Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat toimintaelokuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Steven Seagal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Steven Seagal

New Member
Mikäs teidän mielestä on paras toimintaelokuva? Itse pidän varsinkin omasta tuotannostani, etenkin Under Siegestä, jossa pelastan miljoonia ihmishenkiä. Kyseinen elokuhan perustuu tositapahtumiin, toisin kuin valtaosa muista vastaavanlaisista elokuvista. Olen hieno mies.

Kai se T2 on, näin äkkiä mieleen tulevista ainakin.

Steven, Kaappaus merellä on huikea tuotos.

Juu, T2 minullekkin ensimmäisenä mieleen tuli.

EDIT. Lisäänpäs pari muutakin mielestäni hyvää toimintaleffaa...

- Die Hard 3
- The Matrix
- Commando
- Face/Off
- Kill Bill Vol.1
- XxX

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kyllä mielestäni Iso-Arskan vanhat klassikot päihittävät Seagalin elokuvat mennen tullen. Mitä mieltä Steven itse on tälläisestä väitteestä?

Vanhojen klassikkojen sarjaan lukisin myös esimerkiksi Rambot, ensimmäisen Predatorin, Commandon ja kaksi ensimmäistä Terminatoria.

- Esa

Esa Mäkijärvi sanoi:
Kyllä mielestäni Iso-Arskan vanhat klassikot päihittävät Seagalin elokuvat mennen tullen. Mitä mieltä Steven itse on tälläisestä väitteestä?

Vanhojen klassikkojen sarjaan lukisin myös esimerkiksi Rambot...

Minustakin Arskan roolisuoritus näissä leffoissa oli enemmän kuin voi kuvitella.

- Rambo (ensimmäinen)
- Kaappaus Merellä (ainoa Seagalin oikeasti kelpo toimintaelokuva)
- Commando
- Terminator 2

-The Matrix
-Rambot
-Predator
-Under Sieget
-Exit wounds

Tälläisiä huhuja olen kuullut. Olen kuullut myös huhuja että Seagalin uusin elokuva on oleva hitti.

Itse Steven Seagal kunnioittaa boardia läsnäolollaan. See this face? :)

Parhaat toimintaelokuvat löytyvät toki 80-luvun tuotannosta ja niitä on tässä jo mainittukin tarpeeksi. Sitten on tietty myös HK-tuotanto joka myös loisti samana aikakautena.

Pulla-Steven! :D

Seagalin leffoista paras on ehdottomasti Vaikeasti Tapettava (Hard to Kill).

Arskan leffat ovat miellyttäneet (toimintapuoli, ei komediat), ja erityisesti:

- T2
- Running Man (Juokse tai Kuole)
- Total Recall
- Commando
- True Lies

Syltyn rainoista ehkä:

- Demolition Man
- Rambot
- Rockyt (ei välttämättä ihan puhdasverisiä action-leffoja mutta hyviä silti)

Lisäksi mieleen on jäänyt mm.:

- The Rock
- Con Air
- Tappava Ase-leffat
- Vain Kuolleen Ruumiini Yli-trilogia (jatkoa kuvataan, jippii!)

-Lasse-

Esa Mäkijärvi sanoi:

Vanhojen klassikkojen sarjaan lukisin myös esimerkiksi Rambot, ensimmäisen Predatorin, Commandon ja kaksi ensimmäistä Terminatoria.

- Esa

Älähän nyt haasta riitaa, vaikka onhan se Arska melkein yhtä kova jätkä kuin minä.

Eka Matrixi. Underworld on hyvä vaikka monet on haukkunu sen iha pasiksi, mutta minä tykkäsin. Uppos ku lusikka puuroon.

Ensimmäisenä tulevat mieleen:

Braveheart
Dirty Harry - Likainen Harry
Die Hard-trilogia
Jackie Brown
Kill Bill
Kovaotteiset miehet 1-2
Last Man Standing
Mad Max-trilogia (erioten ykkönen ja kakkonen)
Pulp Fiction
Rambot
Reservoir Dogs
T2
Tappava Ase 1-4
Training Day

Kolmikon Aliens (5 / 5), Terminator 2 (5 / 5) ja Die Hard (4½ / 5) ylittänyttä ei vielä ole tullut vastaan. Aivan perusräime tyyliin Seagel ja Damme ei meikäläiseen pure, ei sitten millään mutta semmonen ns. älykäs tominta (Die Hard? :D) tekee elokuvasta jo huomattavasti ennemmin katsottavan. Sen ampumisen on nimittäin johduttava jostain ja tämän syyn on mielellään oltava ihan hyväkin että elokuva jaksaa kannatella mukanaan. Onhan Matrix: Revolutionsinkin lopputaistelu komea ja kaikkea mutta siinä ei ole läheskään samaa tunnelmaa kuin ensimmäisen Matrixin Neo vs. Smith-matseissa; taistelua pohjustaneet tapahtumat ovat laadultaan niin erilaisia; siinä missän Matrix on 2000-luvun ehkäpä paras toimintaelokuva ja jonkinlainen scifi-klassikko on Revolution tusinakamaa.

Jouko Luhtala sanoi:
Kolmikon Aliens (5 / 5), Terminator 2 (5 / 5) ja

Indeed. Alien-elokuvat ovat loistavia, ainakin kaksi ekaa. Katsoin muuten juuri Steven-herran Fire down belowin, joka oli huikaiseva kokemus koskettavalla tarinalla varustettuna. Harvinainen Seagal-elokuva.

Tottakai Stevenin tuotanto kuuluu parhaimmistoon. Varsinkin Exit Wounds ja Under Sieget. Myös Fire down below oli aika huikea.

Jos nyt pakotetaan muittenkin elokuvia sanomaan, niin Rambot ovat aika laatua, kuten myös Braveheart. Myös Indiana Jonesit ovat laatua, vaikka enemmän kuuluvatkin seikkailu-genreen.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom