shooter
FPS = frames per second. ilari61 tarkoitti, että SSHD:ssa ruudunpäivitys on mitä parhainta.

Älkää nyt minua ihan tyhmäksi luule mutta eihän tuo SSHD ole ensimmäisestä persoonasta kuvattu. FPS=First Person Shooter
Heh, tämän pelin kohdalla FPS tarkoittaa ihan Frames Per Second... ;)

Super Stardust HD
Bionic Commando Rearmed
PixelJunk Racers
Siren: The Blood Curse
WipeOut HD
Söldner-X
Mortal Kombat II (sääli että nettipelin aulasysteemi on niin kelvoton ja äänet sairaan kovalla)
R-Type Delta (PS1)
R-Types (PS1)

Bubbling under:
SSF2HDremix, The Last Guy, Blast Factor, Commando 3 (joo, näyttää kamalalta mutta on yllättävän koukuttava co-op)

CTR - Kunnon classikko, valitettavasti nelinpeli ei futannut kun neljällä ohjaimella koitin :<
Samaa harmittelin itsekin, kunne kysyin täältä neuvoa.

Eli kun vaihdat ohjainten numerot pelin aikana A1, A2, A3 ja A4, peli luule, että käytät multitappia ja nelinpeli toimii.

Nelinpelii on kyllä niin hauskaa, että pelataan kavereiden kanssa enemmän sitä kuin Guitar Hero: World Touria :D

Wipeout HD oli kyllä ehkä paras lataus ikinä. SSHD kakkosena.

älkää muuten unohtako myöskään Siren: Blood Cursea! oli suht tiukka pläjäys. en tosin ymmärrä vieläkään miten hitossa kyseinen peli oli mielettömät 10gb... ei vissiin ainuttakaan äänisamplea tms pakattu sitten yhtään. mene ja tiedä, hyvä peli silti.

On kyllä tuolla storessa aikas hyviä pelejä jo, ja kohtalaisen paljon vielä.'

1. Tekken DR
2. GT Prologue
3. Warhawk
4.Wipeout HD

ja ps1 pelejäkin on muutamia kovia

1. Kaikki Command@Conquerit (1, Red Alert ja Retaliation)
2. Crash Bandicootit
3. Crash Team Racing

Onhan siellä varmaan paljon vielä muutakin mut nuo on ainakin aivan loistavia :D

Harmi vaan ettei noita C@C:tä pysty pelaamaan LANissa kahella koneella vastakkain, kuten aikoinaan tuli pleikka ykkösillä pelattuun linkissä. Se se vasta oli jotakin :p

Mun mielestä Activisionin kannattais julkasta toi CoD5:sen zombie modi ladattavaksi XBL ja PSN. Voisi tehä rahaa sillä:p

Mun mielestä Activisionin kannattais julkasta toi CoD5:sen zombie modi ladattavaksi XBL ja PSN. Voisi tehä rahaa sillä:p

Jep. En siitä CoD 5:sesta muuten niin pidä, mut kaverilla tykästyin siihen zombimodeen. Hinnaksikin vois laittaa aikka 10e ja silti varmaan moni ostais.

Ja ettei kokonaan OT:ks(ja vaikka kerran olenki tänne jo vastannu :p) meniks ni imo CTR on PSN:än parhaimmistoa. Vielä jos ne sais Crash Bashin ja ja mgs1(tai vaikka mgs 1-3) sinne ni ois hyvä :D. Sekin(crash bash) on kyllä PS1 pelin parhaimmistoa

Jep. En siitä CoD 5:sesta muuten niin pidä, mut kaverilla tykästyin siihen zombimodeen. Hinnaksikin vois laittaa aikka 10e ja silti varmaan moni ostais.

Ja ettei kokonaan OT:ks(ja vaikka kerran olenki tänne jo vastannu :p) meniks ni imo CTR on PSN:än parhaimmistoa. Vielä jos ne sais Crash Bashin ja ja mgs1(tai vaikka mgs 1-3) sinne ni ois hyvä :D. Sekin(crash bash) on kyllä PS1 pelin parhaimmistoa

Mulla on CoD 5 muuta hyvää pelissä ei ole muuta kuin Nacht Der Untoten(Zombiemättö) ja Trophyjen metsästys:p

Vielä jos ne sais Crash Bashin ja ja mgs1(tai vaikka mgs 1-3) sinne ni ois hyvä :D. Sekin(crash bash) on kyllä PS1 pelin parhaimmistoa

Ugh. Itse pelasin kaikki Crash Bandicoot sarjan pelit tuohon Crash Bashiin asti. Tuo CB oli siis viimeinen. Omasta mielestäni tuo peli oli puhdasta kuraa...mario party tyylinen minipelikokoelma, mutta pelejä oli vain kourallinen. Tunsin itseni huijatuksi, kun maksoin tuosta täyden hinnan. Jos minipelejä haluaa pelata, niin vieläkin ehdoton ykkönen on mielestäni (tässäkin ketjussa mainostettu) Bishi Bashi Special PSonelle. Tuo pelihän löytyy vielä eu tai jenkki storestakin. Kerrassaan mahtava peli. Siinä oli ainakin 50 eri minipeliä, joista yli puolet oli aivan huippuja. Suosittelen.

Ykköset PS-Storessa on minun mielestäni:

1. Wipeout HD: Sonyn huippubrandi mahtavalla grafiikalla ja pelattavuudella
2. Flower: Stressinpoistopeli, kerrassaan mahtava tunnelma
3. GT Prologue: Hieno peli, joka ei kuitenkaan aivan pysty kilpailemaan hinta-laatusuhteessa ylempien pelien kanssa.

Myös juuri julkaistu Noby Noby Boy vaikuttaa mielenkiintoiselta. Kai se pitää testata, kun neljään euroon saa...

eikös stressiä poisteta runkkaamalla:p

ei enää nykyään... Flower on parempaa. Oikeasti. En voi kyllin hehkuttaa tuota peliä. Kerrassaan mahdottoman hyvä olo tulee, kun tuota pelaa.

Noby Noby Boykin tuli äsken ladattua. Hintaansa (4e) nähden mahtava tekele. En ehkä mitään kymmentä euroa olisi tuosta maksanutkaan, mutta ehdottomasti on baariolutta parempi sijoitus. Härö tekele.

PSP:lle Command & Conquer: Red Alert retaliation on omasta mielestä parempi kuin mikään umd peli psp:llä tällä hetkellä, ja vähän aikaa sitten storeen tullut Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars on mahtava jaetun ruudun peli :)

Onkos tuo Street Fighter alfa PS1 classiceissa minkälainen? Hyvä? Huono? Kaipaisin pika vastausta.

Super Street Fighter Turbo HD Remix

Hauskan näköinen (sarjukuva mainen)
Mukava pelata

Tekken 5: Dark Resurrection Online:Vain yksi voi voittaa. Ja tämä on voittaja(minun mielestäni). Ja siitä ei ole epäilystäkään.

Ylös Bottom