Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PC:n online pelaaminen ja peliseuran haku.

Vastaus: PC:n online pelaaminen ja peliseuran haku.

nallet sanoi:
Haluaisko joku sopia ehkä matsia?

Tällä viikolla käy melkein kaikki muu paitsi viikonloppu ja 14:00-22:00 välinen aika.... pitäisikö huomiseksi sopia joku pikku pelisessio?

Ennen kahta käy mainiosti...

Jarmo Hänninen sanoi:
Tällä viikolla käy melkein kaikki muu paitsi viikonloppu ja 14:00-22:00 välinen aika.... pitäisikö huomiseksi sopia joku pikku pelisessio?

Ennen kahta käy mainiosti...

Valitettavasti itse olen töissä 16:00 asti. Tulen kotiin ja syön, se on lähempänä 17:00 kun olen "vapaa" päivän rutiineista.

Ensi viikolle sitten? Melkein mikä päivä ja aika käy silloin, kunhan ei mene pitkälle yöhön.

nallet sanoi:
Ensi viikolle sitten? Melkein mikä päivä ja aika käy silloin, kunhan ei mene pitkälle yöhön.

Muutan Treelle viikonloppuna ja nettiyhteyden hankintaan voi mennä jonkun aikaa. Minimissään viikko tai kaksi. Mutta eihän tässä nyt mikään kiirus ole
:cool:

Heh, ok. Eipä tosiaan. Ei se peli mihinkään katoa. Tiputa vaikka privaa kun tiedät jotain aikatauluista ja netti taas on pystyssä.

olge sanoi:
CS: Sourcea. Noin viikko sitten pelasin hiukan Lloopen kanssa. Olisi kivaa joskus vähän isommallakin possella.
Minut tavoittaa ainakin ircnetistä #filmifin ja #xboxfin kanavilta että sieltä kyseleen vaan jos sourcea pelaamaan haluat :)

Älkää nyt vaan väittäkö, että CoD2-pelaajia ei täältä löydy muuta kuin minä!?

Peli seuraa generalsin Zerohouriin löytyyköhän...? =P en ole mikään huippu pelaaja, mutta lupaan hyvän vastuksen =) proyo_92@hotmail.com lisätkäähän meseenne jos kiinnostaa, olisi mahtavaa päästä uusien pelaajien kanssa välillä pelaamaan ja oppimaan uusia taktiikoita! =) ( proyo_92 <----- alaviiva tuossa )

Ylös Bottom