Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat Xbox system linkillä pelattavat pelit?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korvaorava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

korvaorava

New Member
Itse olen pelannut Haloa ja Unrealia. Haloon on alkanu yli vuoden aikana kyllästyä aika kohtalaisesti ja unreal oli helvetillinen pettymys.. Kertokaa ihmiset mikä rokkaa System Linkillä.. kahdella tai useammalla koneella..
 
oon pelannu haloa 2 boxilla ja se on kyllä helvetin mukavaa viihdettä...

EDIT: korjaan siis kahdella boxilla...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse olen Haloa ja Ghost reconia pelannut. GR:ässä oli kyllä ikävä puute kun Systemlinkillä pelaaminen ei tukenut jaettua ruutua joten piti pelata aina 1vs1 kun oli vain kaksi boksia, vaikka aikaisemmin tarkoitus oli pelata 2vs2.
 
Listaa system-link Pelit...!

Jees...
Listataampas tänne kaikki tähän mennessä System-linkkiä tukevat pelit ja pelikokemukset...

Itse olen kokeillut vain Haloa ja olihan se ihan Jees...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan polar_666
oon pelannu haloa 2 boxilla ja se on kyllä helvetin mukavaa viihdettä...


Word. :D

Taas pääsiäisenä tuli pelattua kaverin luona sen tyttöystävän, pikkusiskon ja yhden toisen kaverimme kanssa 2 vs. 3. Ehkä kerran hävittiin kaverin kanssa niille muille. Kyllä välillä näki ketkä siinä huoneessa oli käynyt armeijan ketkä ei (=se toinen kaverimme). Ei sitäkään kauaa jaksanut pelata kun kentät alkoi tuntuu niin läpikäydyiltä. Mitäs pelityyppiä olette eniten pelannut siinä? Slayer on maistunut meille eniten.
 
Halo sys-linkkinä on ykkönen, muita en tosin ole päässyt kokeilemaankaan.

"Laadukkaan" pelailu kokemuksen kyllä saavutta vasta kun jokainen pelaaja osaa hommansa kohtalaisesti. Eli on edes joskus pitänyt Xboxin pädiä kädessään ja pelannut edes jotain räiskintäpeliä.

Eri pelityylejä voi Slayerin jälkeen ruveta harkitsemaan vasta kun kaikki pelaajat on jotain moninpeliä joskus pelanneet. Näiden "juoni" ei tunnu kaikille avautuvat niin nopeasti kuin kokeneemmille pelaajille avautuu. Eli pelaajien taidot ratkaisevat todella paljon!

Ja kun on paras, niin on todella vaikea saada kunnon peliporukkaa kasaan.... ohoh, mikäs täällä lemuaa...? No omakehuhan se.
 
Ja kun on paras, niin on todella vaikea saada kunnon peliporukkaa kasaan.... ohoh, mikäs täällä lemuaa...? No omakehuhan se.
Niin se vaan on.

Tuo brute force vois olla myös vaihtoehto kun sitä näyttää halvalla saavan.

Halo ei enää kiinnosta, koska moninpelikenttiä on liian vähä (eteenkin ajoneuvoja tukevia) ja tiimejä on vaikea saada tasaisiksi ellei tarkkuuskiväärejä oteta pois jolloin aloittelijatkin voivat pärjätä.
 
Brute Force on todella hyvää hupia kunnon linkityksellä ja hyvässä porukassa...muuten keskinkertainen peli
nousee silloin aivan toiseen poteensiin
suosittelen lämpimästi varsinkin kun peliä saa jo parhaimillaan 15 eurolla...

Luulen että jos peliin olisi maltettu viellä lisätä live tuki co opina olisi pelin arvostelut ja myyntiluvut ollut huomattavasti paremmat...
siispä kakkos osaa ootelessa.
 
Höm..! Olen tuossa nyt muutaman viestin lukenut, missä suositellaan Brute Forcea linkkipeliksi.. Eihän se tue system-linkkiä..!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan filicus
Eihän se tue system-linkkiä..!

Näinhän se on. Eli peliä ei saa pelattua kuin yhdellä konsolilla. Saa kuitenki 4 vs. 4 matsit, koska kummallakin tiimillä on 4 soturia (kaksi siis tekoälyn ohjastettavissa), jotka voi käskeä kyykkimään/seuraamaan ja hahmoja voi vaihtaa tarpeen tullen.

Ainakin Playeronen mukaan ymmärsin, ettei pelissä ole System-linkiä. Eikä sitä tosiaan tainnut löytyä valikoista, kun kaverin kanssa pelailin.

Time Splitters 2 on todella hyvä system-link peli. :) Testasimme kyseistä tekelettä 3 vs. 3 matsilla ja mukavahan se oli. Toisaalta, jos unreal Championship oli pettymys on aika varmasti myös Time Splitters 2.

Bond Nightfire voisi olla ihan hyvä system-link peli (olen pelannut vain split-screenillä), jos siitä nyt sellainen tuki löytyi. Crimson Skies? Project Gotham Racing 2 (kahdella Xboxilla saa neljä pelaajaa, neljällä boksilla 8)? Jedi Academy (en tiedä montako pelaajaa saa ja onko siinä edes system-linkiä)? Mechassault?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan filicus
Höm..! Olen tuossa nyt muutaman viestin lukenut, missä suositellaan Brute Forcea linkkipeliksi.. Eihän se tue system-linkkiä..!


Aika ihme versiot teillä on pelistä sitten...nimittäin ihan takakannessakin lukee system link 1-8 ja campania kohdassakin on maholista liityä tai luoda linkki peli 2-4 xbox konsolin välityksellä
 
Nostanpas tämän ketjun takaisin henkiin.

Eli tuli taas pelattua kahdella xboxilla kahdeksan pelaajan kera. Haloa tuli hakattua entiseen malliin ja Capture the Flag jaksoi yhä kiinnostaa. Kuitenkin Halon vetovoima alkaa vähitellen laantua ja tarvisi uutta pelattavaa.

Ongelman ratkaisijaksi muodostui Crimson Skies, jota Stockman myi ystävällisesti 12 euron hintaan. Mutta kun ei. Paketissa lukee system linkillä 2 - 16 pelaajaa. Ja split screeinllä neljä. Mutta. Jonkun neropatin keksinnön takia System Linkillä voi pelata vain kaksi henkilöä per boxi. Eli kahdeksanpeli vaatisi neljä xboxia. Tästä ei tietysti löytynyt mitään mainintaa pelin paketista. No, yksinpeli luultavasti on tuon 12 euron arvoinen kokemus, eli ei suuri menetys.

Eli ehdotuksia hyvistä kahdeksan pelaajan peleistä otetaan vastaan. PGR2 voisi olla yksi vaihtoehto, siinä kait pystyy kahdeksan pelaajaa pelaamaan kahdella boxilla system linkissä?

Edit: niinpä tietty, PGR2:n system link näytti myös tukevan vain kahta pelaajaa per kone. Aika naurettavia rajoituksia tossakin siis. Eli onko mitään listaa peleistä, jotka tukevat system linkin kautta neljää pelaajaa per konsoli?
 
Ylös Bottom