Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paskat pussiin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fetched
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Tai sitten voit paskoa ite naapuris pihalle.:D

Jooh.. oltiin yks vappu kaverin rivitalokämpässä sippaamassa. Telkkarista tuli MM-lätkämatsi, jonka Suomi hävis. Yhellä kaverilla oli paskahätä ja se oli hieman vittuuntunut Suomen häviöstä. Naapureilla ei ollut ketään himassa, joten hän kävi vääntämässä paskat naapurin takapihalla sijaitsevaan kupugrilliin ja laittoi kuvun kiltisti takaisin paikoilleen.

Oli kuulemma tullut naapurilta hieman murhaavia katseita kyseisen "incidentin" jälkeen :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Jos naapurin koira paskoo pihanurmelles, tee näin:

1.huokuttele koira lähelles
2.nappaa se äkkiä kiinni ennen kuin se karkaa
3.sido sen kaikki (4) tassua yhteen
4.paskanna sen päälle
5.tunge sille tappi perseeseen ettei pasko enää
6.laita koira naapuris postilaatikkoon
7.soita nimettömänä naapurilles ja sano missä se koira on.

Ja nyt pitää nauraa vai?
Aika huonoa huumoria.

Jotkut tuntuvat unohtavan sen että koirat eivät tiedä milloin tekevät väärin ellei omistaja sitten ole opettanut mikä on sallittua ja mikä ei.
Se on omistajan moka jos koira puree jokaista vastaantulijaa tai paskoo keskelle tietä.

Tupakantumpit on muuten yllättävän ärsyttävä näky.

Ja mielestäni särkyneet pullot, kondomit yms ovat monta kertaa häiritsevämpi näky kuin jonkin lemmikin uloste.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Casq
Ja nyt pitää nauraa vai?
Aika huonoa huumoria.

Jotkut tuntuvat unohtavan sen että koirat eivät tiedä milloin tekevät väärin ellei omistaja sitten ole opettanut mikä on sallittua ja mikä ei.
Se on omistajan moka jos koira puree jokaista vastaantulijaa tai paskoo keskelle tietä.

Tupakantumpit on muuten yllättävän ärsyttävä näky.

Ja mielestäni särkyneet pullot, kondomit yms ovat monta kertaa häiritsevämpi näky kuin jonkin lemmikin uloste.
Olen aivan samaa mieltä kanssasi.

En ollut itse kirjoittanut viestiä, vaan kopsasin sen yheltä toiselta foorumilta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Olen aivan samaa mieltä kanssasi.

En ollut itse kirjoittanut viestiä, vaan kopsasin sen yheltä toiselta foorumilta.

Eipä siltä vaikuttanut, kun 4 min. viestistäsi kirjotit uuden viestin ja hymiön. Kuukautiset tai jotain kun mieliala noin vaihtelee?

Vai että näin on? Olisiko quote ollut parempi ja sanoa, että se on toisen miete/tapa/traditio? Sairasta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer
Menen yleensä kouluun apostolinkyydillä eikä sitä kestä kuin 1km verran, mutta se on silti tod. inhottavaa. Aamuisin, kun vielä on pari astetta pakkasta ja jäistäkin, ei se mitään, mutta kun yleensä koulupäivän päätyttyä on jo aurinkoista ja lämmistä niin yäkhyi.

Sama juttu, tosin mulla on koulumatka reilu puolet lyhempi. Viime keväänä keräsin kengänpohjaani kaksi koiran paskaa, jotenkin olin epähuomiossa ajautunut kävelytien reunaan ja astuin jätökseen. Nostin sitten jalkaani nähdäkseni kengänpohjani ja samalla otin askeleen taakse päin ja astuin toiseen jätökseen. Varmaan pitää keväisin kävellä kumikengät jalassa... :mad:

Kaiken huippu oli kuitenkin se kun viime kesänä jyväskylän keskustassa Sokoksen edessä joku mies seisoi koiransa kanssa siinä. Koira sitten rupesi tekemään tarpeitansa siihen katukivetykselle ja äijä vaan käänti selkänsä ettei muka näkisi sitä. Koiran tehtyä tarpeet mies vaan otti pari askelta pois päin, ilman että mitenkään meinasikaan siivota jälkiä. Sillon meinasin kyllä mennä sanomaan pari totuutta sille äijälle.

