Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PC ja Xbox360

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaskaxx
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jaskaxx

New Member
Kiinnostaisi katsoa elokuvia yms. Xboxilla langattoman verkon yli mutta en tumpelona osaa "parittaa" niitä. Osaakos joku vääntää rautalangasta ohjeet.

PC on kiinni wlanpurkissa (telewell TW-EA510) kiinni piuhalla ja Xboxissa on siis langaton sovitin minkä välityksellä se on "netissä".

PC:ssä on XP SP2

tarvitaanko muita tietoja? :)

Vastaus: PC ja Xbox360

Tarvitsisit siis ilmeisesti medianjako-ohjelman koneelle? Itse käytän TVersityä, jolla onnistuu mm. siis videon streamaus koneelta boksille.

e: typ0

en ole saanut tietokonetta edes näkymään vielä missään konsolin valikossa eli apua tarvitaan ns. alusta asti...

Kiitokset jo vastanneille. Nyt sain tietokoneen jaetun sisällön näkyviin Xboxilla. Vielä muutama kyssäri:

Mitäs formaatteja toi videossa tukee? Xvid? DVD-imaget?

Saakos tekstit jotekin näkymään (jos tukee Xvid)?

Xvid/DivX tuki löytyy, mutta imageita ei osaa lukea. Tekstityksiä boxi ei osaa suoraan tukea, mutta mä oon saanu ne näkymään. TVersityllä kun streamaan videoita, niin pistin sen muuntamaan videon aina, kun sitä aletaan kahtomaan, näin se lisää ne tekstit samalla siihen. Kyseinen keino on hidas (riippuu paljolti prossusta).

Oon vähän tumpelo näiden hommien kanssa niin että saisiko jotain ohjeistusta tuon TVersityn käyttöön? Elikkä mitä mun pitää tehdä jotta saan tekstitykset näkymään boksillakin?

Mitä täytyy tehdä, jotta tietokone löytäisi boksin tuolla media playerilla? Kone ja boksi ovat kiinni modeemissa, mutta vaikka kuinka yritän niin, media playerin "jaa media" -ikkunaan ei ilmesty boksia valittavaksi. Käytössä on uusin Media player, joten siitä tämä ei ainakaan ole kiinni.

Mitä täytyy tehdä, jotta tietokone löytäisi boksin tuolla media playerilla? Kone ja boksi ovat kiinni modeemissa, mutta vaikka kuinka yritän niin, media playerin "jaa media" -ikkunaan ei ilmesty boksia valittavaksi. Käytössä on uusin Media player, joten siitä tämä ei ainakaan ole kiinni.

ei tietokoneen tarvitse löytää boksia, vaan toisinpäin. Laitat vaan media sharingit päälle. Ja jos on Vista, niin ne jaettavat tiedostot on oltava esim C:\Users\Public\Public Videos -hakemistossa, jotta näkyvät siellä xboxin puolella.

Ylös Bottom