HideoMiyamoto
Well-Known Member
Nvidian uusi RTX 2060, tarjoaa 1070Ti-1080 välillä ja joskus jopa 1080 parempaa tehoa, varsinkin uusissa peleissä 2060 loistaa ja hintakaan ei ole paha 350$, hyvä kortti 1080P ja 1440P pelaamiseen.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täällä jännitetään tuon Radeon VII testituloksia. Oletettavasti osuu sinne RTX2080 nurkille. Jos näytönohjaimien hintoja saataisiin samalla alaspäin.
Eikös tuo kortti ollut enemmän suunnattu ammattikäyttöön kuin pelaamiseen.
Eikös nuo zen2 prosessorit ole myös am4 kantaisia?
64-bittisessä Windowsissa voi ajaa sekä 64- että 32-bittisiä sovelluksia. Näin se on aina ollut.Auttakaa kun ei tyhmä tajuu.
Mulla on käyttiksenä Windows 10 ja se on 64 bittinen käyttis. Miten on mahdollista että Näytä liitetiedosto 1347 tämä pyörii koko koneessa?
https://docs.microsoft.com/en-us/windows/desktop/winprog64/running-32-bit-applicationsWOW64 is the x86 emulator that allows 32-bit Windows-based applications to run seamlessly on 64-bit Windows. This allows for 32-bit (x86) Windows applications to run seamlessly in 64-bit (x64) Windows, as well as for 32-bit (x86) and 32-bit (ARM) Windows applications to run seamlessly in 64-bit (ARM64) Windows. WOW64 is provided with the operating system and does not have to be explicitly enabled. For more information, see WOW64 Implementation Details.
Mulla ei englanti riitä siihen mitä tää on suomeksi. Siellä on kyllä tuo Steam valikko mutta mitään settings valikkoa siellä ei ole.
Ihan oikeaan kohtaan menit. Syystä tai toisesta sinulla ei "Settings" valikko näy.You can go to the settings tab by clicking on the Steam tab at the top left of your screen then you can click on settings
Mulla ei englanti riitä siihen mitä tää on suomeksi. Siellä on kyllä tuo Steam valikko mutta mitään settings valikkoa siellä ei ole.
Näytä liitetiedosto 1393
Juu tämä perhenäkymä esti sen näkymisen jostain mystisestä syystä. Vaikka omistan tilin niin se ei anna nähdä aivan kaikkea jos se perhenäkymä on päällä.Olet luultavasti perhenäkymässä, sen takia ei näy asetuksia.
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=5149-EOPC-9918&l=finnish
Näytönohjaimen valmistus prosessi.