Toivottavasti näin on, sillä nVidialle pitäs oikeasti alkaa laittamaan silleen ihan kunnolla kampoihin. Tässä nimittäin 50-sarjan kanssa näkee sen et jos yksin pääsee olemaan huipulla, niin sillä on kuluttajille ikävät seuraukset.
Toisaalta jos sulla 7900 XTX on, niin ainut syy päivittää olis se FSR4, ja parempi RT suorituskyky jos sellaista on. nVidian 50-sarja oli nyt jälkeenpäin katottuna todella kehno kun kaikki faktat on pöydässä. 5080 ei oikeastaan mitenkään päin katottuna ole 1200€ arvoinen kortti. 1000€ hintalapulla olisin sen itekin ostanut, mutta nykysellä hinnoittelulla en. Etenkin kun ne hinnat menee akselilla 1255-1700€, ja noi helvetin 1700€ hintasetkin kortit jengi osti varastot tyhjäks. Ihan järjetöntä mun mielestä.
Sony on siitä vähän typerä firma kun ne tietää kyllä et Demon's Souls/Bloodborne myis PC:llä (ja BB PS5 remasterina) ihan hillittömät määrät, mut silti ne esittää et niillä ei oo hajuakaan asiasta.
GT7 kyllä itteä jää harmittamaan jos se ei PC:lle kantaudu. Toki jos GT8 tulee vielä tän sukupolven aikana ja saa PC version, niin homma on toki sit varsin ok. Mut tässä ois taas sit yks hyvä esimerkki kun peli jonka PC-porttaus kävis oikeasti järkeen (PC:llä valtava väkijoukko pelaamassa ajosimuja) ja sit sitä ei tehdä, mut joku Sackboy runtataan kyllä PC:lle.
Oma lehmä ojassa siinä mielessä et vaikka mulla PSVR2 löytyy, niin ajelen sillä PC:llä autopelini ja mun ajopenkkiin kiinnitetyt vermeet ei tue PS5:sta. Eikä myöskään ne mihin aattelin tässä päivitellä, Mozan vehkeissä ei oo eikä varmaan tuu PS5 tukea, niin multa jäänee GT:t pelaamatta ellen adapterikaupoille mene, mut sekin on sit taas erilaista räpeltämistä ja nopanheittoa toimivuuden kannalta.
Toki myös pieni lähdekriittisyys tän kanssa vois olla paikallaan. Lähteenä on icon-era ja kun noita keskusteluja availee niin voi jeesus että siellä on sakeeta sakkia. Ilmiselviä fanipoikia suu ja alapää vaahdossa iloitsemassa asiasta.
Onneks tätä ei tarviikkaan ymmärtää miks ihmiset puolustelee miljardien arvosia yrityksiä henkeen ja vereen.