Nyt sitten tiedoksi, että en ole mitenkään koiria vastaan, päin vastoin koirat on ihan jees. Kyse on vaan niiden omistajien tavoista, välinpitämättömät omistajat ne mua pännii eikä koirat.
Kyllähän se varmaan vituttaa joka päivä kerätä koiran paskaa, mutta näin on vain kaupungissa tehtävä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Kaiken huippu oli kuitenkin se kun joku mies vaan käänti selkänsä ettei muka näkisi sitä.
Noniin kommentit vaan paranee. Jos edes hieman viitsisit vaivata omaa nuppiasi niin uskon, että sieltä saattaisi tullakin oikea vastaus miksi tämä kyseinen mies teki noin? Tuollaisen tajunnanvirran jälkeen tuskin parempaan pystyt.

"Se yrittää olla olevinaan huomaamatta!" - Miksi suurin osa koiranulkoiluttajista katselee muualle samalla tavalla _myös_ metsässä? Näyttelee, ettei muka huomaisi? Metsässä? Kuka ei siis huomaisi? Karhut? Puolukat?

Katsotko itse mielelläsi toisten ihmisten/eläinten persereikiä ulostushetkellä? Onnea vaan.
 
Oon samaa mieltä siitä että koiran omistajat vois viiä vähän kauemmas ja kerronpa yhen jutun. Meidän talo on metsän vieressä ja rajan vierestä menee semmoi tie/polku missä menee puolet kylän koiran omistajista. No kerran mä olin käppäilemässä pihallani niin tallasin siinä koiran p*****n ja se oli 5 metriä rajasta et sille. PS. Kissat ei oo yhtää sen siistimpiä kuin koirat koirat tekee jätkösensä tienvarsille mutta kissat... Ne tulee toisten pihoille ja kuseksii pitkin taloa/pihaa!!!!!!! Et vähä ärsyttää et sanotaa et kissat on puhtaampia kuin koirat :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Noniin kommentit vaan paranee. Jos edes hieman viitsisit vaivata omaa nuppiasi niin uskon, että sieltä saattaisi tullakin oikea vastaus miksi tämä kyseinen mies teki noin? Tuollaisen tajunnanvirran jälkeen tuskin parempaan pystyt.

"Se yrittää olla olevinaan huomaamatta!" - Miksi suurin osa koiranulkoiluttajista katselee muualle samalla tavalla _myös_ metsässä? Näyttelee, ettei muka huomaisi? Metsässä? Kuka ei siis huomaisi? Karhut? Puolukat?

Katsotko itse mielelläsi toisten ihmisten/eläinten persereikiä ulostushetkellä? Onnea vaan.



Ehh.... Joo, just tätähän mä tarkotin :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Eipä siltä vaikuttanut, kun 4 min. viestistäsi kirjotit uuden viestin ja hymiön. Kuukautiset tai jotain kun mieliala noin vaihtelee?

Vai että näin on? Olisiko quote ollut parempi ja sanoa, että se on toisen miete/tapa/traditio? Sairasta.
Voi Jumankeikka! Olen eläinten ystävä, enkä itse kirjottaisi tuollaista tekstiä! Minusta se oli hauska vitsi kunhan sitä ei ota liian vakavasti. Ja sen kirjoittamisessa kesti siksi niinkauan, että olin kirjoittamassa omaa kantaani asiaan, mutta sen jälkeen muistin törmmäneeni hauskaan viestiin samasta aiheesta, eräällä toisella foorumilla, ja päätin kopsata sen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Katsotko itse mielelläsi toisten ihmisten/eläinten *****reikiä ulostushetkellä?
Kakat pitää kuitenkin kerätä pois, huolimatta siitä mitä on tullut katseltua. Jizin kertomus oli mielestäni erittäin havainnollinen esimerkki ihmisten välinpitämättömyydestä. Jokainen kunnollinen koiranomistaja olisi takuulla heivannut pökäleet roskiin - etenkin jos ollaan keskustassa, jossa muutenkin liikkuu paljon ihmisiä.

