Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PayPal

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dr Evil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dr Evil

Active Member
Joutuuko sitä member numberia todellakin odottamaan näin kauan, mulle se tulee vasta maaliskuun laskuun!. Onko muutkin joutunut odottamaan näin kauan. Paska juttu kun ehdin jo huutaa pari tuotetta, mutta en pystynyt käyttämään PayPalia, nyt olen joutunut tekemään tilisiirtoja ulkomaille ja maksanut niistä itseni kipeäksi. Saako sitä numeroa mitenkään aikaisemmin kuin siitä laskusta?.

Voiko PayPalilla maksaa heti kun on rekisteröitynyt vai pitääkö sinne ensin siirtää rahaa tai odottaa jotain varmistusta?
Rakisteröidyin tässä 3 päivää sitten ja haluaisin huutaa Ebaystä tuotteen.
Eli toimiiko maksu heti rekisteröytymisen jälkeen kun on laittanut Visa tiedot?

Ainakin kun itse rekisteröidyin vuosi sitten, sai maksuja tehdä sadalla dollarilla ennen laskussa tulevan varmennusnumeron syöttämistä.

Heti kun varmenne (4 numeroa) on hoidettu u can kiss your money goodbye! ;)

Ja numerohan tosiaan löytyy paypallin perimän 1,95$ veloituksen viestistä.

Liityin lauantaina ja ainakin itse sain heti tuhlattavaksi $750 kuukauden aikana. Itselleen voi siirtää $500 jos joku rahaa lähettää. Tuota limittiä voi sitten nostaa, kun on antanut sen 4-numeroisen varmenteen. Vajaan 70 taalan edestä vasta ehtinyt maksella huutoja :)

PayPal palauttaa sen liitymisen yhteydessä veloitettavan $1,95 takaisin kortille, kun on varmenteen sinne antanut. Käytin Eurocardia, muttei kai sillä kortilla ole tuohon limittiin vaikutusta :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Ei kai tuo PayPal-maksujen vastaanottaminen noin vain käy?

Ilmoitin tuossa vaan nuo limitit omasta tilistäni siellä.

En tiedä siitä vastaanottamisesta sen tarkemmin, kun en ole siihen tutustunut. Pikapuolin kun tuossa katselin, niin ei se sen kummempaa näyttäisi olevan, kuin että joku, jolla on PayPal-tili voi lähettää rahaa minun PayPal-tilille, josta voin sitten siirtää rahat pankkitilille. Pankkitilille siirrosta joutuu maksamaan 1,75 euroa. Rahan vastaanottaja joutuu kai vielä maksamaan jonkun prosentuaalisen palkkion PayPalille.

Nyt jämähti Soneran ADSL:n ulkomaan linjat, niin empä pääse sen tarkemmin nyt tutkimaan :mad:

EDIT: Joo, ei se rahan vastaanottaminen ihan noin yksinkertaista olekaan, jos ei ole pankkitiliä amerikkalaisessa pankissa. Jotenkin se onnistuu, mutta siitä kiinnostuneet voivat käydä ihmettelemässä sitä itse :o

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom