Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paskimmat ohjelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zide
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Banzai! taisi vain olla japsihullu ohjelma. Itse en koskaan tainnut sitä katsoa.

TV:stä tulee näinä hetkinä varsin vähän hyviä ohjelmia. Mitä itse varsinaisesti seuraan, on ehkä 70's Show. Muuta nyt en osaa sanoa... ainiin, SubTv:ltä tuli vielä johonkin aikaan semmoinen hauska ohjelma kuin Trigger Happy, mutta se taisi jäädä tauolle.

Kakkoselta tuli hyviä sarjoja - kuten Babylon 5 ja Äärirajoilla -
mutta nekin o loppu jo aikoja sitten. Special victims unit tai joku sellane ja erittäin salainen agentti on vielä ihan katsottavia...
Niin...

Teeveestä tulee silloin tällöin ihan hyvää ohjelmaa. Huonoa tuleekin sitten tuutin täydeltä. Varsinkin TV2:lta tulee lähes aina jotain shittiä, poislukien jotkut urheilulähetykset ja dokkarit. Tuntuu että kanava on jämähtänyt jonnekin 60-80 lukujen välimaastoon, tämän huomaa vanhoista ohjelmista (mm. Ruutiukot, Reinikainen, Tankki Täyteen ym. todella huonot ohjelmat). Toinen huttua näyttävä kanava on SubTV, jolla tarkoitan turhanpäiväisiä zättejä ja 80-luvun ohjelmia, poislukien loistava McGyver! :) Ja kolmosen saippuasarjat jaksavat lähinnä naurattaa jos edes sitäkään. Ne ruotsalaiset "boldikset" ovat aivan yhtä naurettavia kuin itse tv-historian huonojen ohjelmien kulminaatio, Kaunii&Rohkeat! Nelosella ei sitten olekaan muuta hyvää kun muutamat sarjat ja joskus tulee ihan katsottavia leffoja. Niin ja tietenkin vähän vapaamielisemmin juonnetut uutis- urheilu- ja säälähetykset erottuvat edukseen. :p Tulipa pitkä viesti!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
(mm. Ruutiukot, Reinikainen, Tankki Täyteen ym. todella huonot ohjelmat)

Ruutiukkoja en tiedä, mutta on pakko puolustaa Reinikaista ja Tankki Täyteen sarjoja. Mun mielestä oli hauska katsoa taas nämä uusintoina- todella nerokkaita ja hauskoja ohjelmia. Näistä kahdesta Reinikainen nauratti meikäläistä enemmän. Jokaisella on tietysti oma makunsa, mutta oli vaan pakko sanoa vähän hyvää pitämistäni ohjelmista. Muuten voisin epäillä omaa huumorintajuani, mutta kyllä moni silmäpari oli näitä uusintojen uusintojakin tapittanut :). No mä olen muutenkin suomiviihteenystävä: Spede Show:t yms ja Uuno Turhapurot jaksavat hauskuuttaa.

Tajusin muuten tässä, että paskat ohjelmathan ovat oikeastaan hyviä: ei tarvitse katsoa TV:tä. Jos mulla olisi muutama leffakanava, niin enhän mä kävisi ikinä ulkona kun vielä pitäisi pelatakin jossain välissä:).

Mä taidan muutenkin olla täällä ainoa, joka on toistaiseksi ollut täysin tyytyväinen Tv-ohjelmien tarjontaan. Sieltä tulee muutama loistava sarja, muutama hyvä, paljon ok/katsottavia ja sitten elokuvia, joita voin katsoa aivan laidasta laitaan ja myös huonompia leffoja. Mä pidän jopa uusinnoista, niin sarjoissa kuin leffoissakin- en mä moniakaan ole ensiesittämällä nähnyt. Mua ei muuten ole lahjottu enkä kirjoita tätä suljetulta... vielä ainakaan.

Tähän ajattelin laittaa jonkun minusta huonon ohjelman... kun jonkun totean huonoksi sarjaksi, niin ilmeisesti pyyhin sen mielestäni sillä ei tule mitään mieleen.

EDIT: mieleeni tulee vain yksi, jonka näin kun avasin tänään tv:n kotiin tullessa, ohjelma loppui noin 45min sitten. Joku Viettelysten saari tai jotain... lavastetun näköinen & oloinen jenkkiohjelma, jossa (mikäli viimeisen 10min aikana jotain tajusin) näytetään seurustelukumppaneille kun heidän partnerinsa pettää heitä... ilmeisesti ohjelman tarkoituskin oli rohkaista heitä pettämään. Tosin näytti siltä, että kaikki olisivat näyttelijöitä, mutta kuka näistä tietää:). Huono ja mielestäni jopa inhottava ohjelma.

no kun kaikki muutkin laitto omast mielest hyvii ohjelmii niin laitampa sitten mäki....

sopranos on aika hyvä
tilt (ei sitä kannata kattoo muutakun pelien videoitten takii)
oz, harmi vaan että ei tuu enää
Martial law (ihan helvetin hyvä)

Zide: sulla on samoja suosikkeja kuin mulla, katson noita kaikkia. Sopranos ja Oz ovat ihan kärjessä.

Muuten luin tässä, että Suomessa pitäisi tulla Oz:in viides kausi joskus, kuudetta kautta kuvataan jo (kai) ja siinä huhujen perusteella palataan Ozin alkuaikojen fiiliksiinja sitten se on THE END. En sitten tiedä tulevatko Dino, Nino, Adebisi yms. yms. takaisin eli voisihan se olla jopa ennen ensimmäistä kautta tapahtuneita asioita. Tämä nyt vain mun omaa spekulaatiota:).

Oz tulee niin järkyttävän myöhään, että sitä ei kyllä rehelliset ihmiset voi katsoa. Harmi!

Off topiccina voisi muuten kysyä, että kuinkas moni täällä maksaa TV-lupansa ;) ?? Ja sitten kehdataan vielä valittaa ohjelmien laadusta.. heh!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Off topiccina voisi muuten kysyä, että kuinkas moni täällä maksaa TV-lupansa ;) ?? Ja sitten kehdataan vielä valittaa ohjelmien laadusta.. heh!
No minä maksan. Varmaan siksi, että ihan oikeasti olen sitä mieltä ettei se ole kallis (edes opiskelijalle), sillä Ylen kanavilta tulee laatutavaraa (ei, en tarkoita Tammerkosken sillalla).

Oikeestaan koko MTV3 on huono kanava. Ei mitään hyviä ohjelmia. Korkeintaan salkkarit joskus tulee vahdattua. Mutta aivan liikaa jenkkisarjoja (lukuunottamatta pilenpäiten joka on loistava). Neloselta on oikeastaan yhtä huono. Mutta YLE lähettää loistavaa ohjelmaa:

Kummelit (vanhemmat jaksot)
Taikatemppujen paljastukset (tuo muuten oli todella mielenkiintoinen :) )
Poliisikamera - KÄY!
Älä katso (no joo, ennen oli parempi)
Dokumentit (Saddam Husseinistä, Dynamiitista ym..)
+ urheilulähetykset ja monet muut.

Paskimmat ohjelmat:

Kauniit ja Rohkeat + muut jenkkisarjat (onneksi Sunset Beach loppui jo)
SPY tv (täyttä näyttelyä)
Zätti ja muut mobiiliohjelmat (teini-x....)
Passions (...)
Nelosen "Reality" -sarjat (Sinkkutytöt ja muut vastaavat)
Ostos-tv (ansaitsee erikoismaininnan)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Huonoimmat ohjelmat, tää on paha ku niitä on paljon!! Mut näin äkkiä nii mää en voi sietää on nää chatit ja se maikkarin kauniit ja rohkeat kopio joku tunteita juttu se on niinku nii syvältä ja sit nää nykyset piirretyt kuten korallifisut ja pokemonit, täyttä aivo pesu paskaa(ei muuta ku muumit, Tao Tao ja turtles takas siinä oli oikeita piirrettyjä) ja sit siihen vielä et musta reinikainen ja tän tyylist suomi kuvat on ihan mahtavia!!

Hyvii ois varmaa ainakin taistelutoverit, uutiset (iha tosi) ja tottakai lähes kaikki urheilu ohjelmat!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
ja sit nää nykyset piirretyt kuten korallifisut ja pokemonit, täyttä aivo pesu paskaa(ei muuta ku muumit, Tao Tao ja turtles takas siinä oli oikeita piirrettyjä)
Aivan oikein! Maailman ympäri 80 päivässä, Tohtori Sykerö ja Peukaloisen retket siihen lisäksi. Aivan toista luokkaa kuin nämä nykyiset piirretyt.

Hyvää tavaraa

Pulkkinen
sopranos (joskus)
Oz
MUUMIT (aivan mahtavia)

Paskaa

Salatut elämät
Kauniit ja rohkeat yms
digimon, pokemon...

joskus oli kovia piirrettyjä matka maailman ympäri 80päivässä,
sitten se alfred ankka tsydeemi oli hyvä.

Pitää muuten mainita yksi parhaiten dubatuista piirretyistä eli Nokkapokka. Dubbaus oli miltei parempi kuin englanninkielinen versio.
Harmi vaan ettei sellaisia dubbauksia enään näe. :(

Huonoja ohjelmia ovat:
Kaikki Kauniit&rohkeat ja sen kopiot
Kaikki mihin voi osallistua kännykällä
Ja... No lähes kaikki mitä olette sanoneet.

Hyviä ohjelmia ovat sen sijaan:
Simpsons
Ylen Dokumentit
MoonTV:n peliohjelmat

Ei katsomisen arvoista (mielipide):
Taistelutoverit
Frendit, Kolmas kivi auringosta, Kaksi kaveria ja tyttö jne.
Martial Law

Parhaat:
Sinkkuelämää
Oz (tosin tämä kausi mitä nyt näytetään tuntuu tylsältä)
Sopranos
Popstars (kauniita, vähemmän kauniita ja säälittäviä naisia)
Seinfeld
Matkapassi (kun Ian Wright on ruudussa)
Gilmoren tytöt
Ykkösen sunnuntai illan/yön elokuvat
Late Night with Conaaaaaaaaaaaaaaaan O'brien.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Ei katsomisen arvoista (mielipide):
Taistelutoverit
Frendit, Kolmas kivi auringosta, Kaksi kaveria ja tyttö jne.
Martial Law

Parhaat:
Sinkkuelämää
Oz (tosin tämä kausi mitä nyt näytetään tuntuu tylsältä)
Sopranos
Popstars (kauniita, vähemmän kauniita ja säälittäviä naisia)
Seinfeld
Matkapassi (kun Ian Wright on ruudussa)
Gilmoren tytöt
Ykkösen sunnuntai illan/yön elokuvat
Kyllä on just mennyt toisin päin mun mielen kanssa:)
Taistelutoverit ja kolmas kivi iskee minuun, popstars taas on todella säälittävää. Huonompi on ainoastaan JHS, joka on ala-arvoista amatöörikamaa. Huonompaa kun mitä ATV:ltäkään voisi odottaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Kyllä on just mennyt toisin päin mun mielen kanssa:)
Taistelutoverit ja kolmas kivi iskee minuun, popstars taas on todella säälittävää. Huonompi on ainoastaan JHS, joka on ala-arvoista amatöörikamaa. Huonompaa kun mitä ATV:ltäkään voisi odottaa.

JHS on kyllä perseestä. Joonas Hytönen on oikeesti ihan fiksu äijä, minkä takia ei voi ymmärtää että se jaksaa vääntää sellaista paskaa. Rahaa kait ratkasee. Hytönen osaa kyllä arvostella elokuvia hyvin. Joskus jyrki aikana sen arvostelut oli LÄHES filmihullu-tasoa.

Parhaat:
Late Night with Conaaaaaaaaaaaaaaaan O'brien
Oz
Popstars

muuta ei juurikaan tule katseltua kuin satunnaisesti. Joskus jotain elokuvia.

Ylös Bottom