Smirre on kuitenkin ihan oikeassa siinä, ettei koirankakka todellakaan ole varsinainen ympäristöriski. Ainakaan verrattuna alumiinitölkkeihin, lasipulloihin, tupakantumppeihin, käärepapereihin, maastoon heitettyihin akkuihin jne. jne. jne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
kunnollinen koiranomistaja olisi takuulla heivannut pökäleet roskiin

Sanotaan näin, että koiranomistajia on monia, ihmisiä on monia. Samaan ryhmään kuuluu ne hauskat porttikongeissa kusevat herrasmiehetkin.

Silti koirista jaksetaan ja viitsitään kauhistella lehdissä, ihmetellä tv:ssä ja manata jokaiselle tutulle. Tätä en ymmärrä.

Miksi koskaan ei nosteta hirveätä älämölöä vuosittain lehdissä tai tehdä oma ohjelma joka vuosi Ylen Silminnäkijään, miten rattoisasti nämä kaupungin "kollit" tyhjentävät suolen ja virtsarakon valomerkin jälkeen kuka minnekin, ravintolan oven eteen esimerkiksi.

Äääh eiköhän tämä threadi ole jo aika paketissa, pari replyä ja sillä siisti. ;) Jokuhan tämänkin threadin taas nostaa ylös ensi vuonna tähän samaan aikaan. Tämä aihe nimittäin nousee tärkeydessään jopa sodan ohi. Ihan maailmantilannetta ravisuttava aihe, on se maailma pahempi paikka kun on noita eläimiäkin. Ihan rauhassa saisi elää jos olisi vaan ihmisiä (yeah right) :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Smirre :D

Taisi olla henkilökohtainen aihe..? Jos tarpeeksi perustelet, niin lupaan poistaa koko threadin. Edellyttäen tietysti ettei kenelläkään ole mitään sitä vastaan.
 
Turha tätä threadia on kokonaan mennä poistelemaan, rivien välistä löytyi nimittäin ihan asiallistakin tekstiä. Yoshi saisi todellakin miettiä, mikä on asiallista ja mikä ei.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Kakat pitää kuitenkin kerätä pois, huolimatta siitä mitä on tullut katseltua. Jizin kertomus oli mielestäni erittäin havainnollinen esimerkki ihmisten välinpitämättömyydestä. Jokainen kunnollinen koiranomistaja olisi takuulla heivannut pökäleet roskiin - etenkin jos ollaan keskustassa, jossa muutenkin liikkuu paljon ihmisiä.

Smirre on kuitenkin ihan oikeassa siinä, ettei koirankakka todellakaan ole varsinainen ympäristöriski. Ainakaan verrattuna alumiinitölkkeihin, lasipulloihin, tupakantumppeihin, käärepapereihin, maastoon heitettyihin akkuihin jne. jne. jne.

Niin, ei koirankakka ole ympäristölle haitallinen ollenkaan. Kenties päinvastoin, koirankakkahan käy lannoitteesta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dammet
Turha tätä threadia on kokonaan mennä poistelemaan, rivien välistä löytyi nimittäin ihan asiallistakin tekstiä. Yoshi saisi todellakin miettiä, mikä on asiallista ja mikä ei.
Huumoria kehiin! Ei me olla äikän tunnilla!
 
Pakko vielä kommentoida , en nähnyt kenenkään muun tunnustautuvan doo-doo-kerääjäksi. Täällä moni kritisoi koiranomistajia, mutta niin kuin joku jo sanoi, meitä on monenlaisia.

Kerään koiramme paskat aina, ja se lisää vittuuntuneisuuttani kun näen muitten omistajien jättävän sonnat kadulle. Aivan, Jiz, kyllähän se kerääminen vituttaa, mutta se pitää kestää kuin mies... Joka poimii paskaa pussiin. Ja se esimerkki muovipussipaskan metsään heittämisestä oli aika paha, kyllä ne roskiin asti pitää kantaa. Hesassa on muuten aika kiitettävästi roskiksia tota varten, myös keskuspuistossa.

Kätellään kun tavataan.

(^loppukevennys)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom